Annons:
Etikettvägledning
Läst 553 ggr
Ninatarot
5/27/20, 9:20 AM

Dagens änglakort till er

Hej! Idag har jag dragit tre stycken änglakort för er där det står tydliga budskap. Jag kommer att citera budskapen och göra om texten lite från häftet. Sedan kommer jag göra en egen tolkning och givetvis ska ni tolka det själva som ni vill. Jag brukar vanligtvis aldrig läsa från häftet men jag gör det nu och jag hoppas ni får ut något positivt av detta. OBS- första delen av texten är mestadels citerad! Ha en bra dag 💕

Annons:
Ninatarot
5/27/20, 9:20 AM
#1

Hög 1- 🍉 NEJ - Svaret på din fråga är nej. Du kan få fram mer information genom att ställa en annan fråga kring detta ämne. Enligt bilden på detta kort med ovanstående text så tolkar detta som ett snällt nej som nödvändigtvis inte behöver betyda just nej. Utan det kanske ska ge dig en tankeställare kring frågan/funderingen. Om det verkligen är en relevant fråga/vill du verkligen veta svaret/är du beredd? Hög 2- 🍇 VÄLJ EN NY RIKTNING - Det är det dags att välja en ny riktning i ditt liv. Du kanske känner missnöje eller att din nuvarande situation behöver ändras/du vill att något ska ändras. Du vet innerst inne att det finns något annat/mer där ute som väntar och du har ej följt dina änglars råd och vägledning. Gör ett medvetet val att bli den person du är menad att vara. Lägg upp en plan som är hållbar. Börja på en gång! Enligt bilden på detta kort med ovanstående text så tolkar jag detta som en allmän förändring som kanske behövs i ditt liv just nu. Det är enligt mig menat att reflektera över hela sin livsstil och sina vanor - för att kunna sålla bort sådant som ej gynnar dig och istället samla på sig glädje i alla olika former. Hög 3- 🍓 KOMPROMISSA- För situationens bästa bör du kompromissa. Fundera över vad som verkligen är viktigt för dig. Fundera även på områden du skulle kunna tänka dig att ändra på. Sträva efter en överenskommelse där alla vinner. Var öppen för samarbeten samtidigt som du hjälper andra och dig själv att uppnå sina Drömmar. Försök finna en rättvis balans mellan att respektera alla andras ståndpunkter och vara sann gentemot din egen. Enligt bilden på detta kort med ovanstående text så tolkar jag detta som en arbetsrelaterad/familjerelaterad/vänskapsrelaterad situation där man kanske har fastnat och behöver en push framåt för att inte stå och stampa på samma ställe och älta saker. En liten påminnelse om vad som är viktigt i livet. Viktigt för dig men att inte låta sitt ego ta över.

Jane-Lyzell
5/27/20, 10:10 AM
#2

tog 1 men svår tolkat i mitt liv just nu 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lussan20
5/27/20, 10:25 AM
#3

Tog nr 1 melon.

Ja det kan stämma men jag har två frågor, den ena hoppas jag nej på, den andra ja.

Jag insjuknade igen och fick åka till akuten där låg jag med munskydd i 5 timmar ensam och andnöd, då frågade jag om jag skulle dö i detta elände, där vill jag ha ett nej förstås. Så tänker jag på hunden som fastnat i Ryssland pga Corona men finns, jag har fått filmer på henne och jag drömmer om henne om nätterna. Det känns som min hund som dog i Januari gav mig livslust tills hon lämnade mig, nu får den Ryska lilla jäntan mig att kämpa på. Så där ett önske -JA- att hon kommer.

Tack för änglakortet det gav kraft…Mvh/Wonnalesan.🤗❤️

Jane-Lyzell
5/27/20, 1:00 PM
#4

3 oj krya på dig❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
5/28/20, 4:01 PM
#5

#2 - Förstår det, jag tyckte det var svårt överhuvudtaget. Blev lite förvirrad hehe. Men det kommer en ny läggning snart, en egen, som jag gjort själv. Måste fortsätta öva 😊🙏

Ninatarot
5/28/20, 4:07 PM
#6

#3- Men kära 🙏 Det låter inte kul alls. Men hur mår du nu? Jag förstår verkligen att det känns så, med din älskade hund som gick bort, men inom sin tid så kommer du kunna känna av henne. Av egen erfarenhet så kan det ta ett tag innan dom man älskar som gått bort kommer tillbaka för att hälsa på. Min storasyster gick bort, hon valde att lämna livet och det tog över ett år innan hon började ge tecken på att hon var där hos mig. Nu kan jag känna någon som klappar mig på pannan innan jag ska sova och jag tror det är hon. Jag känner det mycket, mycket tydligt och jag tror att den dagen kommer för dig också. Men kanske inte klappar på pannan men att någon lufsar runt och viftar på svansen 😊 När du får din nya hund så kommer den säkert att hjälpa dig med att kommunicera med Ella. Du är super stark, glöm aldrig det ❤️❤️

Annons:
Lussan20
5/28/20, 7:08 PM
#7

Har gått med i en Corona grupp för att se vad de skriver om för symtom och tiden då vi varit sjuka 8 veckor. På en kort stund hade 108 varit sjuka över 8 veckor. Men det böljar, nu sista gången då jag åkte till akuten kunde jag inte andas. Min make fick också en släng, ont i näsan vinröda fläckar i ansiktet. En vidrig sjukdom minsann. Inte lik vanlig influensa. Men jag reste mig på åtta igen. Hoppas det ger sig.

Så sorgligt med din syster, men tur du har din känslighet och kan känna hennes smekningar från andra sidan. Tror Ella hälsar på, ibland anar man, men då tror jag att jag inbillar mig. Men så tre gånger har jag sett som ett gråsvart trassel som far över golvet? Det kan vara hon. Idag ska jag få film från vår hund i Ryssland. Ska bli roligt! Ha det bra fina  Nina Tarot! Mvh/WL🤗❤️

Ninatarot
5/29/20, 8:55 AM
#8

#7- Ja det är en hemsk sjukdom som känns helt oförutsägbar. Tur att det gick bra för dig, eller att det inte blev värre. Det måste varit panik att inte kunna andas ordentligt 😨 Jag kan också tro att jag inbillar mig ibland gällande hennes närvaro, många gånger kanske jag gör det men sen vet jag att de finns tillfällen då hon verkligen är där. Det känns som att det kan vara din kära Ella som far runt på golvet och försöker fånga din uppmärksamhet. Vet inte om du har kvar någon leksak som hon använde men om du har det, ta fram den och lägg den någonstans så ska du nog se att den en vacker dag ligger på ett annat ställe helt plötsligt 😃 Vad spännande med en ny familjemedlem! Jag tror att det finns en mening med det mesta i livet, och det här tillskottet kommer nog vända upp och ner på ditt liv på ett mycket positivt sätt. Håll ut tills ni får eran hund, hon kommer anlända så småningom ska du se 🥰 Ha det så bra du med ❤️

Upp till toppen
Annons: