Annons:
Etikettvägledning
Läst 350 ggr
Ninatarot
2020-04-08 19:22

Generellt tarotbudskap

Hej på er❣️ Hoppas allt är bra och att ni inte lider alltför mycket av detta virus och allt som hör till. Idag visste jag inte alls vilket tema det skulle vara men så kom jag på ”Meddelande från en viss person” Den här personen får ni alltså själva komma på vem skulle kunna vara. Kanske en bortgången anhörig, en vän som ni inte träffat på ett tag, en partner på distans eller någon i din närhet som bara inte har sagt detta ännu. Hoppas ni hittar något budskap som ni kan ta till er. Det ni känner inte passar kan ni bara ignorera. Alla läggningar är tidlösa så det spelar ingen roll när ni tittar på dom. Kram!

Annons:
Ninatarot
2020-04-08 19:22
#1

Hög 1 - 🐸 Innan jag la korten så kände jag att någon nära er vill eller har lagt sig i ett beslut ni ska ta eller har tagit. Det här känns som någon form av avundsjuka men ändå inte riktigt, mer en känsla av att personen kanske känner sig utanför för att du har kommit lite längre på din resa än vad den har gjort. Så kanske inte riktigt avundsjuka men vemod pga du kanske ska göra något utan denne. Den här personen är antingen en kvinna eller man med en annan syn på saker.. kanske annan kultur också. Nu fick jag för mig från ingenstans att din före detta partner kan ha bedragit dig på något sätt och detta kan vara ett meddelande från den tredje part som har varit inblandad. Som säger att hon/han ( tror det är en kvinna ) - inte visste bättre och likaså ditt ex. Ni var förlovade känns det som. Eller så upplevde du det iallafall, att ni var som förlovade och en dag skulle gifta er. Och så kom det någon och sabbade allting. Ser en kvinna full med en massor av känslor som håller på att svämma över. En kvinna som är alldeles för snäll och något naiv. Detta är alltså du. Och den du var med ( detta kan alltså handla om en person du varit tillsammans/haft någon typ av relation med, för flera år sedan ) för det känns lite avlägset. Den här personen är en riktig ”äventyrare” som inte bryr sig särskilt mycket om något och bara följer strömmen utan att tänka på att det finns konsekvenser av allt man gör. Han ( jag säger han nu men kan ju lika gärna vara en hon som jag skrev förut ) gjorde ett misstag och skulle vilja spola tillbaka tiden för att tala om hur mycket han behövde dig. Jag tror han hade problem med lite allt möjligt, eller satte sig i problem och hamnade lätt i jobbiga situationer. Du var den mer ansvarstagande av er. Den tredje parten jag ser som inte verkar vara så införstådd i känslor, har egentligen inte med detta att göra, för hon har inget att säga ser jag nu. Eller kanske ett par ord men kan tyvärr kan ej uttrycka sig. Meddelandet som finns här från vad jag tror är ditt ex vill tala om att han var för sökande…? Förstår knappt själv. Men sökande och nyfiken. Han ville försöka komma på en lösning på era ”problem” som egentligen var hans problem och en dag så small det. Han klev över gränsen och kan nu se hur mycket han sårat dig. Han hoppas att ni kan vara vänner/ha någon form av kontakt, men förstår att det ej fungerar. Och sen som jag skrev i början så handlar detta också om något beslut från din sida, som du nog ska ta snart. Och han vill slinka in där och tala om att det är en bra idé hör jag. Ja, han säger så. En bra idé. Känns nästan som denna person skulle kunna, för en enstaka person här- vara en bror. ( och då gäller självklart inte texten innan om bedragen ) Men meddelandet är. Det är en bra idé. Hög 2 -🦊 Här känns det som att det handlar om en avliden person i eran närhet. Någon ni hållit väldigt kär. Känns det fanns någon form av konflikt liknande situation innan den här personen försvann. Men inget allvarligt alls. Ni hade löften till varandra, sådär som när man var liten och hade hemlisar, får den känslan. Att ni delade något som bara ni visste om. Känns som en man men om inte så hade personen väldigt maskulina drag på olika sätt. Kanske var det en mer dominant person som en man på ett ”större” sätt. Hittar inte riktigt ord. Ett stort hjärta och får en känsla av att du kom dit väldigt ofta och personen väntade på dig. Får upp demens eller minnesrubbningar, kanske förvirrad. Jag tror det fanns en avgörande sjukdom inblandad ( spår ej i sjukdomar men kan bara konstatera att det har förekommit, inte vad som skall förekomma ) Den här personen ser ut att ha haft tre stycken vid sin sida som var väldigt tajta med varandra. Ser mycket hopp, någon har hoppats på en balans i värden på sjukhus. Jag börjar nästan gråta nu för det känns så starkt allting. Den här människan krävde inte mycket i livet och var nöjd med det lilla eller stora som fanns. Allt var alltid bra liksom. Ser en affär framför mig. En shop. En gammaldags shop med keramik och bakverk. Och massor av kärlek. Någon mycket kristen person… eller kan ha varit/blivit pga påverkan av…en sak jag inte vet. Den här personen har slitit mycket i sitt liv och gjort det med passion och ren vilja. Mycket har hon/han åstadkommit och vill nu ge dig något viktigt. Du har väntat på detta. Den här personen har en del du behöver till din andliga resa. Och försöker tala om att du ska leta efter siffror och något med Saturnus. Du kommer att bli förmögen säger den. Och jag ser hur du fylls med kärlek. Det finns ett träd eller en speciell plats som du kan gå till. Om du hittar den platsen kan du få kontakt med fler som vill prata med dig säger denna person. ”Vi är ett gäng” hör jag.. känner mig helt knäpp men jag hör det. Personen vill iallafall säga att du är mogen nu. Mogen för allt det du drömt om. Du har blomstrat. Och vad fin du är säger den. Hör också en berättelse om när du var liten och försvann in i typ skogen eller i en park. Du var inte alls gammal och det var på sommaren. Du försvann för att du drogs till något spännande, andligt, som du redan då var mottagen för. Det var inte kul för den här personen just där och då men ni har tydligen skrattat åt detta många gånger. Sen vet jag inte om ni varit med om en olycka eller någon utav er/ någon ni känner, men jag ser att det hände något som förändrade allting. Hela tillvaron, liksom upp och ner. Och den här personen säger det om och om igen som om det kunde ha förhindrats men det kunde inte ha gjort det. Får upp en brand. Och du har varit väldigt modig säger den. Du är ett mirakel. Ett vandrande mirakel med fint leende. Den här personen mår bra och sitter med en pläd i famnen som om den är lite frusen. Det kommer komma till dig säger den. Men säger inte exakt vad som kommer komma. Det finns en enorm saknad. Och en stark, mycket stark kärlek 💕 Hög 3 -🦁 Det här känns som en person som kan verka ha två olika personligheter eller sätt att vara på. Får upp att personen är dömd för något- inte dömd till fängelse eller sådant, utan bara dömd. Alltid varit stämplad att vara en viss person. Känns som en lång historia av upp och nedgångar med mycket ”trubbel” kring pengar, kärlek, balans i livet och att folk har ifrågasatt dennes moral. Du har stöttat den här personen en gång i tiden… känns inte som nu utan förut. Den har bett dig om hjälp och berättat en massor av saker. Det kan vara en gammal kärlek eller vän, ett barn, men det finns enorm passion i denna kontakt, som ett starkt band liksom. Ett familjeband. Jag ser framför mig att detta kan vara ditt barn du varit orolig för. Denna person har tagit många risker och trasslat in sig ordentligt antal gånger. Personen finns inte vid din sida exakt just nu, den kanske har flyttat långt bort, ingen kontakt eller bara har avlägsnat sig. Får verkligen upp en växlande varierande personlighet och en manlig energi. Detta kan faktiskt också vara en faders figur får jag upp. En far till någon som läser detta. En far som faktiskt inte vet om att denne är avliden. Jag har väldigt svårt att få grepp om vart och i vilket tillstånd personen är i men det lutar mer och mer åt att han ( nu säger jag han ) inte finns längre. Iallafall inte inkluderad i ditt liv. Personen har lovat dig saker den ej har kunnat hålla och det ser ut som att du är väldigt besviken. Men jag ser en förändring här. En balans och ett chakra system som fungerar. Ett tredje öga och något som är insvept i en virvel. Det är just nu alltså. Han bär på mycket sorg och ser ganska härjad ut. I vilket fall, vare sig detta är ett barn, en far, ex man, bror- så är det en person som står/har stått dig väldigt nära. Och han är mycket ledsen och medveten om vad som har hänt under tiden ni fortfarande hade kontakt. Jag ser ett en stege. Och att det är vinter. Vet inte om det kanske var på vintern ni senast sågs. Personen vill tala om att verkligheten nu kommit ikapp och att det har pågått en konflikt i hans eget huvud. Detta kan vara fråga om ett missbruk eller en svårt traumatiserad person som fått en växlande identitet. Ser samma sak igen och igen och det är att han är förstörd rent mentalt. Han säger faktiskt inget nu men jag känner att han gjort så gott han kunnat och försöker sy ihop allting som blivit. Han känner skuld och ångest. Jag tror den här personen bara vill tala om att han är ledsen för allt som hänt. Men jag känner nästan som om han vore stum eller har blivit liksom nedtystad för han är väldigt tyst. Men har en stark vilja att skicka kärlek. Och en stor kram får jag höra.

Lussan20
2020-04-08 19:29
#2

Jag vet vem det är, min son nr 2, det stämmer nästan helt men han lever och är svårt sjuk och brutit kontakten…Ja mycket mer finns att skriva, men det får stanna där….Tack för kramen han skickade för han svarar inte, men jag känner att han tänker på mig..Kram från WL🌺

Ninatarot
2020-04-08 19:36
#3

#2- Oj. Ja jag kände att detta budskap verkligen var till någon. Han tänker på dig. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att ordna upp sig, men det tror jag faktiskt. Med lite tid så 🙏💕

Lussan20
2020-04-08 20:05
#4

Han är svårt fysiskt sjuk, samt råkat ut för en olycka, separation, han har svag fysisk förmåga.Han har ett litet barn som inte är som andra. Så mycket sorg i honom. Han har inte hört av sig på 2 år nu, någon enda rad någon speciell gång.

Han är vacker, har en så fin själ, något inom honom gick sönder, min älskade unge. Jag skriver, skickar SMS, sänder paket till barnet och honom. Men bara tystnad. Jag  tar det inte personligt, men längtar som mammor gör och hoppet finns ju alltid. Jag ska läsa igen….Tack för hoppet!🌺🤗

flocken
2020-04-08 20:07
#5

Nr 2. En del är min far. Mkt struligt och bråkigt förflutet. Men min far fanns alltid där. Även om ingen annan trodde det.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ninatarot
2020-04-08 21:38
#6

#4- Det är inte lätt. Jag lider verkligen med dig. Om du vill så kan jag kolla vidare på hur det är med honom och skicka pm till dig. Min känsla säger mig inget illa iallafall. Inte mer illa än det har varit. Säg till bara så kan jag försöka få fram något 🙏💕

Annons:
Ninatarot
2020-04-08 21:44
#7

#5 Din far finns hos dig varje gång du tänker på honom. Och vilken relation ni hade, det vet endast du och ingen annan. Jag har haft en period där många har besökt mig senaste dagarna. Varav en måste vara din far. Just nu känner jag bara extrem längtan. Men återhållsamhet. Lite typiskt manligt sådär som det kunde vara förut också. Men kärlek råder det inga tvivel om. Och jag ser att han fanns för dig på det sätt han kunde. Han älskar dig ❣️

Jane-Lyzell
2020-04-08 22:43
#8

Tack  🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-04-08 22:56
#9

#8 - 💖

Upp till toppen
Annons: