Annons:
Etikettandlighet
Läst 373 ggr
M86
2020-07-22 19:11

Saker jag såg under min första healing.

Detta är helt nytt för mig och jag behöver råd och förklaringar och stöttning i detta och därför vänder jag mig hit och hoppas att jag kan få guidning eller input på vad som händer eller varför jag såg alIa dessa saker när jag blundade och fick min healing. I början av healingen såg jag dimmor av ljus och mörker som flöt ihop och rörde sig omlott om varandra sen la det sig och efter en stund såg jag en påfågel efter det så öppnade sig dörren in till behandlingsrummet, ingen som var där o dörren var stängd. Sen fortsatte vi med healingen efter hon stängt dörren. Sen såg jag två mansansikten ett urmärglat gammalt ansikte helt tom i blicken o efter det ett typ jokeransikte som först såg elak ut men sen gav ett litet leende. Efter det såg jag ordet VOX framför mig i vita stora bokstäver, efter det såg jag små ljusprickar i mitten som spred sig till att bli små slingrande ljus som sen blev ett svagt ljussken i mitten sen försvann det o kort därefter såg jag ett öga, ett sånt där som man ser mellan två ögon i pannan. Min healing höll på i en timme. O under tiden så mådde jag illa och blev yr men det var i början av healingen, sen mådde jag bättre och bättre och efter healingen kände jag mig lätt och glad och sprallig… och jag kommer definitivt fortsätta med healing.

Annons:
Totum
2020-07-22 21:59
#1

Bästa M86. Jag ger healing så gott som varje dag och jag låter aldrig mina klienter ”stå” med en massa frågetecken efteråt. Jag brukar alltid be dem berätta om upplevelserna de haft under sessionen, vad de sett, hört, känt osv och så försöker jag svara så gott jag kan. Det brukar även kunna dyka upp frågor några dagar efter healingtillfället och jag ber dem alltid att höra av sig till mig om de undrar om något. Så därför skulle jag råda dig att ta kontakt med den som gav dig healing och ni tillsammans kan resonera kring dina och healerns upplevelser under sessionen. För även healerns upplevelse kan vara bra för dig att veta. Dina och healerns upplevelse gör nog så att du bättre kan förstå det du såg och upplevde. Lycka till ❤️

Jane-Lyzell
2020-07-23 00:18
#2

M86 . Det låter som du gjort självhealing meditation eller ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

M86
2020-07-23 03:46
#3

Tack Totum för informationen. Det var en healing av min grannes dotter och även en nyfunnen vän. Ska ta upp bilderna med henne. Det enda hon sa var att förmodligen då gick mina skyddsänglar undertiden av healingen därav att dörren öppnades. Jag ska fråga henne eftersom det är nytt för mig så visste jag inte att man kunde diskutera detta efteråt. Blev även spådd i tarot efter. Vilket va bra det med. Hon gar gått på skola i 2 år med praktik efter så hon är seriös och väldigt duktig. Men tack för inputten 🌸🌼🙂

Jane-Lyzell
2020-07-23 10:21
#4

Hej igen M86

Du fick healing från en healer - i de fallen bör din healer bolla dina upplevelser med dig  i samtal efteråt. 

Ja kan ge dig lite fundera på Här - det viktiga är inte healerns tolkning av det du fick upp utan din egen  😃

I början av healingen såg jag dimmor av ljus och mörker som flöt ihop och rörde sig omlott om varandra sen la det sig och efter en stund

Detta fenomen är väldigt vanligt under en healing sektion , du går in i ett så avslappnat tillstånd så du är i ett förändrat medvetande som gör att din mediala sida vaknar till

 såg jag en påfågel 

Vad står en påfågel för dig ?  vad hade du för känsla ?

efter det så öppnade sig dörren in till behandlingsrummet, ingen som var där o dörren var stängd.

Troligen en dåligt stängd dörr 😉

 Sen fortsatte vi med healingen efter hon stängt dörren. Sen såg jag två mansansikten ett urmärglat gammalt ansikte helt tom i blicken o efter det ett typ jokeransikte som först såg elak ut men sen gav ett litet leende.

Det troliga är att ansiktena är dela av dig själv(då du är i ett drömliknande tillstånd)- fundera över hur de talar till dig - var är har du varit tom i blicken (eller vilken situation i livet symboliserar det dig) lika dant med Jokeransiktet . Vad blev känslan när du såg ansiktena ? Väcker det minnen ?  

 Efter det såg jag ordet VOX framför mig i vita stora bokstäver,

Om du inte förstår ordet eller bokstäverna - så googla https://www.google.com/search?q=Vox&oq=Vox&aqs=chrome..69i57j0l5j46j0.5535j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kan de ge en hint vad du ska förstå - troligen ett meddelande från ditt undermedvetna.?

 efter det såg jag små ljusprickar i mitten som spred sig till att bli små slingrande ljus som sen blev ett svagt ljussken i mitten sen försvann det

Samma som ljusen i början troligen - vad blev din känsla ?

o kort därefter såg jag ett öga, ett sånt där som man ser mellan två ögon i pannan.

Vad blev din egen känsla med ögat ? Det finns olika förklaringar på när man ser ett öga i detta tillstånd , men det viktiga är din egen känsla!

Min healing höll på i en timme. O under tiden så mådde jag illa och blev yr men det var i början av healingen, sen mådde jag bättre och bättre och efter healingen kände jag mig lätt och glad och sprallig… och jag kommer definitivt fortsätta med healing.

Oj 1 timme healing det var mycket det - healing är mest som effektiv de första 10 minutrarna  min regel är för en van healer aldrig över 40 minuter en ovan healer 20 minuter max. Risken är det blir magnetisk healing, att healern ger av sig själv egna energin eller klienten ger healern sin energi .

Du mådde illa i början och blev yr kan ha med din och din healers samman blandning  av energi att göra eller så blev healing energin lite för mycket för dig i början.  att du kände dig bra efteråt är ju positivt , frågan är hur din healer kände sig ? trött ?

Härligt du kommer fortsätta med healing 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

M86
2020-07-24 02:09
#5

Tack Jane för bra information och tack för ditt engagemang 🙂 🌸🌼

Jane-Lyzell
2020-07-25 10:58
#6

5 Varsegoo🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: