Annons:
Etikettvägledning
Läst 319 ggr
Ninatarot
2020-04-29 10:23

Generellt tarotbudskap

Hej 🙏 Idag blir budskapet - ” Vad du behöver höra om du tvivlar ” Det kan vara en situation, ett specifikt val eller vilka tankar som helst. Ta till er det som passar er och lämna resten åt den som det egentligen är till för 😊 Kram 🤗

Annons:
Ninatarot
2020-04-29 10:23
#1

Hög 1 - 🧡 Min första känsla var att du som läser detta inte mår så bra just nu psykiskt. Något tynger dig en aning, vilket det gör för alla men extra mycket just nu. Du behöver kanske skapa ett skydd runt dig själv för att hitta till ditt inre jag. Det känns som det är en mängd saker du tvivlar på just nu. Lite som om mycket du gör tar emot och att du kanske förstorar vissa saker. Känner beslutsångest och velande. Det ser ut som att du känner dig sviken, men det hade kunnat varit värre. Som om du känt att du blivit lämnad i sticket och fått ditt hjärta krossat på ett eller annat sätt. Det är ödet som har bestämt att det behövt bli såhär för att du ska kunna stå där du är idag. Du har i denna situation fått svårt att andas och känt av fysiska symtom. Detta kan också vara så att du varit utbränd och känner igen tecken från det nu, fast i själva verket så handlar det bara om hur du ser på saken. Det finns två olika sidor av myntet och mitt tips är att vända på det och sedan bestämma dig för vilken sida du vill se. Ser att detta kan handla om ett val som inte är lätt. Och att det där myntet kanske har för få sidor.. Du vill ha kakan men ändå äta upp den känns det som. Allmänt rörigt sinnestillstånd kan jag känna av. Jag tror att du oroar dig alldeles för mycket i onödan just nu. Och det kan mycket väl gälla din ekonomi. Jag ser ingen anledning till att du ska oroa dig, för att framtidsvis ser jag rikedom snarare än fattigdom. Ser att någon form utav överraskning kommer ske. Andningen är viktig för dig och det är som om du yt-andas nästan hela tiden. Att bara dra in luft hela tiden kommer göra dig knäpp och att bara andas ut kommer göra dig panikslagen. Ser att andra personer mycket väl kan ha utnyttjat din vänlighet och generositet och så har det uppstått något slags tvivel från din sida om vad du bör göra och inte göra. Du kanske har känt dig skuldmedveten eller nedstämd. Ta tacksamt emot det du får men nöj dig ej med att ge mer än du får. Om du får något som till exempel materiellt, någons vänlighet, godkänd semester beviljad, ett arv etc. Ta emot detta utan skuldkänslor. Tvivla inte på att det som kommer till dig kommer utav en anledning och att du är värd det. Om du är i en relation kanske du bör ta för dig mer och inte låta allt lämnas över till dig bara för att du har mer tid. Du kanske är förtjänt av den tiden och den är till för att ta vara på dig själv. Som jag skrev först så såg jag ett krossat hjärta. Detta kan vara allt från en förlust av en familjemedlem till en kärlek eller en vänskap som brutits, ett jobb där du känner dig orättvist behandlad/ ej trivs. Men det finns en person som har stått där och bara sett på när du mått dåligt. Kanske en gång för länge sedan. Och detta har påverkad dig till att bli en person som tvivlar mycket. Men gör inte det. Jag känner att, som jag skrev, det kan finnas ett val där du tvivlar. Ett specifikt sådant. Men också att du är en person som har lätt till att tvivla på dig själv - på grund utav någon annan. Det är inte ditt fel eller ditt problem men det har blivit ett problem du handskas med. Lättare sagt en än gjort, men tänk inte så mycket. Ibland är det bäst att bara satsa på första tanken. Sen får det bli som det blir. Jag menar, alla tvivel finns ju pga du känner en möjlighet att någonting av ”detta” kan vara sant eller ”kan fungera” - vet inte hur jag ska förklara bättre men hoppas ni förstår. Så allting är ju möjligt om du tror på det. Sen behöver det inte innebära att det objektivt sätt är sant men välj vad du vill se och tro på. Välj själv, utan att påverkas av andra och lita på dig själv. Jag ser att det ”inte kan blir värre” och att, är det dig själv du tvivlar på, så är det helt totalt onödigt för det kan jag säga på en gång - att det behöver du inte göra. Aldrig någonsin. Du vet ditt eget bästa. Du känner dig själv mer än någon annan. Lyssna på ditt hjärta. Hög 2 -💚 Vad jag kan se här så har någon mixtrat lite med ditt sinne någon gång i livet. Det är som om någon har dolt ljuset för dig lite och att du gång på gång blivit sårad eller känt dig sviken/arg. Tillslut har du tagit tag i saken och visat vart skåpet ska stå men då har denne person försvunnit ur ditt liv. Känns som att du är väldigt impulsiv och att du efter denna situation blivit lite av person som ”struntat” i mycket och inte tar saker på fullaste allvar eftersom personen du blev sårad av alltid var så allvarlig och att du gör allt för att undvika att ens bli påmind om det. Ser en tjej som levt loppan men också tagit väldigt mycket sota för en del grejer. Det känns som detta kan ha varit din ungdom för det känns avlägset. Ser att du gång på gång ”börjat om” igen eller startat nya projekt som aldrig blivit färdiga. Kanske träffat en partner som du sedan skrotat, träffat vänner du valt att avsluta kontakten med. Lite som att du ständigt dragit ett lass från ditt förflutna men att du är väldigt medveten om detta. För vissa kan detta vara på pricken och för andra kan det vara lite åt det här hållet men inte till fullo. Fast tillräckligt så att det har påverkat din självkänsla. Ser en känsla av hämnd och lust. Eller en känsla av att du velat spola tillbaka tiden för då skulle du minsann sagt si och så och inte gått med på det och gjort så. Mycket frågor och tankar kring allting. Mycket ouppklarat känner jag. Sen ser jag att du flytt iväg, rest eller på något sätt tagit dig bortåt. Men det har varit bra för dig. Dragit dig tillbaka kanske. Och hittat ett ställe ( kan vara precis vad som helst, en plats, en samhörighet, en trygghet ) där du är just nu. Men i dig själv så finns det, trots mycket självständighet, en längtan att finna något. Och där finns det tvivel på ifall du någonsin kommer uppnå det eller hitta det du söker. Du kanske inte ens vet vad det är. Eller så är det någon du längtar efter som du ej vet kommer/kommer tillbaka till dig. Jag ser att du kommer att få tillbaka den pusselbit som behövs för att du ska känna dig fullbordad. Det är helt sant. Men kanske att du måste börja se saker från andevärlden som ständigt skickas i budskap i olika former . Det är ledtrådar och tecken för att du ska kunna gå vidare och få det du önskar dig. Hitta dig själv och ditt inre barn är också viktigt och det känns som några utav er kanske tänker att ” men det är ingen idé nu ” eller att ” vad skulle det spela för roll nu ” Jo det gör det. Alla bör ha sitt eget hjärta bevarat där ingen kan komma och rycka i det. Rubba dina tankar och känslor kring dig själv. Om du börjar dagdrömma mer så blir det lättare att ta till dig budskapen som kommer för att hjälpa dig. -Nu känner jag att jag svamlar här. Hoppas jag gör mig förstådd ändå- Dina änglar vill att du ska vara öppen för nya idéer och se möjligheter. Tillåta dig själv att slappna av och lämna dina oros tankar till dom. Hitta inspiration. Eller få tillbaka passionen för något du gjort eller gör. Be om hjälp och vägledning för dom sitter bara där och väntar på att du ska ge dom något att göra hehe 😊 Dom är till för att hjälpa dig och känner att det är god tid att lämna över det tråkiga till dom för att kunna få fram kärleken i allt, vad det nu kan vara, igen. Jag tror det är viktigt att vi människor förstår Varför vi tvivlar på oss själva och att det just är Tvivel vi känner. För att stanna upp, reflektera och tänka på hur detta påverkar oss. Man blir bara sjuk av allt tvivel, mer eller mindre. Tro på det ditt hjärta säger till dig för det ljuger aldrig. Hög 3 -💛 Här ser det ut att handla om din ekonomi en del och att dina tvivel ligger i hur det kommer att bli med allt kring pengar, jobb, hus etc. Även något du önskar dig. Det känns som att du kämpat länge med detta, både tankemässigt och att det tagit väldigt mycket energi. Detta är något som pågått under en längre period. Det ser ut som att någon försökt ta ifrån dig något men det är inte materiellt utan en slags tvist där du försökt vinna. Kan även en skilsmässa tidigare i ditt liv eller en form av separation. Kanske har du delat vårdnad, eller varit nära på att mista kontakten med ett barn eller någon du håller kär. Jag ser att du har byggt upp ett skydd och behövt gå vidare till främmande ställen. Detta kan vara inom dig själv också. Får en känsla av Drömmar, att du haft Drömmar om att blivit ifråntagen det käraste du har. Men du är påväg framåt och har hittat ett strategi för att ”överleva” situationen du befinner dig i. Oj. Här kan jag se att det inte levt i trevliga förhållanden. Blivit orättvist behandlad ser det ut som och en viss blindhet har skapats. Att du blivit blind för verkligheten. Men du har kämpat ordentligt och blivit stark som en oxe. Jag tror du kan tillhöra ett stjärntecken vara element är eld. Nu kan jag se ett helt senario spelas upp i huvudet. En liten mini film som handlar om en person där Drömmar blivit krossade, men du fortsatt kämpa. Det har tagit fart någonstans och du har hittat en inte styrka du inte visste fanns. Tvivel kan ligga i ekonomi ser jag men egentligen inte så mycket i dig själv utan mer saker du ej kan kontrollera. Och det är där du bör släppa taget lite, för du kan inte förhindra något du ej kan påverka själv. Så viss tvivel ligger nog hos dig pga tidigare upplevelser men jag känner ändå att du hårdnat på dig. Jag kan verkligen känna av hur relativt allting är här. För att vissa av er ser inte det som ”hänt” som en stor grej medan andra har men för livet. Men när det gäller ekonomin, om du oroar dig för det så kan jag glatt meddela att du kommer att få ett besked där du inte kommer bli besviken. Detta kan faktiskt också vara kärleksrelaterade saker eller bägge delarna.. När du väl sitter där med det här som kommer komma. Belöna dig själv då. För att du stått ut väntan. För du har gett mycket till andra, bara genom att finnas. Så det är din tur nu. Om du önskar dig något så skulle jag råda dig att inte tvivla på att det kommer till dig på ett eller annat sätt. Jag vågar inte lova men nästan så jag lovar för det är klart som den klaraste stjärnan. Det lyser och du kommer lysa. Så glad jag blir. Nästan pirrig. Återkoppla gärna, ni som fått er önskan igenom eller oro bortslagen kring något. Jag ser även att du ska ge dig själv det du vill ha. Se till att få det. Var envis och ge inte upp. Tvivla inte på om det kommer ske. Lita på att det kommer bli som vill på ett eller annat sätt. Och återigen, var envis!

Lussan20
2020-04-29 10:37
#2

Tog två, grön!

En del stämde, bla att jag var vild i ungdomen och rusade vidare mot nya mål.

Även att en person påverkat mig hela livet, med avund och lögner. Jag löste det på mitt sått , det enda jag kände fungerade. Smörja och krusa och hålla avstånd. Att inte få vara duktig är svårt, att inte få se bra ut, att inte få äga något utan massa avund har plågat. Men nu kör jag en hemsnickrad metod som tycks fungera. Längtan efter min hund och annan vovve vet ni ju. Men det stämmer också med det jag önskar.

I min ungdom hade jag 1000 projekt som aldrig slutfördes. Men vid ca 30 år så började det att bli viktigt att slutföra.

Tack för fin läggning! Från WL🌺

Jane-Lyzell
2020-04-29 14:51
#3

tog 2 här med - en del stämmer(mycket)men inte allt  :-) 

Men inte hämnd

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

flocken
2020-04-29 15:35
#4

Två grön. Ord känns meningslösa. ❤️

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ninatarot
2020-04-29 16:27
#5

#2- Tack för din kommentar😊 Det är alltid kul att veta vad ni kan ta till er utav och tvärtom . Och din vovve, den kommer när du minst anar det 😊❤️

Ninatarot
2020-04-29 16:29
#6

#3- 😃 vad kul. Tänkte precis att - hämnd, är nog inget som du utför 😂 Tack för din kommentar 🤎

Annons:
Ninatarot
2020-04-29 16:31
#7

#4- Hoppas du inte känner dig ledsen 🤎 Tolkar din kommentar som att en del stämde ❤️

Tant Grön
2020-04-29 20:21
#8

Valde hög 1.

Ninatarot
2020-04-29 22:46
#9

#8- 😇❤️

Tarotstollan
2020-05-02 00:09
#10

Jag valde hög 2 och det stämde väldigt mycket denna gången, även i hög 1 fanns det saker som passar ihop med detta i hög 2.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ninatarot
2020-05-02 05:20
#11

#10 - Vad kul att höra😊 Tack för att du skrev och berättade 🙏

Upp till toppen
Annons: