Ni som ser andar
Ville bara veta hur ni (som kan) ser andar, är dom vita skepnader? ser dom ut som vanliga människor? eller hur är andar när ni ser dom, ser dom normala ut?
Jag har inte direkt "sett" andar, jag har mer hört dom och sett dom i mina Drömmar, och sett vad dom gjort (slå på duschtrapieriet, tex)
Jag vill veta hur det är för er! :)
Dom andar jag sett ser ut som normala människor…
De jag "ser" är mer som förnimmelser av att det finns någon mer i rummet…så ser jag bilder som de visar mig.

Dom jag sett är på olika vis. En del visar sig precis lika tydligt som på en tv-skärm, som en vanlig människa, som en separat bild, med bakgrund och allt..
En del ser jag i min egen verklighet (inte som på tv), då liksom svävar dom en bit ovanför marken. Går alltså inte på vår marknivå, om man säger det så. Men som vanliga människor de också!
Men inget av dessa händer ofta, tyvärr.
dom jag sett är som vanliga mäniskor lite mer transparanta dock
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag ser dem som en "tanke" eller som att jag förnimmer dem. Vissa gånger mycket tydligt, andra gånger ser jag dem inte så tydligt och får gå mer på de känslor jag får med energin då jag ska beskriva anden.
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Jag ser dem som svarta konturer eller tydligt för min inre blick, ser sällan djur som annat än inre bilder.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Oj, det är hela registret för mig. Från solid människa, som jag trott varit levande till svarta skuggor. Däremellan genomskinlig grå varelse. Och det är bara med ögonen öppna. I sinnet ser jag dem ofta tecknade men rörliga eller som ett foto. Ibland i helfigur, ibland bara ansiktet.
Förutom i fysiska form som jag redan skrivit - ser jag förståss claivoyant med min inre syn med- men trodde du undrade om i fysisk form
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det varierar väldigt mycket, ibland ser de ut som skuggor av vanliga människor, ibland ser de ut som om det vore en helt normal annan människa med mig och ibland bara ljus… Har ännu inte hittat någon form av "logik" i de, t.ex. i vilka situationer de ser ut på ett visst sätt eller på vilket humör jag är…
Skall försöka undersöka saken och skriva upp var, när och hur jag ser dem och kolla upp om det finns något mönster i det hela =)
#9 gör det! låter väldigt kul :) skulle själv vilja göra det fast jag ser inte så många andar längre. Dom var mest runt mig för 1 år sedan fast nu kommer dom och går med veckor eller månader i mellan :P
har haft lite samma problem sedan jag träffade min nuvarande sambo… när jag ännu var tillsammans med mitt ex var de omkring mig hela tiden och "spökade" men nu har det varit ganska lugnt…
Eller lugnt och lugnt, bara på den fronten =D hör och ser gör jag, och funderar på om jag håller på att utveckla någon talang där jag kan förutspå vissa saker precis före de händer…
Kolla mitt inlägg i övernaturligt, inlägget heter utvecklas jag?
Jag ser inte andarna som mer än skuggor men jag känner och hör att dem är här
De är kring mig hela tiden. Ungefär som #12 skriver… :P
Har lyckats se ett huvud en gång med fysiska ögon resten kommer som bilder i huvudet men har hänt i enstaka fall att jag känner hur någon går och så slår sjätte ögat upp och jag ser snabbt vem det är..
Annars är det känslor.
Men som vanliga levande människor. Men ibland under meditationer då jag förlorar fokus kan jag se dem som gråa dimmor med vissa konturer.
Men har aldrig sett en med huvudet i handen ….haha
Fins ju inget rätt eller fel. dock är de bakom mig aldrig framför eller i vägen.Är ganska medial ändock så ser bilder hör också. Blivit bättre sedan mindre ofta meditation.
Man blir aldelles för öppen.
hej, jag bara råkade hitta denna diskussionen när jag googlade för att försöka se om jag hittar andra som upplever samma saker som jag, ser flera inlägg här som stämmer bra överens med vad jag upplever just nu i mitt liv. jag är född med öppet sinne om har alltid sen liten upplevt saker och ting men växte ifrån det….
har två barn och min dotter på 3,5 år leker, pratar och ser andra vilket öppnade upp denna värld för mig igen. vad jag har lärt mig hittills av ett medium som jag har kontakt med är att dimman av rök med glmtar av små ljus, nästn som elektrisitet, kan inte riktigt förklara det men lyssnar man noggrant hör man även viskningar och det är mina änglar som tar kontakt med mig.
jag känner fysiskt en liten flicka som klättrar upp hos mig varje kväll och stryker mitt öra, hon är med mig sen jag gjorde abort för 5år sedan. har flera släktingar mm här hemma som iakktar och klappar på min axel när jag inte mår bra, stress mm.
det jag ser är hos vissa personer ett starkt ljus intill dom som sedan bildar överkropp men inga ben, de bara ''svävar'' med personen, det är deras änglar har jag hört.
jag kan se både mörkare skuggor, genomskinliga gestalter oftast, dagligen mer eller mindre och att det rör sig i röken på kvällarna.
varje kväll när jag tvättar ansiktet så han jag en kvinna med mig som pillar i mitt hår.
jag märker att min sambo reagerar omedvetet på om någon rör vid honom, ser jag att någon lägger handen på hans så kliar han, om nån har vägarna förbi o vidrör hans hår så stryker han handen i håret mm..
just nu är jag både nyfiken och lite skraj emmellanåt men jag har mycket bra kontakt med hon som hjälper mig och förklarar vad som händer runt mig. just nu i början är det som mest aktivt då de märkt att jag äntligen börjat tro och slutat försöka hitta logiska förklaringar till allt. det kommer lugna ner sig med tiden när det blir tydligare och jag lär mig hantera allt detta som sker.
ser även vändigt starka orber, har fått bild på dem flera gånger när min dotter sagt att någon är där och pekat var jag ska ta kort. vissa gånger har jag sett dom själv utanför kameran men oftast inte.
Jag ser dem på olika sätt. Allt ifrån helt vanliga människor, så som du och jag, till mörka skuggor eller transparenta personer med lite mörkare linjer.
I alla dess former så ser jag även innom man massvis med grejer innom mig. Allt som de vill att jag ska se, ser jag 
Skuggor kan vara det läskigaste, då de dyker upp utan förvaning.
Oftast känner jag dock av deras energi lite lätt innan jag ser dem helt :)
http://isabellarun.weebly.com/
Jag brukar skymta dem som vanliga människor i utkanten av synfältet, eller som en svart kontur framför mig. Ofta känner jag deras närvaro innan jag ser dem.
Förutom vårt hus spöke Eskil som bott här tidigare så ser jag några skuggor lite nu och då, ganska sällan. Men det är inte min eftersträvan heller, har inge behov av att se dom, och det vet dom om. Jag känner deras närvaro när jag pratar med dom, som svar kan det dyka upp en bild för min inre syn eller en känsla.