Annons:
Etikettvägledning
Läst 629 ggr
Ninatarot
4/24/20, 12:25 PM

Generellt budskap - intuitiv tarotläsning

Hej på er 🙏 Dagens tema blir - ”Budskap från andevärlden” Ni kommer få höra det ni behöver höra för tillfället och som vanligt sätt är det en generell läggning och allting kanske inte stämmer in. Jag har haft mycket energier runt mig på senaste. Fick höra av en kvinna som hjälpt mig mycket, att det är personer som vill ha hjälp över till andra sidan och försöker kalla på min uppmärksamhet och hjälp. Jag skulle inte bli förvånad om många utav er har anhöriga som redan kommit över till andra sidan men som försöker göra sig hörda ändå och att det är budskap därifrån vilket dom försöker förmedla via mig till er. Jag ska försöka förmedla det vidare till er så gott jag kan, om det över huvudtaget dyker upp något. Annars blir det budskap från högre makter. Om det är någon som tycker detta är olämpligt så säg bara till mig. Jag vill bara väl och känner att många anhöriga har ett starkt behov av att få säga vissa saker just nu. Men jag respekterar självklart om ni inte vill höra något. Kram 🥰

Annons:
Ninatarot
4/24/20, 12:26 PM
#1

Hög 1- ♦️ Det som dyker upp här är budskap från korten och en del som kommer i impulser från mig själv. Det första jag lägger märke till är två skyddsänglar, ärkeängel Metatron och ärkeängel Rafael. Dom sammarbetar för att få dig att förstå situationer du på senaste tyckt varit lustiga. Jag ser att dom öppnat upp ditt tredje öga även på nätterna och att budskap kommer i form utav Drömmar. Ditt hjärtchakra ser ut att ha öppnat sig igen efter en viss händelse som gjort att du behövt stänga av en del. Ser även en tredje person som jag tror har bott i ditt nuvarande hem för länge sedan. Bor du i ett hus som renoverats precis så är det han som sett till att vissa saker ligger ogjorda. Han tror att han fortfarande bor där. Vet inte om ni märkt något i speglar men det känns som det är där han visar sig. Men han vill verkligen väl och ser ut att inte riktigt förstå sig på dig och varför du inte ” rycker upp dig ” . För han var en man med känslorna långt inne kroppen, svårt att sätta sig in i andra människors sätt att tänka. Som jag skrev har han nog bott i ditt hus/lägenhet eller så har han hälsat på där ofta. Han gick bort för ganska länge sedan, skulle gissa på runt 70-80 talet och han blev inte mer än 60 år gammal. Du som läser detta har flera anhöriga som gått bort senaste åren och på något sätt kan jag se att du väntat på budskap från dessa personer, men trots att du är medial och har dina förmågor så ser du ej eller kan ej ta till dig det som kommer. Varför vet jag inte. Kan ha och göra med stress. Det finns en till man med i bilden, observera att det kan vara en kvinna men jag ser en man, som kramar om en kvinna med kort lite halv lockigt brun-grått hår. Ser ut som att dom varit tillsammans tidigare och nu äntligen får återförenas igen. Den här personen säger att den har förstått innebörden av att bli älskad och att det är helt otroligt vilket välkomnande den har fått dit personen har kommit. Får även upp en yngre person som säger att hens spirituella gåvor äntligen kan utvecklas och att saker som att resa till olika dimensioner nu är möjligt på ett annat sätt. Han är fri och kan välja precis vad han vill göra. Nu skriver jag han igen för det var det som dök upp precis nu. Tydligen har ni två diskuterat kring detta och Drömmar han haft. Det är viktigt för honom att tala om att det nu händer på riktigt. Han säger att han fortfarande har sitt ego att ta itu med pga han fortfarande är en tydligen är en människa… - där hänger jag inte alls med men det är vad jag ser. Han kanske inte vet att han faktiskt inte kan vara både en ”verklig” person och icke fysisk person. Denne kommer göra sitt bästa för att skydda dig. Och han gillar att se på när du bakar. Jag ser att du är lite slarvig och inte bryr dig så mycket om mjölet flyger runt i luften och hamnar lite här och var. Du har barnbarn som har delade åsikter kring vilket bakverk som är godast också 😊 I denna hög känner jag att budskapen är till olika personer. Det är inte många som röstar så vissa personer missar det som anhöriga försöker säga. Läggningen är mans dominerad och det kan betyda vad som helst och ni får tolka det hur ni vill. Ser nu att det du som försökt få kontakt med en anhörig, verkligen aktivt gjort detta. Och en del av dig är inte hos dig själv längre. Vet inte om du kan uppleva en viss saknad men det kan isåfall bero på att du behöver ha hela dig för att kunna se ordentligt. Ge inte bort din energi heller. Spara lite och lägg undan i reserv. Det var allt jag hade att säga här och jag kan garantera att någon kommer känna in detta och personerna ni saknar och håller kära, som saknar er - är inte dom som gullar och duttar, utan har alltid varit lite så att den visat kärlek på andra sätt, därav inga direkta meddelanden om känslor osv. Men det finns inga tvivel på att ni finns i deras hjärtan jämt och för evigt. Skicka mig PM om något är oklart eller ifall ni har funderingar kring en speciell bortgången anhörig. Hög 2-♠️ Här ser jag att något att inträffat ganska hastigt och det har med en kvinna att göra. Jag tycker det ser ut som någon av er kanske har råkat ut för ett missfall eller liknande. ( förlåt men det är det jag ser ) Eller så har någon förlorat en en anhörig vid väldigt tidig ålder. Men samtidigt känns det som att jag är helt ute och cyklar just nu så jag tar budskapen från personerna som surrar i mitt öra istället. Men jag kan inte låta bli att fokusera på dig som läser detta. Vet inte om du kanske är kroniskt sjuk men att du börjar inse att du inte är fastbunden i något trots det. Du kan leva på som vanligt. Du kommer kunna göra det och det finns en person som har en hälsning. Personen visar signaler via konstiga ljus och blinkande lampor. Den berättar att den alltid kommer vägleda dig och att du bör tro mer på dina förmågor och se utanför boxen. Den vill också tala om att du bör vara rättvis mot dig själv och försöka hitta en balans. Den här personen ser dig hela tiden och känns ganska sträng, eller hård i sitt sätt att vara. Du kanske har blivit störd av dom här märkliga sakerna som hänt och skyllt på andra för att ha flyttat på grejer och inte släckt lampan efter sig. Tjafsat lite och börjar bli trött. Jag får huvudvärk och det känns som något neurologiskt har med saken att göra. Som en form av ansträngning, och detta kan göra dig väldigt trött och irriterad ibland. Nu får jag ganska klart för mig att den här personen är på dig för att du tvivlar på dig själv rätt ofta. Helt onödigt egentligen för det finns inget att tvivla på. Trots allt så har du en styrka som få människor har. En styrka att fortsätta kämpa i svåra tider och hålla hoppet uppe. Och där får du lite hjälp ibland. Av denne anhöriga. Känns som en hon, hon ber dig ta ett stort kliv nu och så får det bära eller brista. Hon säger att hon älskar dig och något med badhus och kolonilott eller trädgård. Det blev ett kort budskap här för jag känner en viss blockering. Det känns som att det är alldeles för många människor och därför får jag upp 100 olika bilder framför mig. Jag har svårt att sortera alla. Jag har ett förslag- ni som har en anhörig ni vill ha kontakt med och kanske känner er besvikna över denna hög. Skicka mig ett PM så ska jag försöka hjälpa er att få dom meddelanden som vill komma fram. Hög 3-♣️ Här känns det som du blivit huggen i ryggen ( behöver inte betyda att någon gjort en specifik sak mot dig ) ganska rejält och jag får upp ett oväntat avslut. En person i ditt liv har valt en väg ( vet inte alls hur jag ska formulera mig ) som är svår att acceptera. Detta kan vara en bland dina släktingar för det känns inte så super nära men ändå som om det fanns ett visst band mellan er. Kanske kan det också varit någon ni hållit kär på annat vis. Men det finns en viss konflikt här också, eller en känsla av att ni inte riktigt kommit överens sista tiden, därav kanske känslan av att ni ej stått varandra så nära. Personen har inte så mycket att säga nu men kommer att ” återkomma ” hör jag. Även ärkeängel Uriel är med här. Och faktiskt ärkeängel Rafael också som står för elementet luft så jag tror han ger dig små puffar ibland och hjälper dig att andas när du själv glömmer bort det och är din huvudsakliga ärkeängel. Du kanske tillhör ett stjärntecken vars element är luft. Dom har budskap till dig och vill ge vägledning kring din framtid. Det jag får se och höra är iallafall följande- Om du inte redan har en man så kommer du träffa en man med överflöd i pengar. ( jag har ej fått upp något exakt kort som tyder på det ) Kan vara så att du träffar den här mannen vid 40 års ålder eller så har du redan passerat det och ni lever ihop. Det blomstrar för dig och ärkeängel Uriel hjälper dig att ha kontroll över ditt kronchakra som kan svikta lite ibland. Eftersom att du är väldigt spirituell så har du också mycket kunskap som kommit till dig i olika form, antingen av sig självt eller inläst. Med det menar jag att du föddes för att vara en kanal mellan himmel och jord, så detta är givet. Men du har också lagt ner mycket tid och arbete på detta. Du kommer att få en riktig utdelning för ditt arbete. En högre makt och kunna styra mer. Men det finns något du behöver öppna upp hos dig själv och den saken vet bara du. Det har funnits mycket förtryckta känslor och reflektion från din sida och du har försökt heala dig själv. Detta har lett till en transformation där din kreativitet har kommit fram och du har lättare att se samband och helhet kring saker. Det kan komma en förlust av något slag, eller tvärtom, en pånyttfödelse. Detta beror på dig själv. Men en del tårar är finns med i bilden och kanske kommer du känna dig sorgsen. Men det gör man ju i perioder utav olika anledningar. Detta får jag förmedlat att det inte är en stor grej utan att du blivit mer känslig och kanske kommer reagera på saker du ej gjort tidigare. Resultatet av detta är en storm av känslor, att möta dina rädslor och jag ser att du kommer bli fri från något. Återigen healing. Ärkeänglarna Rafael ( som jag skrev står för elementet luft ) och Uriel ( står för jord ) Dom ger mig budskap till mig också om att jag inte ska säga för mycket. För jag hör att jag i denna hög inte kommer kunna ge mer än såhär. Så jag skriver som jag gjorde i slutet av hög 2 - att - har ni anhöriga som gått bort och som ni vill få kontakt med så kan ni skicka PM till mig. För det finns vänliga själar som sliter och drar i mig i hopp om att jag ska ge er personliga meddelanden som jag ej kan skriva ut här av respekt mot alla.

Lussan20
4/24/20, 1:08 PM
#2

Tog 1, det var en del som stämde, det om bakning och mjöl bland annat. 😃 Jag ser så illa så då jag bakar ser det ut som ett mjölhav överallt. Men i hög 2, detta om om badhus och kolonilott stämde, dit gick jag med mamma och hon har aldrig gett en hälsning sedan hon dog. Det var hennes dödsdag i veckan. Hon var mycket speciell.

Som vanligt tack så mycket för allt du ger…Mvh/WL🌺

flocken
4/24/20, 4:29 PM
#3

Tog hög 3. Allt stämde. Finns 2 släktingar jag vill få kontakt med. Hör av mig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ninatarot
4/24/20, 4:37 PM
#4

#2 - Det är bra att du fortsätter baka trots mjölhav 😃😂 Det kanske var därför hon var med idag, för att ändå säga att hon tänker på dig trots att situationen var som den var ❤️❤️ Tack själv 🙏

Ninatarot
4/24/20, 4:41 PM
#5

#3 - Gör det, så ska jag se vad jag kan få fram 😊

Jane-Lyzell
4/24/20, 6:43 PM
#6

blev hög 1 - det var inte allt som stämde men detta stämde; 

Det finns en till man med i bilden, observera att det kan vara en kvinna men jag ser en man, som kramar om en kvinna med kort lite halv lockigt brun-grått hår. Ser ut som att dom varit tillsammans tidigare och nu äntligen får återförenas igen. Den här personen säger att den har förstått innebörden av att bli älskad och att det är helt otroligt vilket välkomnande den har fått dit personen har kommit. Får även upp en yngre person som säger att hens spirituella gåvor äntligen kan utvecklas och att saker som att resa till olika dimensioner nu är möjligt på ett annat sätt. Han är fri och kan välja precis vad han vill göra. Nu skriver jag han igen för det var det som dök upp precis nu.

Vilket för mig är ett bra bevis på att det är min mamma- tack <3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ninatarot
4/24/20, 9:55 PM
#7

#6- Hon tänker på dig hela tiden och är väldigt stolt över dig ❤️

Jane-Lyzell
4/24/20, 10:34 PM
#8

7 tack jag vet 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
4/25/20, 4:00 AM
#9

Valde hög 2 men det var i hög 3 som jag hittade vissa saker som stämde men behöver mera djup i det. Det kanske kommer så småningom.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ninatarot
4/25/20, 1:46 PM
#10

#9- 😊 Vad synd att du inte kunde ta till dig mer. Det är svårt att få till ett djup när det gäller generella läggningar. Tror jag iallafall. Jag tänker ofta att man får plocka ur lite ur varje hög men vissa personer där i princip hela högen har stämt, har varit återkommande, så jag tror budskapen vill nå fram till dom då. Har du gått till ett ” riktigt ” medium någon gång? Kan tipsa om en kvinna som gör på distans, sen skickar hon readingen som en ljudfil. Hon är super. Tack för din kommentar 🙏

Tarotstollan
4/26/20, 12:22 AM
#11

#10. Tror egentligen inte att det är ditt budskap som skall vara djupare utan att jag skall gräva djupare i mig själv och just den situationen. Jag behöver läka mig själv, inifrån!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
4/26/20, 7:45 AM
#12

Nu är köket rent från mjöl! Det blev frallor och kanelsnäckor! Kram från WL🌺

Ninatarot
4/26/20, 10:29 AM
#13

#11 - Ja, det vet du såklart bäst själv 🙏 Du kommer klara av att göra det men det kan vara smärtsamt. En kristall/sten jag kan tipsa om som kan vara till nytta att ha till hands för sådant är Grön Aventurin. Den är bra för just sådant och även emotionellt. Bara en grej jag kom och tänka på som kan hjälpa dig på traven 💕

Annons:
Ninatarot
4/26/20, 10:31 AM
#14

#12- Haha underbart! Du är fantastisk som fortsätter baka, fixa och dona. Låter gott med frallor och kanelsnäckor 😋 Kram ❤️

S.L
5/22/20, 8:53 PM
#15

Hög -3 drogs jag till jag har kärlek underbara barn men nära anhöriga samt bonus svärmor (vi kallar henne det för mannen och hon var som mor och son till varandra) gått bort väldigt plötslig. Jag drar ofta på mig skynke för spirituella för vill inte men kan inte låta bli att beundra hur envisa är jag ler 😊 kälek finns även på andra sidan till oss som säger hej 💗

NiklasTyreso
5/23/20, 12:51 AM
#16

NinaTarot, i första inlägget nämner du avlidna anhörigas andar. Så här tror jag: Fullmånen för två veckor sedan var ett halvår sedan alfa/allhelgona. På allhellgona-fullmånen är de anhöriga med mer reflekterande och bak åt blickande. Nu, ett halvår senare är de med, men som en spegelbild, så nu är de frammårblickande med fokus på det nya som växer fram i släkten (som naturen nu föds på nytt).

Ninatarot
5/23/20, 9:41 AM
#17

#15- Tack för din kommentar och för att du delar med dig av din berättelse 😊 Beklagar förlusten. Verkligen. Men jag tror att - vi återförenas på erat eller annat sätt igen. Någon annan gång, en annan tid, kanske ett annat land 🙏💕

Ninatarot
5/23/20, 9:44 AM
#18

#16 - Kanske är lite trögtänkt hehe men vet inte riktigt hur jag ska tolka din kommentar 😊 Men tack för att du skrev 🙏

NiklasTyreso
5/25/20, 10:23 PM
#19

Jag menade att denna tid (maj månads fullmåne) är temat för de anhörigas andar hur släkten utvecklas framåt med planer, vägval, tillväxt och utveckling. Ett halvår tidigare vid alfa/allhelgona, då var temat bakåtriktad utvärdering, att dra lärdom, självreflexion. De anhöriga kan ge budskap hela året, men olika delar av året har olika tema. Temat nu är motpolen eller spegelbilden (där höger blir vänster etc) av temat för sex månader sedan. Midsommar har temat att fruktbarheten och ljuset står på sin peek med gudinnan Fröja. Sex månader tidigare var temat naturens höst-död och midvinterns mörker, men med den feminina ljusvarelsen Lussi.

Ninatarot
5/26/20, 11:58 AM
#20

#19- Ja då hänger jag med 😊 Vilken koll du har. Jag skulle aldrig kunna hålla reda på den informationen. Tack för att du berättade 😊🙏

Annons:
Tant Grön
5/27/20, 11:25 AM
#21

Valde hög 2. Det var en del som stämde där. Bl.a. att en nära släkting dog när jag var  väldigt ung.

Hjemdahl
7/5/20, 5:29 PM
#22

Valde hög 2, kändes som du skrev direkt till mig. Näst intill allt stämde, huvudvärken, neurologisk smärta. Ser han (inte hon) delvis runt mig och något vill sägas men får inte fram vad han vill säga så jag förstår. 
Du är helt fantastiskt duktig Ninatarot ❤️

Önskar er alla kärlek & lycka <3

Upp till toppen
Annons: