Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettfilm-tv
Läst 1669 ggr
Jane-Lyzell
2

Spålinjer i Tv programmet Plus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Riktigt bra undersökning kan jag tycka - även om de gick ut med oärliga förevändningar för att testa dessa - men mycket är bra och värt att se- till omed John Houdi säger en del vettigt här- bravo 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Walk In Beauty]
6

Tråkigt att dom behövde gå ut med oärliga förevändningar men tyvärr så här ser det ut många gånger och det förstör för dom som genuint verkligen jobbar för andra sidan och bevisföringen.

Dessa spå linjer är ju bara billigt trams och jag kan inte annat än hålla med John Houdi i att det här är verkligen bedrägerier där man utnyttjar andra människor.

Ta bara 11 åringen som slank igenom fast det är en åldersgräns på 18 år 😕

Nä sånt här ska ju bekämpas med alla medel och ge plats och utrymme för dom som verkligen kan sin sak och som verkligen jobbar seriöst för dom finns men dom kommer i skymundan tack vare sånt här.

Det brukar slå trefalt tillbaka och universum rensar ut skiten som inte ska vara kvar det om nåt kan vi vara säkra på men hur det är, är skadan redan skedd tack vare människans begär att tjäna pengar på och dessa spåkärringar,gubbar och linjer går fortfarande lösa.Tragisk utveckling för nåt så rent och fint som andra sidan står för.

Uch blir så upprörd av sånt här billigt trams inom andligheten så jag tror bestämt jag spricker  😡

[Evisen]
8

Vart gick de ut med oärliga förevändningar/avsikter tycker du? Plus är ju ett konsumentprogram. De tar ju upp olika fall t ex om telefonförsäljning som sen har visat sig vara helt annorlunda när konsumenten fått avtalspapprerna och ingen ångerrättsvecka. Och nu fick telefonspålinjerna en undersökning av Plus' reporter.

Det är väl bra att de ringde upp sådana här spålinjer och visar vad de sibyllorna går för. De ställde exakt samma frågor till 10 olika spålinjer och alla gav olika svar.  Kanske var de här fyra frågorna som ställdes relevanta för personen som ringde. Det vet vi juh inte. Så jag tycker inte det var oärliga avsikter, utan snarare visa vad onödiga dessa linjer är.

De som verkligen kan sin sak i det mediala, synskhet mm sitter nog dessutom inte i någon lokal och tar emot dyra telefonsamtal.

Lynxx
0

Betr. detta (berättelse från en insider):

Spålinjerna: "Allt spelas in men det vet inte kunden"

http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=160620378

//L

Jane-Lyzell
0

Aj då inte bra 🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Tigerbeer55]
0

#3 Usch vad vidrigt ja,nån sekretess blir det väl inte tal om där inte. (!) # 1 blir också gräsligt arg på trams och att man smutsar ner det andliga. Själva programmet var bra och John Houdi får cred för han sa en del väldigt bra saker. Tack förresten för länken, alltid intressant med sånt här även om man blir ilsken.