Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmeditation
Läst 1702 ggr
[akumas7]
0

Aura

Hej Hej

Kan man lära sig att se och tolka sin egen aura? Eller är det helt omöjligt?
Jag skulle vilja ha koll på min egen så att jag kan se tex när min kropp börjar må dåligt igen och även se vad som behöver ändras i tex matväg om man har vitaminbrist tex. Skulle även vara kul att lära sig tolka andras aura.

Jag skulle också vilja veta hur man rensar sina chakran genom mediattion, även auran och kraftfälltet runt ens kropp :)

Hällsningar

Jane-Lyzell
0

GladHej

alla kan inte se auran - man måste ha ett medialt seende för det - kanske kan du lära dig seGlad

börja med att titta runt dina egna fingrar och fötter för att se om du kan se en genomskinlig hinna där - följ sen den utåt för att be att få se mer färger !

Håll handen på en Halvmeters avstånd framför ansiktet - titta bortanför igenom fingarna(så handen blir i ofukus) träna o träna - så ska du se det funkar tillslut!

Det finns många mediataionsformer här inne - som kanske passar ddig- du får läsa runt i forumet!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[akumas7]
0

Okej det här ska jag absolut träna på :) Jag medear dig sedan om resultatet ;)
Okej jag ska kolla runt lite på orumet och se vad som finns att erbjuda för kul :)
Tack så mycket :D

Hällsningar

Jane-Lyzell
0

2 Lycka tillGlad

[luneri]
0

wow, vad häftigt! Vilken bra beskrvining. jag har testat att försöka se auran tidigare litegrann, men har inte lyckats. Men nu när jag gjorde enligt din beskrivning kunde jag se grönt runt min hand. det var tydligt.

kan det finnas fler färger man kan se utanpå en färg? och hur ska man tolka färgerna?

Jane-Lyzell
0

4 Kul det fungerade för dig - vist kan du ser fler färger om du letar efter det - be dig själv få se fler- fortsätt utanför den färg du ser (i kansten) så ska du se du ser flerFlört

Den bästa egna tolkningen av färger är din egen - vad du själv tilkar in om de olika färgerna.

Lite styrda av Hinduismens tolkning av chackror är vi - det kan du googla om - lycka till!