Annons:
Etikettkurser
Läst 271 ggr
Jane-Lyzell
4/15/20, 9:50 AM

Kontakt med nära o kära i andevärlden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

https://www.lyztran.com/produkt/e-kurs-kontakt-med-nara-och-kara-i-andevarlden/

Beskrivning

Kontakt Med Nära & Kära i Andevärlden – Webbaserad Video och Ljudkurs

Lär dig förstå tecknen ifrån de dina på andra sidan. En kurs i självhjälp att förstå och tolka tecknen som troligen haglar över dig men som du inte vågat tro på.

”Som erfaret medium leder jag dig i förståelse för hur just dina andliga vänner kontaktar dig.”

Efter att ha lett både medium och healing utbildningarna både på Ramsbergsgården och nu i Lyztran under många år så har denna kursen blommat fram. Då Jane märkt att många sörjande sökare vill förstå mer om deras egna anhöriga i andens värld.

Det är många sörjande som hoppar på mediumutveckling vilket de egentligen inte är ute efter. De vill förstå tecknen ifrån sina egna nära och kära. Alla kan ha en egen kontakt med sina avlidna. Det gäller bara att förstå tecknen som de förmedlar till dig. Och det är det denna kursen går ut på. Att du själv ska förstå så du inte behöver gå till ett medium eller en kurs i mediumskap för att ha den egna kontakten med dina nära och kära.

Vi rekommenderar att du har haft ett sorgeår och att du vill nu fortsätta kontakten med dina nära i deras nya existens. I vetskapen om att livet fortsätter och kärleken mellan er gör det möjligt för kontakt. Våra nära och kära vill inget hellre än att få dig att sluta sörja dem som döda, då de lever och är mer levande en någonsin i sin nya existens. De vill vi ska fortsätta våra liv och leva fullt ut den jordevandring du har kvar. Tids nog möts ni igen och fram till dess vill de att du ska leva i vetskapen om att döden inte skiljer en åt. Döden är endast födelsen in i nästa existens av det eviga livet.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: