Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 751 ggr
Apootie
0

Ny här

Hej. Jag snokade runt lite på iFokus och kände att jag hade en stark dragning av nyfikenhet till den här sidan. Jag är väldigt intresserad av sakerna som diskuteras här, och vill gärna lära mig kunna vara mer spiritualisk (säger man så? Känner verkligen hur nybörjare jag är… men det är väl alla i början!)

Jag själv har upplevt flera olika saker (andar), upplevt saker när jag var liten och tycker mig kunna läsa av vilken månad många fyller år. Jag vill kunna göra mig mer öppen i sinnet, men känner mig väldigt stängd och skulle vilja få tips på hur man kan "öppna sitt sinne". Dessutom är jag som sagt intresserad av att delta på den här delen av iFokus.

MVH

Ians
2

Välkommen in i detta trevliga gäng, Apootie!

Hoppas att du skall trivas här hos oss och både kunna lära dig nytt och tillföra. För " hur lite en än vet så vet en nått" som jag brukar säga, och en skall inte för ringa det lilla en vet o kan, alltid är det någon som just undrar o finurlar på just det.

Så som sagt välkommen in 🙂

Apootie
0

#1 Tack så jättemycket 🙂

Kyllan56
1

Jag är också novis, så du är i gott sällskap. Jag håller med # 1 - klokt talat - att alla har vi något att dela med oss av. 

Välkommen hit! Själv är jag bara några veckor gammal här på Spiritualism iFokus.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Apootie
1

#3 Välkommen själv, hehe 😃
Ja, #1 sade några väldigt bra saker! 🙂

Och iFokus sidorna brukar vara väldigt vänskapliga, och denna verkar också väldigt vänskaplig 🙂

Kyllan56
0

#4 Tack! 😃

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
1

Välkommen in - Hoppas du ska finna sidan intresant - lite semester just nu på sidan men de brukar rulla igång till hösten ordentligt :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Apootie
2

#6 tack! Ja, känner redan att jag finner den intressant! Hehe, ja det förklarar varför det inte händer så mycket här just nu. Men jag kommer ju stanna kvar, så det är igen fara :D