Annons:
Etikettvägledning
Läst 457 ggr
Ninatarot
4/17/20, 11:13 AM

Generellt tarot budskap

Hej på er 🙏 Temat idag är - ” Hur kommer kärlekslivet att se ut närmsta tiden? ” Generell reading som vanligt och jag ska sluta älta nu men tänk på att det kanske bara är några saker som passar in på just dig, så ta till er det och lämna resten till någon annan som budskapet egentligen är till för 😊 Ni är jätte snälla om ni lämnar feedback, och återigen tack ni som gör det. Dom här läggningarna kommer lite huller om buller och ibland dröjer det flera dagar innan jag lägger upp någon, detta just för att jag ej haft känsla för energier och arbetar även med detta vid sidan av vilket tar lite tid. Nu tror jag inte att ni sitter som på nålar och väntar men ville ändå säga det så ni vet 😃 Kram❣️

Annons:
Ninatarot
4/17/20, 11:13 AM
#1

Hög 1 -💙 I den här högen så ser jag evig kärlek och lycka, harmoni och du kommer vara tillfreds ( vet aldrig om jag ska skriva du eller man, men nu skriver jag i Du form ) Det känns som det kommer vara den ”sista” mannen eller kvinnan du träffar. Alltså om du varit en en del relationer så är detta den rätte för dig och ni kommer leva ihop för evigt. Den här personen ser ut att vara en man som verkligen utstrålar riktig manlighet. En typisk man med stor påverkan på dig på ett positivt sätt. Ganska dominant och kanske något ”dryg” fast på ett sätt som är okej. Han vet vad han vill och är beredd att göra allt för att få det också. Han är väldigt attraktiv och har haft många kvinnor runt sig, och det ser ut som han har sårat många utav dom pga bristande intresse efter kort tids dejtande. Han är lite hemlighetsfull. ( detta kan ju vara en kvinna också men det känns som en man, könet kommer visa sig ) Det känns som att du kommer bli blixtkär i honom men att du ändå kommer hålla tillbaka lite. Och att din intregitet ( hoppas jag stavar rätt ) är viktig för dig. Du har mycket bakom dig som gör att du kanske har något svårt för att öppna dig helt och hållet. Ser ut att vara stabil och att du håller fast vid dina åsikter. Ger inte vika för något och så tror jag att det kan finnas en bakrund av att också ha ”sårat” en del män. Just pågrund av att du har svårt att släppa in dem. Just när de tror att du välkomnat dom så sparkar du ur dom ur ditt liv, för att det kommer för nära inpå. Vet inte, men det är en känsla. Det känns också som att du har ett stort behov att vara fri och uttrycka din kreativa sida på ett sätt där du lägger ner nästan all tid på dig själv. Där ser jag att du kommer hitta en balans för att den här kärleken som kommer ( eller redan har kommit till dig ) kommer komplettera dig och ta fram dina bästa sidor och till och med sidor du ej visste fanns. Kanske kommer ditt andliga jag att öka och att du blir mer mottaglig. Ni bägge kommer syssla lite med samma sak. Ni ser ut som ett bra team. Fin relation och jag kan se att det inte är super fokus på att skaffa barn för någon av er. Inte sådär på en gång som många blir när man blir kär, gifta sig, skaffa barn. Utan ni tar det omvänt eller hur jag ska säga. Kanske är det inte så viktigt med just giftemål, men era familjer tycker eller har tyckt det. Det viktiga är att ni är tillsammans. Och visst ser jag små småttingar men det är som sagt inte prio nummer ett i första hand. Jag ser inga speciella hinder här faktiskt, förutom dom vanliga som kan uppstå, tjafs och sådant. Men inget som inte går att ordna upp. Ni känns som själsfränder som bara väntat hela livet på att träffa varandra. Detta är vad jag ser i den första högen. Så grattis till er om detta inträffar, vilket är sannolikt❣️ Hög 2 -❤️ Här kan jag se att du tidigare eller eventuellt just nu stött på hinder. Men det är hinder som har varit menade att blockera vissa situationer för att ej göra dig ledsen eller besviken. Jag ser att du inte varit mottaglig för kärlek, även om du just nu sitter och tänker att ” det har/är jag ju visst de” så tror jag det handlar om ödet. Att du faktiskt inte alls varit eller är redo men inom snar framtid så kommer du tacka dig själv och alla hinder för att ha väglett dig till något bättre. Det finns bara fina kärleks historier i denna hög. Det som har inträffat har varit för ditt allra högsta bästa. Lita på det. Jag ser en god hälsa och minskad stressnivå. Ditt hjärt chakra kommer att vidga sig och även låta dig följa dina känslor. Ser att det kommer gå lite trögt första tiden för att du har annat att göra och kärleken till dig själv kommer att växa. Ser en vinst i något också. Och en viss överlägsenhet. Känns helt plötsligt som att du kommer att ta tillbaka något som någon har tagit ifrån dig. Och detta med belåtenhet och stolthet. Kanske tar du tillbaka tilliten till livet, eller så kan det vara något du tjafsat om i ett tidigare förhållande där ni ej kommit överens men att du nu äntligen har ork att ta tag i situationen och får tillbaka det där, vad det nu kan vara.. Ser en viss bestämdhet. Och som sagt det går lite trögt och det handlar om en personlig utveckling och lite risker, eller jag vet inte om risker är rätt ord men typ att du vågar chansa lite. Du bär på erfarenheter och är rik på nästan allt. Därav har du råd att chansa lite. Känns som du kommer ”ta igen” mycket. Tänka och reflektera över saker. Komma underfund med varför saker egentligen är som det är eller har varit. Och vad som faktiskt är bäst för dig. Sen ser jag en kärlek där framme. En man/kvinna med mörkt hår. Inte så vanlig hör jag i mitt huvud och jag vet inte vad som menas med det. Men kanske är denna person väldigt speciell på många sätt. Lite svår. Lite avståndstagande först. Och här ser jag att det gäller att lita på din intuition. Tänk på hur det verkligen känns, använda alla olika medel för att bestämma dig för hur du vill ha det. För personen finns där, det gör den. Men du kommer att få kämpa lite. Detta är inte pågrund utav dig utan pågrund utav personen i fråga och dennes relation till sig själv och livet i sig. Man måste ju älska sig själv först innan man kan älska någon annan, sägs det. Men jag är splittrad när det gäller det ordspråket och tror ibland på det och ibland inte. I detta fall, inte. Jag tror att du kan hjälpa denna person att börja älska sig själv och där med kan ni starta ett liv ihop. I vilket fall så ser jag att du inte kommer leva ensam. Du kommer ha någon vid din sida. Någon som älskar dig gränslöst. Observera att det kan vara så att detta redan har inträffat för dig. Jag kan se vad som kommer hända men ibland kan det faktiskt redan ha hänt. Om jag ska ge dig ett allmänt råd kring den här kärleks situationen så är det, ha tålamod och lyssna till ditt hjärta. Passa på att vara så fri som möjligt för när du hittar denna person så kommer ni vara som klisterlappar på varandra 🥰 Hög 3 - 🧡 Här ser jag rotchakrat framför mig. För mig ser det ut som att det behöver komma i balans och det kommer det även att göra. Med hjälp av lite trix. För här kommer det in en vis person som du kommer få mycket hjälp ifrån. Känns som en vän du haft och att ni kommer ta kontakt med varandra igen, eller så är detta en person som ödet bestämt ska komma in i ditt liv för att balansera allting. Den här, som jag tror är en man med lite feminina drag, kommer ha en stor påverkan på dig och jag kan klart och tydligt se att han kommer hjälpa dig med en återställning både fysiskt och psykiskt. En rejäl aha upplevelse eller något drastiskt kommer att ske. Jag får nästan känslan av att detta redan har hänt. Jag ser par terapi framför mig eller ja nu ser jag lite allt möjligt. Det känns som att du som läser detta har otroligt mycket i ditt huvud just nu, vill en sak ena sekunden men gör en annan och kan liksom inte ta det lugnt. Jag tror att du redan lever i ett förhållande. Eller så har du precis skilt dig / separerat från någon. Dom andra två högarna var solklara men inte denna. Det här känns som en röra som måste eller bör styras upp omgående. Mycket känslor och det nästan brinner i bröstet på mig, som om någon blivit sårad. Men jag ser ju fortfarande healing framför mig. En person kommer att hjälpa dig att läka eller håller på just nu. Det kan vara så att du är mitt uppe i något precis nu, där det har hettat till ordentligt i någon form av diskussion typ. Därav alla känslor och jag känner dom. En förvirring både hos dig och mig själv nu. Men sen ser jag en lösning - ett mönster kommer att brytas och det kommer att sakta men säkert börja ordna sig. På vilket sätt vet jag ej för det verkar vara i beroende av någon annan och där kan jag inte gå in och se något. Men en spontan känsla är fjärilar i magen. Kanske blir du och din partner nykära igen. Eller så kommer du bli kär över en dag. Du vill att det ska gå snabbare men det kommer det inte att göra. Ser att du bör och kommer dra dig tillbaka lite för att fundera kring dig själv och dina val. I och med denna förvirring och känsla jag fick kring splittrade tankar och händelser så kom det till mig - att det är precis så allting har varit ett tag, mer eller mindre, och kommer kanske fortsätta tills du äntligen, vilket du kommer göra, hittar ett inre lugn där det inte spelar någon roll om någon bråkar och skriker i ditt öra, bankar med kastruller och river runt i dina känslor - för du kommer stå stadigt ändå. För du kommer att hitta dig själv på riktigt. En gång för alla. Dina värderingar och tankar kommer du prioritera mer. Och försök lita på att allt händer av en anledning. Jag har även en känsla av att du som läser detta inte alls kommer känna igen dig. Och då undrar ni säkert varför jag ens skriver upp allt jag ser i denna hög - men det kan vara en tankeställare. Det kan finnas meningar att plocka ut som faktiskt stämmer och mycket fint kommer att ske. Den bästa kärleken du kan ha är den till dig själv och livet. Sen kommer resten på köpet. Och jag ser en lycklig person framför mig. Lite sprattlig och som far hit och dit men ändå har hittat ett lugn i sig själv. Kärleken till en annan människa finns där, nära dig, på ett eller annat sätt. Det ligger i dina händer💖

Jane-Lyzell
4/17/20, 11:53 AM
#2

Nr 1 här och allt stämmer bra in på min man och mig -fast vi har ju varit ihop i 20 år och gifta i 14 år gift oss 2 gånger tillomed  - första gången Spiritualistiskt sen tio år senare på papper lagligt.( släkten tjatade på att vi skulle vara enligt lagen vi tyckte det räckte inför gud- så 10 år senare gifte vi om oss)   Kanon 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tant Grön
4/17/20, 2:31 PM
#3

Hög två tog jag. Det första vet jag inte om det stämmer, men det sista gör det absolut.

Ninatarot
4/17/20, 7:35 PM
#4

#2 - Där ser man 😃 och vad kul att du har hittat din kärlek. Det är det vackraste som finns 🙏❤️

Ninatarot
4/17/20, 7:36 PM
#5

#3- Detta värmer - det var menat att du skulle läsa den högen 🙏❤️

Anne Larsson
4/17/20, 9:57 PM
#6

Tack för att du tar dig tid och lägger ut dessa tarot budskap.🙏 Jag sitter faktiskt ivrigt och kollar varje kväll om du lagt ut något nytt😉Tog hög 3 och där finns en hel del som stämmer!

Annons:
Tarotstollan
4/17/20, 10:53 PM
#7

Valde hög 3 och det fanns en hel del där som stämmer men också mycket som antagligen inte är till mig.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lussan20
4/18/20, 6:51 AM
#8

Jag tog blå 1. Men jag har varit tillsammans med maken i 38 år och aldrig sett någon annan. Vi har kämpat oss igenom mycket. Så där finns en djup kärlek men långt ifrån okomplicerad och smärtfri. Vi går ur perioder med total närvaro och kärlek till främlingskap. Det är långa perioder, men väljer varandra på nytt hela tiden. Men jag hittade annat som passade in på andra relationer tex mina barn. Men inget var nog till mig. Men spännande läsning ändå…Mvh/WL🌺

Ninatarot
4/18/20, 8:17 AM
#9

#6 - Tack själv, för att du läser och ger feedback. Jag tycker det är väldigt kul att göra detta och skulle mer än gärna göra en per dag om jag hann, men det kommer nog perioder med lite fler läggningar i veckan 😊 Vad kul att det fanns några budskap till dig. Är glad om jag kan hjälpa till lite 😊🙏

Ninatarot
4/18/20, 8:19 AM
#10

#7 - Kul att du läste iallafall och att du hittade lite saker som du kände stämde in 😊 Det är alltid lika spännande att se hur mycket som passar in hos er så tack för din feedback 🙏

Ninatarot
4/18/20, 8:24 AM
#11

#8 - Så härligt att höra om ett långt äktenskap. Och häftigt att ni klarat er igenom så många motgångar, det är inte många som gör det. Är glad för din skull 😊 Tack för feedback 🙏❤️

Lussan20
4/18/20, 8:37 AM
#12

Tack Ninatarot!

Det är inte lätt att leva ensam, inte lätt att leva två. Det är ett arbete att komma framåt och förstå varandra. Ibland går det inte, då får man lämna det utan att mala ner varandra. Se vad man har i varandra. Min make är lojal och finns i sjukdom, även om han inte förstår alltid. Han var min första riktiga passion. Inte alla får uppleva det. Efter honom finns inget och före honom var det ganska magert känslomässigt!

Kram från Wonnalesan. Undrar om du ser en liten hund som kommer förbi hos oss, längtan är så stor nu! 🤗🌺

Ninatarot
4/18/20, 10:16 AM
#13

Det har du helt rätt i. Man ska vara glad om man hittar en livspartner som inte försöker ändra på en och tar fram ens bästa sidor istället för dom sämsta som lätt kan träda fram när man drivs till vansinne för många gånger 😂 har haft/har ett förhållande sen 9 år tillbaka som är lite halv komplicerat just nu. En kris så att säga 😆 men det ordnar sig nog. Just för tillfället kan jag inte se någonting men jag återkommer senare via PM när jag har kopplat upp mig och lugnat nerverna hehe. Stor kram 🥰

Annons:
Upp till toppen
Annons: