Annons:
Etikettvägledning
Läst 308 ggr
Ninatarot
5/22/20, 1:36 PM

Generell tarotläggning

Hej! Jag har haft ett litet uppehåll men är nu tillbaka med generella läggningar till er igen 🙏 Det ni kommer få höra är - ”Vad är det för andlig energi runt dig just nu ?” Och som vanligt, vilket ni vet, så är detta generellt, så plocka ut det som passar er och lämna resten av budskapen till dom de egentligen är till för 😊 Jag börjar med mina känslor och tankar, det jag hör och ser. Sedan går jag vidare med korten. Precis som vanligt. Uppskattar alltid eran feedback🧚 Kram!

Annons:
Ninatarot
5/22/20, 1:36 PM
#1

Hög 1- ✡️ Här kan jag se att det är dina skyddsänglar som försöker kommunicera med dig. Dom talar om att den nystarten som precis skett kommer leda dig framåt i livet. Kanske har du haft en del besvär med ekonomin och förlorat mycket, därav behövt väga över och ta beslut som kanske inte riktigt varit det roligaste. Men det ser ut som att du står relativt stadigt och har hoppet uppe. Tror du är rätt optimistisk även om du själv inte tycker det. Du har frågat efter något och svaret är att det kommer ske inom de närmsta månaderna så du behöver tålamod. Den fasta grund du stått på har raserat lite pågrund utav en man som är med i bilden. Det behöver inte vara ”din fasta grund” utan det kan vara ditt rotchakra som brukar vara och är balanserat men som dina änglar nu vill påminna dig om att inte tappa. För det har tagit tid för dig att bygga upp denna stadiga rot. Det kan vara den här mannen (som också kan vara en kvinna men jag tror inte det) påverkat dig. Har du en relation så känns det som ni tjafsat en del kring onödiga saker som förstorats. Men vad som hänt har hänt och det är dags att blicka framåt nu. Dina änglar är dina andliga energier som är kring dig just nu, vilket dom alltid är, men extra precis denna stund för att påminna dig om att inte falla ner i ett svart hål. Du står med bägge benen precis framför och dom varnar för att inte ramla. Detta gäller även utan metaforik. Var lite extra försiktig på gatan för det känns som stressen gjort dig lite hetsig, eller så är du bara en sådan som person som lätt sätter fötterna lite här och var och ramlar lite då och då. Ingen kommer skada sig men var extra vaksam. Och även detta budskap för att påminna om att stanna upp och tänka efter på vad som är viktigt och sålla bort resten. Det som inte gynnar dig ska du ej lägga energi på. Du som läser har troligtvis en anhörig som precis gått bort, och den personen sitter med dina änglar och jag ser att hon äter frukt och det finns wienerbröd vid sidan. Hon ler och säger att det är typiskt -” har ju sagt att det inte fungerar att köra på i detta tempo för evigt” - ”mitt älskade hjärta” Finns även någon av er som upplevt en del mindre behagliga händelser på senaste. Var inte oroliga. Det är en släkting som försöker säga något. Du har troligtvis slarvat med att vattna dina blommor eller någon annan hushållssyssla 🥰 Ett kort budskap men en reminder om att stanna upp! Hälsningar Ärkeängel Michael, Metatron och Rafael. Hög 2-☯️ Även i denna hög är det skyddsänglar som vill tala om ett par saker. Den ensamhet du kan uppleva och de minnen av kärlek som kanske inte blev som du tänkt dig och drömt om är meningen att ske. Det finns en person i din omgivning som är otroligt avundsjuk på dig och har svårt för din aura över huvudtaget. Finns inte så mycket att säga om denne förutom att om du känner av det så släpp det. Det är inte värt att ens ägna en tanke åt den här tråkiga människan. Personen känner du kanske till eller känner rent intuitivt att den inte är genuint snäll. Så denna kärlek som du känner dig lämnad av som även kan vara en förälskelse, eller en person du varit förälskad i för länge sedan. Den är inte bra för dig om den har med ovanstående person att göra. Om det är en gammal kärlek kan det vara så att dom vanor du hade med den här personen börjar träda fram och änglarna vill få dig att byta riktning. Är det en pågående förälskelse så ska du också byta riktning eller byta taktik. Det du gör nu fungerar inte längre. Du behöver ett uppehåll och vila från denna situation. Inte ta några förhastade beslut förutom att veta om att det är dags att vända nu. Det är okej att tänka på hur det kunde blivit eller gamla minnen. Men att bara vara ledsen kommer inte att gynna dig. Låt tårarna rinna men låt också saknaden eller känslan att släppa för att kunna utföra dina sysslor och det som är viktigt för dig. För den andre personen vill inte att du ska lida på något sätt. Hör nu också att det kan vara en person du lever med idag, där det är vemodigt pga någon sorg. Försök låta dig vara oberoende, för du kommer behöva vara det. Om detta inte är en relations relaterad situation så är det ett barn som är väldigt långt borta. Och det här barnet har förmåga att känna telepati och tränga sig in i dina tankar omedvetet. Detta känner du av och är det så att du är glad, men helt plötsligt vänder från ingenstans trots att du inte är en person med särskilda svängningar i humöret så kan det mycket möjligt vara den här anhörige som jag känner är maskulin, som är där och stör dina tankar och känslor. Prata då tillbaka och säg att den får vara tydligare eller ringa ett samtal istället för att hålla på och hoppa fram som ett spöke bara sådär. Du kommer ha tur i kärlek framöver, det ser jag. Vågar faktiskt nästan lova det. Med tur menar jag inte en flirt eller något temporärt, utan en livs partner som kommer finnas för dig tills döden skiljer er åt. Vilket inte heller skiljer er åt, utan bara kommer vara en stunds uppehåll av saknad tills ni träffas på andra sidan igen. Där kommer ni ( får en helt konstig bild i huvudet ) ligga på varsin blå randig solstol och så kommer den ena ha keps på sig, en rätt skum keps faktiskt haha, med ett glas alkoholfritt i handen. Den andre relativt rastlös och jobba. Jobba från andra sidan, som ängel för barnen 💕 Detta är inget hittepå och det vet ni som har varit med ett tag. Allting jag skriver är meningen att förmedla. Dina änglar är bland annat Ärkeängel Uriel och Gabriel samt Rafael. Dom hälsar. Tillsammans med anhöriga. Hög 3- ✝️ Här finns det en familjemedlem som försöker göra sig hörd. En man verkar det som. Kan vara flera också. Det som har hänt här är att du har väckt din mediala sida till liv ytterligare utan att veta om det. Det känns som du har önskat dig en slags återförening och mycket möjligt bett om att få kontakt med den här personen och sedan inte förstått att en port har öppnats för ännu fler själar. Du har transformerats och blivit en totalt öppen kanal. Kanske märker du av det på konstiga sätt. Jag tror att du redan vet om dina mediala förmågor men inte att du faktiskt har väckt något större till liv. Du behöver också förlåta dig själv eller den här personen. Jag tror det är personen i sig du behöver förlåta. För er som inte känner att ni har någon att förlåta på det viset så kan det handla om ouppklarade konflikter och att det är dags att sluta tänka på vad du kunde ha gjort eller varför den här personen gjorde si eller så. Det har redan hänt och kan inte göras ogjort. Och i detta fall finns det ingen förklaring till varför saker blev som de blev. Jag tror att detta även kan handla om att personen i fråga valde att ta ett beslut som inte var ömsesidigt. Kanske var det en sjukdom som behövde behandlas på ett sätt. Jag får lite dubbla budskap här och känner att det nog är två eller flera personer som försöker tränga sig på. Varav den ena varit väldigt sjuk. Jag får egentligen mest känslor av olösta konflikter här och den här personen som besöker dig försöker förklara något väldigt viktigt som har med finansiella saker att göra. Något med ett lån, ett husköp. Kanske hade eller så har du tänkt på hus/lägenhets köp på senaste för jag ser en satsning och marginalerna är relativt små. Här försöker personen slinka in och göra sig hörd angående sina åsikter. Detta kan också handla om att du försökt sälja något större, hus/bil/båt/landställe. Tydligen, vad jag hör, så bör du överväga detta beslut väldigt noga och vara så sann som möjligt mot dig själv gällande alla sorts större inköp. För mig hänger det här inte ihop och jag tror det är lite trängsel här nu och många försöker prata. Ett par föräldrar också. Dom var väldigt jordnära och snälla, lugna och liksom gulliga på ett sätt som var speciellt. Jag skulle säga att ni som valt denna hög har en del bortgångna anhöriga runt omkring er just nu och det är de som spökar. Jag ber om ursäkt om denna hög var trist och informationslös, men det finns inte så mycket mer att säga. Du behöver själv försöka kommunicera med dom som hälsar på, för dom vill bara hjälpa till, vilken kontakt ni än hade när dom var i liv. Och trots din medvetenhet så bör du spärra upp ögonen för det har skett ännu ett större uppvaknande på din front. Förresten, jag ser en gammal bil framför mig. Inte gammal och skruttig, utan en äldre modell. Den är blå eller grå. Kanske kan väcka en tanke hos någon 🤓

Lussan20
5/22/20, 2:24 PM
#2

Hej Nina !

Jag har tittat efter dig! Roligt du kom in igen. Jag tog tre!

Ja lite stämmer även denna gång, sonen som inte hör av sig ouppklarat.

Vi tänker på att skaffa hus istället.

Hundorganisationen -jag vill leva- söker en bil och vi undersöker var vi kan hjälpa.

Lilla hunden-  Lussan-väntar på oss i Ryssland, gränserna stängda. Men hon är där i väntan på att få komma till oss. Ella fyller mitt hjärta fortfarande med sorg och tårar. Har inte fått hälsning än från henne. Jag längtar efter henne och saknaden fyller själen än.

Men jag är i en rofylld ande och känner att änglarna är runt mig.

Hoppas du har det bra, tack för allt du gör---Mvh/WL🤗❤️

Ninatarot
5/22/20, 5:46 PM
#3

#2- Vad glad jag blir att få höra från dig!💕 Tack för att du delar med dig. Tråkigt med sonen.. det kommer nog en dag snart när det är lättare för honom att ta kontakt. Men då har maken godkänt hundköp iallafall? 😃 Jag förstår verkligen att du saknar henne. Hon har nog fullt upp och kommer säkert att göra en och annan visit hos er snart. Det tror jag iallafall 😊 Tack själv och hoppas allt är bra i övrigt ❤️

Lussan20
5/22/20, 6:10 PM
#4

Ja maken gav med sig då min sorg var som en lavin, det var kärlek från hans sida. Jag är glad för att han gjorde det för min skull.

Ja allt är väl som det är, lite hipp som happ. Sänder helgkramar till dig från Wonnalesan..🤗❤️

Jane-Lyzell
5/22/20, 7:47 PM
#5

Tack tog nr 1 .  stämmer mycket men inte allt 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
5/22/20, 7:58 PM
#6

#4- Jag visste väl att han skulle säga ja tillslut 😊🙏 Ok, säg till om jag kan göra något för dig. Bara skicka pm om det skulle vara något🙏 Kram kram

Annons:
Ninatarot
5/22/20, 8:00 PM
#7

#5- Tack för feedback. Och kul att höra vilken hög du valt 😊 Trevlig helg Jane 🙏

Tant Grön
5/22/20, 9:37 PM
#8

Valde hög två men tyckte inte det stämde den här gången, ingen av dom andra högarna stämde heller. Annars brukar det stämma väldigt bra. 🙂

Ninatarot
5/24/20, 7:31 AM
#9

#8- Skönt att du säger det, för jag kände själv att jag inte hade samma energi i läsningen som jag brukar ha. Tror detta är en färskvara och något man ibland inte kan hoppa in i från att knappt ha haft med det att göra på ett tag. Tack för din kommentar, nästa gång får det blir fullpott 😎

Upp till toppen
Annons: