Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övriga-mediala-områden
Läst 1121 ggr
healing-mammut
0

Lukter/dofter som återkommer

Jag måste bara berätta: det återkommer en doft/lukt av "stuga" eller lite unket igen och igen. Inte bara någon gång utan det har kommit ca 10-15 gånger idag. Jättemärkligt för jag har tittat upp och undrat vad maken haft med sig, eller om någon av ungarna lämnat en blöt handduk i någon väska mm. Men det finns ingen vettig förklaring. Tidigare i år har både jag och en till familjemedlem känt lukten av cigarettrök väldigt tydligt. Det kom och gick under någon veckas tid. Det poppar ju upp tankar då och jag tänkte på en avliden person som jag visste hade rökt mycket. Men vad personen vill vet jag ju inte….Lite trist! Vem det är som skuttar omkring och luktar unket har jag inte en susning om….:) 

Jag har märkt just idag när jag nämner den unkna lukten att varje gång jag verkligen undrat om jag hittar på så kommer lukten tillbaka - och då liksom starkare som att "men fatta då"!!! Förstår ni hur jag menar? Lite rädd att jag ska missa något viktigt som behöver förmedlas. 

Kan tilllägga att jag nog ska gå en kurs i medial utveckling som börjar snart. Sammanträffande, koppling??

🌺 trevlig fredagkväll på er

Jane-Lyzell
0

Tydligen någon som vill få din uppmärksammhet- kul😉

Och nej tror ju inte på tillfälligheter - vist har det med att du ska gå kurs att göra - lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

healing-mammut
0

Tack Jane :) Ja visst är det spännande att tro att någon vill mig nåt. Skulle vilja veta vad det är… 

Har precis börjat kursen, men det går lite trögt nu i början. Hoppas det släpper så jag får lite mer grepp. 

Ha det gott  🌈

Jane-Lyzell
0

2 du ska se det släpper 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"