Annons:
Etikettvägledning
Läst 362 ggr
Ninatarot
2020-04-20 09:32

Generellt tarotbudskap

Hej 🙏 Idag blir temat- ”Vad som troligtvis kommer hända i veckan ” Ta till er det som passar och jag hoppas innerligt att jag kan hjälpa åtminstone några utav er med dessa budskap. Och som vanligt är jag väldigt tacksam för eran feedback och ni får gärna fortsätta berätta vad ni valt för hög och hur pass bra det stämt in. Jag ber om ursäkt för att jag blandar Ni och Du form. Det blir bara så. Hoppas ni kan stå ut med det 😆 Hoppas ni får en fin vecka😊 Kram 💖

Annons:
Ninatarot
2020-04-20 09:33
#1

Hög 1 - ⬛️ Här känner jag på en gång en massa kraft, och att några av er kommer ta tag i något som legat och dammat ett tag. Det kommer vara en stor lättnad och det kan handla om någon form utav pappersarbete som ni skjutit upp och detta är inte alls likt er för här är nämligen viktiga saker. Mycket ångest kommer släppa och jag ser även att ni får tillbaka energi som inte funnits där på väldigt länge. När ni då släpper detta projekt/arbete som tyngt er så kommer det genast att komma ett nytt, men detta är något ni kommer ta tag i och tycka är roligt, fast det ligger såklart ett beslut i detta som du kommer behöva väga över. Jag ser att det är dags att se över andra möjligheter och ändra på saker. Bryta rutiner och utforska vad som finns bakom dom där stängda dörrarna. Jag ser att- för att ni ska kunna manifestera detta så är det en god idé att ta beslut under omständigheter då du utför din hobby. Inte sitta på en stol i ett rum och tänka så huvudet sprängs, utan detta kommer komma av sig själv när du utför något du gillar att göra. Sätt på lite musik också. Kom i stämning. Då kommer det komma till dig automatiskt. Det känns som att du då kommer explodera pga att du kommer bli så exalterad. Känner nästan eufori, som om du kommer snurra runt på händer med benen i luften ( inte ordagrant kanske ) och känna dig väldigt nöjd. Men du kan behöva lämna något bakom dig, fast jag känner inte att det är något som är särkilt jobbigt men kanske lite vemodigt. Antingen kommer du resa iväg eller någon annan. Detta kan vara en resa till ett ställe en timme bort men du kanske kommer sakna dina barn/husdjur/make/partner - det behöver ej vara så dramatiskt men ställ dig in på att det kanske kan vara lite ”jobbigt” är fel ord men typ, känsligt. Resan, om det är en resa , kommer kanske inte ske denna vecka, troligtvis är detta något längre fram men som du kommer veta denna vecka. Någon kommer söka sig till dig för att få kärlek, en person som ser ganska nedstämd ut. Det känns som en person som skulle kunna vara gravid eller kommer bli. Eller som kanske inte kan bli. Men du kommer hjälpa denna person tror jag. Sen ser jag att du väntar på något positivt men att mycket går i dina tankar och du. Det finns en kärlek med i bilden ( jag är ledsen om jag kommer med budskap som inte alltid är jätte roliga men det vore ej sjysst att undanhålla saker som jag ser heller- detta är för att ni ska kunna veta och kunna hinna agera inför en viss situation ) Men den här kärleken kan komma att göra er lite besviken och det känns som ni är rätt sköra nu överlag och därför blir detta extra jobbigt. Du kanske känner dig ensam och övergiven en stund, men då ska ni göra såhär -( eller ska och ska, jag ger bara råd och observera att denna kärlek kan vara till vem eller vad som helst ) - försök ta tag i dina egna snabba känslor först och prioritera dig själv. Häng inte upp dig på något eller någon. Var så självständig som möjlig så kommer det ordna sig. För jag känner inte att detta handlar om en separation eller liknade, utan mer en.. sak ni helst hade velat undvika. Som vem som helst skulle velat undvika. Men hörrni - sen så ska ni se att det kommer öppnas upp något fint utav det här. Och jag hör ordet karma. Känns hemskt att säga men det känns som detta som orsakat dig denna tillfälliga jobbiga stund du ej förtjänat, kommer att få tillbaka för det, tyvärr.. Sen kan jag se att någon följer dig - antingen på sociala medier. Den här personen har gjort det länge och beundrar dig. Men det känns lite stalker varning. Ingen oro kring det men var observant 😎 Det var allt jag hade att säga till er som valde denna hög och hoppas jag inte styr/skrämmer eller påverkar er. Detta är bara grunden i allt. Hög 2 - 🟥 Här har vi passion och jag ser ett par framför mig som diskuterar väldigt intensivt. Verkar handla om pengar.. Med passionen menar jag då att ni annars lever ett väldigt passionerat liv tillsammans som vanligtvis är lättsamt men som denna vecka kan bli lite påfrestande. Fast det är bara att ta med en klack spark för det är ingen allvarlig situation utan bara vardag, men tänk på att inte hetsa upp dig så behöver det inte bli en höna av en fjäder. Vill ändå tillägga att detta känns som det kan handla om att någon inte varit helt ärlig mot dig och att du kanske känner dig sviken. Stå på dig är det enda jag kan säga i den här situationen om den uppstår. Sen ser jag att du är en väldigt mäktig healer och att du ska hålla uppe det fina jobb du utför, samt förstå innebörden av vad du egentligen gör för andra. Hur mycket det betyder. Men den här veckan är det dags att slappa lite och tänka på dig själv. Ta ett skönt bad om du nu tycker om att bada, ta hand om dig själv. Ät god mat och tillfredställ dig själv med sådant du vill göra. Säg inte emot kroppen när den talar om att ” jag vill ligga i soffan och äta chips och bara vara stum och ingen får prata med mig på en timme” Sätt gränser hör jag. Sätt verkligen gränser! Det är viktigt för dig. Gällande allt. Nu kanske många tänker att ” ja men såklart man måste sätta gränser” - men jag menar på allvar nu, för det ser ut som du kan ha svårt för det överlag och det blir inte bra i slutändan. Du kanske känner själv att du gör det men tänk efter på om du verkligen tänker på dig själv så mycket som du bör. Sen kliver det in en man som jag uppfattar som någon slags chef faktiskt. Han har ett visst övertag. Eller så handlar detta om att du har en deadline och känner prestationsångest. Kan finnas någon form av flirt här också för vissa. Detta upplever jag är på arbetet för det finns någon där som beundrar dig. Sen ser jag lite fest, en tillfällig frigörelse från allt . Antingen kommer du träffa vänner och gå ut och ha trevligt eller så behöver du göra det. Men detta är något som också har och göra med bara dig. Det är dags för egentid nu och det kanske är svårt om man ej har tid men försök göra det du kan av situationen. Den finns en ung man här med blondt hår och detta ser ut att vara en familjemedlem. Denne kommer med kärlek och segrande ur en situation. Han vill inte riktigt berätta allting för dig för det är en del saker som är känsliga. Men den här killen har skapat något på senaste. Och det har med din uppfostran att göra. Nu blir jag lycklig- för detta ser härligt ut. Jag ser en viss återförening. Inte denna vecka men du kan komma att få reda på att ni kommer att ses. Du som läser detta bor troligtvis i naturmiljö eller fullkomligt älskar naturen, och jag säger det för att jag ser en viss sammankoppling i allt. En fin vecka med kanske en lite hetsig början. Men vem bryr sig. Du klarar allt ändå så detta ”jobbiga” som kan komma är en ( ursäkta språket) fjärt i rymden jämfört med vad du klarar 👍 Det var allt för denna hög - hoppas det kan hjälpa er något ❣️ Hög 3 - 🟦 Detta är ett budskap från dina änglar som talar om att dom kommer att hjälpa dig med balansen denna vecka. Det har varit en viss obalans lite här och var hos dig/i ditt liv på senaste. Jag ser en viss osäkerhet kring typ allt just nu. Och du har en del budskap som kommer försöka nå dig denna vecka, vilket är till exempel ditt värde som människa. Att du ska förstå ditt värde och allt fint du gör varje dag även om det kanske känns som du inte gör någonting så då kan jag faktiskt säga att du känner fel hehe. Du gör visst en massor av saker. Om du ber - vilket det ser ut som att du gör- så ska du veta att dina böner är hörda och kommer att sättas i verk om du upprätthåller en positiv attityd ( vilket är lättare sagt än gjort ) Och fortsätt tro på att dina änglar finns hos dig och uppmärksammar dig. Du är inte ensam. Känns som du har blivit huggen i ryggen. Vet inte hur men ganska grovt. Eller om du varit med om en olycka tidigare i livet som satt spår. Kan vara både fysiskt och psykiskt. En familjemedlem kanske precis har gått bort och du känner dig/har känt dig helt knäckt. Men här ser jag änglavakt och återigen så kommer dom här och tjattrar i mitt öra att ” säg såhär och såhär” gör det nu då ” Dom vill att du verkligen ska försöka bearbeta en viss situation och ge bort din smärta och sorg till dom. Du har haft tur många gånger i ditt liv. Och fått stå ut med mycket ser det ut som. Även om detta är flera år tillbaka i tiden så har det hänt saker som ingen ska behöva vara med om. Men nu är det tyvärr så och jag ser att denna vecka är en försök till en ny början. En helt ny början till en inställning att du minsann inte ska krossas av något. Det är du som har makten och bestämmer över dig själv dina känslor. Det ser ut som du tror eller tänker att folk dömmer dig på falska grunder. Det är ingen som gör det men du är nog en person som sticker ut lite och folk har en tendens till att inte kunna hantera sådana personer. Men det är dags nu, att som sagt visa ditt rätta jag och ställa dom här mupparna till svars. Jag uppmanar ingen att starta bråk eller tjafs men om det krävs lite het diskussion med några mindre trevliga växlande ord så tycker jag att du ska ta den fighten för den vinner du alla gånger. Du är inget offer. Och jag tror inte du ser dig som det heller men en bit av dig ser fel i spegeln om man säger så. Denna läggning ger mig dubbla budskap i huvudet så det kan vara så att allt jag skrivit, precis allt, är helt fel och då är detta inte till dig men jag är säker på att någon där ute kommer känna sig träffad på alla punkter och då är min intention med denna läggning att tala om - denna vecka blir det ändring. Dina böner är hörda och vad det än gäller så kommer det manifesteras och tankar kommer bli handling. Om du har haft dagdrömmar om olika beslut eller val så kommer vissa av dessa bli till verklighet denna vecka. Men du måste tro på det. Nu fick jag till mig från ingenstans att du har en gammal sida hos dig själv som du lämnat bakom dig och en viss egenskap där behöver du plocka fram igen för att hjälpa ditt hjärta vidare. Du behöver denna egenskap och lite hårdare sida av dig själv för att klara av en situation som kommer. Jag kan inte säga mer än att du fixar detta. Och tro inte på det första folk säger till dig. Det kan ligga mer bakom. Jag känner power. Och att du är en krigare. Ta fram den inom dig nu. För det är dags denna vecka att du gör det. Så jag nästan ber dig. Gör det. Du har massor av fint som väntar runt hörnet ❤️

Jane-Lyzell
2020-04-20 14:02
#2

Det blev nr 2 för mig och du jag har precis tagit ett 3 timmars bad😃

dead linje har jag från mig själv - ja mycket i det du skriver kan jag ta till mig även den ljushåriga som är min son - kul vecka - tack 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-04-20 15:26
#3

#2- Åh vad glad jag blir 😃😃 fantastiskt 💖

Tant Grön
2020-04-20 22:07
#4

Valde hög 1. Det där med pappersarbete som jag skjutit upp stämmer bra.

Anne Larsson
2020-04-20 22:29
#5

Tack för att du tagit dig tid idag för att förmedla detta till oss läsare!! 💕 Valde hög 3 och för mig stämmer en hel del in med hur livet varit och hoppas att jag lyckas hålla en fortsatt positiv inställning! Så ser det ut att bli bra.

flocken
2020-04-21 20:25
#6

Jag fick ta alla. Ingen kom fram xtra utan alla ville fram. Alla sa mig något. Men den sista var xtra stark. Det är mkt som händer. Lycka och sorg går hand i hand.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Ninatarot
2020-04-22 07:42
#7

#4 - Hoppas det går undan 😁😍

Ninatarot
2020-04-22 07:42
#8

#5- Tack själv, för att du kommenterar. Glad att ni uppskattar detta 😊🙏

Ninatarot
2020-04-22 07:45
#9

#6- Ibland blir man dragen till alla högar, så blir det för mig till och från när jag kollar på sånna här på youtube. Då går jag alltid igenom alla tre för att jag vet det att det finns budskap där till mig 😊 Tack för din kommentar 🙏

Upp till toppen
Annons: