Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: medialitet
Läst 1353 ggr
[kajmal--"]
0

känner någon energierna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mitt hus , känner någon energierna?

[kajmal--"]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ladugården med inneboende andar, katten vill inte gå dit, brukar sitta och stirra dit

palmblom
0

Jag ser starka energier i ditt hus… Du själv verkar medveten om detta men kanske bara vill se goa snälla saker.?. Men om du ryser runt axlarna, får oro i benen och dina fötter "trummar" mot golvet av energier, ska du vara försiktig med vad du bjuder in när du öppnar dig. Kom ihåg att alla mynt har två sidor. Så säger mina känslor som väldigt sällan har fört mig vilse.

….anders….

[kajmal--"]
0

föredrar nog goda andar som min guid,   men har kört på en fysisk svart varelse (demon ? )  med min bil

palmblom
0

Jag bara gör som jag alltid gör å låter mina svar komma… Dina bilder på ditt hus och ditt vardagsrum ger inte mig några glada känslor direkt utan tvärt om så fick jag dom fysiska känslorna som jag beskrev tidigare. Å om du misstänker att du har sett en demon så vet du säkert att dom gärna följer efter folk som en hund i koppel….

Ångest, oro och besattheter är mina erfarenheter av demoner.

Men all lycka till dig och jag hoppas så klart att jag har fel och du bara har dina goda andar runt dig. Tacka din skyddande ängel isåfall!!!!

Frid i ditt hus!

[kajmal--"]
1

ett citat från min bok…………………….. Det är natt, jag har svårt att andas. Som många gånger förr går jag upp och ut och tar bilen för att köra en bit, och som vanligt får jag lättare att andas när jag kommer ut ur huset. När jag kört sju, åtta kilometer ser jag en svart skugga i form av en människokropp på vägen. Det slår till i bilen när jag kör på den. Jag vågar inte att stanna utan fortsätter att köra någon mil. På hemvägen händer ingenting, andningen har lättat och jag går och lägger mig och sover. På morgonen när jag vaknar går jag ut och kollar på bilen, men jag ser inga märken på den. Långt senare läser jag i en bok att när det är andar närvarande får man för mycket energi och får svårt att andas.

[kajmal--"]
0

för övrigt kallar dom andra andarna, de goda . kallar de mörka andarna för "gaphalsar" detta öknamn beroende att de är tysta och inte säger nåt

palmblom
0

Vad heter din bok? Vill gärna läsa den.

Ians
1

Jag tycker fortfarande inte att detta har med spiritualism att göra!

Precis som jag skrev i din andra tråd. Det finns väl många helt naturliga orsaker till att man har svårt att andas, ångest är en av dem.

Vad var det för en bok du läste som beskrev denna typ ande påverkningar, och vad hade den som skrivit det för referenser? Vilken typ av andar talar vi om då? Demoner?

Ångest är en typ av demon som bor i den som förnimmer ångesten, och har mycket lite med verkligheten för andra att göra, även om den kan vara Väldigt verklig och stark för den som har ångest.

Och kan det inte vara så att man är ute o kör i mörkret något stressad av ångest och så förnimmer man olika saker, som inte håller i dags ljus?

Tycker jag låter som en rimlig förklaring till dina upplevelser.

[kajmal--"]
1

#8  " änglar och demoner och andra väsen"

"när jag upptäckte att jag var gud"

Inlägget är låst för nya kommentarer