Kontakt med andra sidan?
Rekomenderar !!!!
Kontakt med andra sidan? : banbrytande vetenskapliga experiment om fortsatt existens efter döden
av E Gary Schwartz, utgiven av: Buena Vida AB
Handling
En högt aktad vetenskapsmans personliga resa från skepticism till förundran och vördnad förmedlar överraskande svar på den tidlösa frågan: Finns det ett liv efter döden?
Är kärleken och livet evigt? Denna spännande redovisning presenterar provocerande vetenskapliga stöd som skulle kunna kullkasta allt som forskning tidigare har hävdat. Genom att våga riskera sitt världsomfattande goda akademiska rykte har dr Gary E Schwartz tillsammans med sin forskningspartner dr Linda G Russek, bett några av de mest framgångsrika medierna i Amerika, inklusive John Edward, Suzane Northrup och Gerorge Anderson, att delat i en serie extraordinära experiment för att försöka bevisa eller kullkasta hypotesen om medvetandets överlevnad efter döden.
Denna fängslande berättelse, med sina entusiasmerande utskrifter av sessioner. Försätter läsaren till scenen för banbrytande vetenskapliga bedrifter: kontakt med den andra sidan under kontrollerade laboratorieomständigheter. I strängt kontrollerade experiment försökte ledande medier kontakta döda vänner och släktingar till mottagare som inte kunde ses och som inte talade, vilket omöjliggjorde för medierna att få några som helst signaler. Budskapen som kom igenom chockerade både mottagarna och forskarna lika mycket.
Här, i laboratoriemiljö, avslöjas förunderliga fakta om en sons självmord, vad en far ville säga under sina sista dagar i koma, förvandlingen av en mans livslånga tvivel omkring tillvaron efter döden och, det allra mest ofattbara, förutsägelser om en älskad makes död. Dr Schwartz blev tvingad av sina överväldigande positiva data att överge sin skepticism och nådde fram till uppseendeväckande slutsatser.
Fängslande från första till sista sidan är Liv efter döden, en häpnadsväckande dokumentation av banbrytande experiment som du aldrig kommer att glömma.
"Dr Schwartz blandar akademiska vetenskapliga principer med de abstrakta möjligheterna för andlighet, och försöker besvara den urgamla frågan om vad som händer efter döden. Den här boken är en "måsteläsning" och ett "måsteägande"… För alla som kämpar med frågor om ödet, kärleken, döden och olika aspekter av det gudomliga."
John Edward, programledare för "Crossing Over With John Edward" samt författare till "Crossing Over The Stories Behind the Stories".
"En övertygande läsning, den här boken förmedlar starka stöd för existensen av den andliga värld som mänga förutsätter finn, och så många omfattar bortom rimligt tvivel."
George E Dalzell, L.S.C.W., författare till boken "Messages: Evidence fo Life After Death"
"Noggrant sammanställda hypoteser följda av strängt utformade experiment. Dr Schwartz har lagt fram sin sak – i mina ögon – övertygande."
Rustum Roy, Evan Pugh, professor vid Solid State samt professor i geokemi vid Pennsylvania State University
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
🙂
Jag rekommenderar alla att läsa boken!
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Spännande.
Boken tycks vara slut överallt**.
**
**---
**
A Reply to Randi, by Dr Gary Schwartz
Why serious scientists, and other serious people, ignore Mr. Randi
http://www.dailygrail.com/Guest-Articles/2005/4/Reply-Randi-Dr-Gary-Schwartz
/L
Ja tyvärr verkar den svår få tag på - den finns på bibliotek att låna vet jag - så prova där :-)
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"