Affirmationer
Istället för att kapa Alektas tråd gör jag en ny istället. 
Det här med affirmationer… Jag använder mig av det så gott som dagligen och vi är många som vet att det fungerar. När vi hittade vårt hus i stan nyligen satte jag upp huset på kylskåpet med en fin bön som en annan medlem på iFokus skrivit till mig. Vi vann budgivningen och huset är vårt.
Nu kommer vi till nästa del. Vi har ju redan ett hus som nu måste säljas, vi räknar inte med vinst men vill heller inte gå med förlust! Jag affirmerar för fullt och tackar för att vi hittar den perkekta köparen till vårt hus (innan 1 dec). Grejen är att jag kan ju inte sätta upp en bild på vårt nuvarande hus på kylskåpet så hur gör jag nu? Sätter jag upp en bild på en check med rätt summa, bild på en skuggperson? Vad skulle ni gjort!
Fram med tips och idéer
(Jag "använder" mitt tänk som att huset redan är sålt, jag förbereder för flytten osv..)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Inte hittar utan "Har nu funnit" - det måste vara i nu form som "är"
"Jag har nu funnit den perfekta köparen till vårt gamla hus"
sen måste du manifistera vad det inne bär - exakt summa pengar ni vill ha , personen som köper huset ska vårda det . och vad ni ska göra med de pengar ni får av huset mist lika viktigt
Gör sedan en bild med känsla och visualisera den hur det kommer kännas när du nått slutmålet!
Sen när du säger din affirmation så ser du din manifistering och lägger in din visualisering med känsla i affirmationen - upprepa 3 gånger varige gång du affirmerar- Sen gäller bara tillit! at du vet , vet vet …….:)
Lycka till!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
ja tänk så svårt det är att vara tydlig i sina önskningar, det kan ju bli minst sagt tokigt annars!
Bra tråd!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Tack Jane, dt blir hemläxan denna veckan :-)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
3
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"