Annons:
Etikettvägledning
Läst 337 ggr
Ninatarot
2020-06-08 09:52

Ett kort budskap från änglarna

Hej! Här kommer ett kortare budskap till er från änglarna. Jag kände att det var väldigt känslomässiga budskap men som var viktiga att lyfta fram. Jag har dragit både änglakort och ett par tarotkort för varje hög, läst på korten från änglarna och tolkat resten själv. Hoppas ni kan få ut något utav det 😊 ( Jag ber om ursäkt för att jag skriver i både ni och du form ) Trevlig läsning! Kram

Annons:
Ninatarot
2020-06-08 09:53
#1

Hög 1-🔥 Denna hög handlar en del om acceptans för att hjälpa både dig själv och andra i alla möjliga olika situationer och relationer. Vad jag kan se så kan detta handla om en relation till eventuell partner,sambo,make. Men det kan även vara en nära vän/familjemedlem. Jag ser att ni är väldigt färgstarka bägge två och står för era åsikter, har kanske svårt att vika sig ibland vilket kan skapa onödiga tjafs eller konflikter. Det kan vara så att den här veckan går ut på att låta någon omkring dig agera ut och att själv dra sig undan lite, inte låta dig trampas på men inte heller säga onödiga saker just för att undvika eventuella dispyter. Det kan vara så att någon av er har en anhörig som just nu mår ganska dåligt och behöver ditt stöd extra mycket, behöver få ventilera sig och pysa lite, få lite tid och andrum för att kunna finnas för dig i svåra stunder. Det kan också vara en påminnelse om att man behöver släppa lite på alla måsten för att själv ha ork till annat. Jag kan se en yngre man ( kan även vara äldre ) som är väldigt envis och den här mannen går helt sin egen väg just nu. Mitt råd är att låta den här personen vara och att inte lägga sig i för mycket. Att även tänka på dig själv genom att krama om dig, känna känslan av att inte bli för påverkad av andra, känna att du är lycklig och stark trots omständigheterna. Den här veckan kan bli något annorlunda än vanligt, men detta är positivt och kommer lyfta dig! Hög 2-🧁 Denna hög handlar mycket om balans och att prioritera sig själv. Låt dig själv vara lite som ett barn och försök känns känslan av hur det var när man var liten och fick äta glass mitt i veckan. Det här verkar vara anhöriga som har gått bort och dom vill tala om att dom saknar tiden med er när ni var små. En händelse var just en födelsedag, en mycket speciell dag som ni längtat efter så mycket. Detta kommer ni ihåg väldigt tydligt och kan minnas dofter och känslor. Färgen blå finns med här, kanske blåa ballonger, kanske har någon blått som favoritfärg, eller så symboliserar den färgen någon i er omgivning. Jag kan se ett giftemål men även ett missförstånd som skett. Ett missförstånd med en tredje part som har urartat lite. Denna situation vill säga dig något och jag tror det kan vara att det är bra att tänka på varför man känner som gör ibland. Att det inte är konstigt. Att det är okej och att andra tycker det är okej. Jag tror att ni som läser denna hög kan ha haft en händelserik barndom med både lycka och mycket andra känslor som sitter fast än idag. Låt dom känslorna få spela ut denna vecka och hitta tillbaka till balansen igen. Anhöriga vill påminna om att en viss del av oss aldrig är menad att växa upp helt och hållet, att det är viktigt att behålla sidor av sitt inre barn och att få utlopp för sina känslor. Hög 3- 🎲 Här ser jag att det är dags att släppa förflutna minnen som inte gynnar dig längre. Möjligtvis att försöka sluta älta saker som ändå inte går att göra något åt. Du är en fiffig person med vassa drag och är mycket i farten. Men när du är ensam så kanske känslorna väller fram och en viss situation ser ut att gå på autopilot, som om det upprepas samma mönster varje dag gällande hur du ser på den här situationen. Det är dags att ändra det nu och göra något annat. Släpp lös lite och ta inte allt så allvarligt. Dröm om kärlek,för om den inte redan finns så kommer den inom kort, på ett eller annat sätt. Jag kan se att det är god tid att skapa nya relationer och band till människor. Kanske ska du ge någon en ny chans också. Jag kan se en fest eller liknande, och den här festen ser ut att spåra ur lite hehe, men inte på ett dåligt sätt, utan det handlar om att du ska släppa lös saker för att kunna låta dig själv bara vara. För jag kan se att du är väldigt omtänksam och mån om andra, du springer ärenden och hjälper personer dagligen. Men när hjälper du dig själv? Var lite galen och som jag ältat nu flera gånger, släpp lös lite och ha kul. Denna vecka kan bli en utmaning, en utmaning på ett mycket positivt sätt där du får känna känslan av att prioritera dig själv och samtidigt göra det du älskar. Fortsätt vara så ödmjuk som du är, det är en väldigt fin egenskap som många uppskattar. Glöm inte det.

Tant Grön
2020-06-08 10:15
#2

Valde hög 1.

Jane-Lyzell
2020-06-08 17:36
#3

valde hög 2 - kan stämma 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-06-12 07:38
#4

#2- 🤠👍

Ninatarot
2020-06-12 07:38
#5

#3- 👌👌

Upp till toppen
Annons: