Annons:
Etikettvägledning
Läst 274 ggr
Ninatarot
2020-03-24 14:18

Generellt tarot budskap

Hej på er! Idag är temat - ”budskap från universum” Ni får alltså läsa det ni behöver höra för tillfället. Som vanligt så är det en generell reading och ta till er det som passar. Resten behöver ni inte bry er om. Det finns budskap till er alla, ibland i fler än en hög. Vill också säga tack till er som kommenterar och ger feedback. Det är kul att veta vilken hög ni valt samt vad ni tycker. Så tack för det 🙏 Kram!

Annons:
Ninatarot
2020-03-24 14:19
#1

Hög 1- 🌒 Här ser jag att du ska försöka skapa en tillvaro där du trivs och få lite lugn och balans. Det känns rätt rörigt just nu med mycket tankar kring hur du ska få ihop allting. Du bör tänka utanför boxen lite. Känns som att några av er har fått tecken från ovan men slagit det åt sidan. Tror någon försöker få kontakt. En manlig själ. Ser även en frestelse kring en grej du gått och funderat på ett tag nu. Du har liksom nyckeln men vet att det inte finns någon återvändo om du öppnar denna dörr. Ser ut som att du är påväg att gör ett misstag ( jag vill egentligen inte säga så, men missförstå mig rätt ) Det behöver inte vara ett misstag som förstör allt du äger och har, men att du kommer behöva offra något och det i sig kan kännas som ett misstag. Men vad vet jag, för dig kanske det är värt det. Men tänk på saken iallafall. Tänk en gång extra. Önska dig det du vill ha, och ansträng dig från topp till tå så kommer det ske. För jag ser en önskning. ( alla önskar sig såklart något i livet - men detta är en önskning några av er, helt desperat vill ska ske ) så fortsätt önska och gör det som krävs för att få det i verk. Möt dina rädslor och sluta inte bara för att det kommer 100 motgångar. Ser något stort framför mig. Ett mål. Men du har inga delmål. Då kan det vara svårt att bli bekräftad på vägen. Försök skaffa delmål så att du ser att det går framåt. För som sagt , jag ser att din önskan kan komma att bli sann. Se dig i spegeln i mörkret hör jag. Tolkar det som en metafor - du ser inte riktigt men vet vad som finns där. Ibland blir det förvrängt men låt dig inte glidas med av detta. Nu kommer skugga upp. Det här betyder för mig, att du är kluven. Känns som du försöker välja sida eller välja mellan något. Men tänk om du inte behöver välja då? Tänk om du kan ha bägge delarna på något sätt. Känns som denna läggning är ett budskap som vill tala om att det du tänker på inte alls är fel- du tänker alldeles för mycket. Gå på din första känsla, MEN med omsorg och med hjärtat. Och tänk på dig själv för detta angår ingen annan. Var lite självisk på det viset, för din egen skull. Och upp med hakan! Hög 2- 🌗 Här känns det som du sitter fast och har gjort det länge. Du har tappat kontrollen lite över en viss situation. Men det känns som att du har krånglat in dig här själv på något sätt. Och nu funderar du på vad i hela friden här det som hänt och hur kunde det bli såhär. Ser ut som att du är väldigt arg emellanåt. Och ett temperament som heter duga. Men det är din kraft. Och nu har du inte samma kraft längre för du har suttit i samma position för länge. Känns som någon gröpt ur dig som ett äpple. Du har varit eller behöver vara själv. Ser ut som att du behöver dra dig tillbaka lite och gå din egen väg. Till något främmande som du inte vet vad det är. Typ som ett barn som bara springer iväg och inte alls är rädd för vad som kan hända. Får lite den känslan. Att du behöver den friheten. Men med sunt förnuft såklart. Släpp lite på alla regler och måsten. Det finns ett ljus där framme och du är nära det. Men gå din egen väg. Känns som du är väldigt smart och medveten men behöver någon som finns vid din sida just nu för att hjälpa dig. Du har en fast grund att stå på men det kanske är så att du måste lämna det ett tag för att få perspektiv kring ditt liv som det ser ut nu. Lita på din intuition. Nu hör jag nästan en röst som är förbannad. Lita på den!!! Du får det ofta - intuitioner eller känslor - men du går emot dom. Varför? Det finns ett beslut att fatta här. Gör inte som någon annan tycker eller tänker under några som helst omständigheter, för jag ser att detta kan vara avgörande för din framtid. Inget skrämmande men ta det på allvar. Kan vara en liten grej men ändå avgörande. Var kreativ och ännu en gång är din intuition din bästa vän. Du har råd att chansa lite. Ser stjärnor runt dig som svävar omkring. Du har skyddsänglar, det har du alltid haft, och du har varit med om en olycka en gång. Eller så har någon i din familj varit det och fått hjälp av dom här skyddsänglarna. Någon har varit fångad. Ser små miniatyrer. Tänk om det var när du var liten. Men du är inte där längre så släpp det. Något har gjort att du litar på din intuition när det gäller annat men inte dig själv. Svår begripligt kanske men ni förstår nog. Eller så kanske du känner att du sätter andra i knipa, att du tror att du är till besvär, men det är ingen som tycker eller tänker så. Var modig nu och klättra över staketet försiktigt så kommer du komma loss och kan springa fritt. Ditt budskap från universum är - Lita på dig själv. Hög 3- 🌖 Här ser jag en person som har jobbat hårt. Ganska så förmögen på många sätt och relativt nöjd med tillvaron. Andlig men tror ej på det som du bör göra. Lite för logisk i sitt tänk och kanske något högfärdig, men snäll och generös mot sina nära och kära. Du tycker det är viktigt med gemenskap och att alla ska dela lika. Känns som du kommer från en stor familj där det har varit högljutt. Ser att du har lätt för att kommunicera och att du pratar med dina skyddsänglar fast som jag skrev så är du väldigt skeptiskt och ser inte dig själv som andlig. Det är synd för du skulle kunna göra något utav det. Kanske är jag ute och cyklar och pratar dåtid för detta kan mycket väl redan ha hänt får jag en känsla av. Att du har kommit längre. Men jag ser att du släpper din optimism ganska lätt.. du har nog alltid gjort det. Iallafall när det kommer till dig själv. Du har Drömmar men ger upp för lätt. Drömmer du kanske om ett nytt boende för det känns som det handlar om något sådant, eller iallafall något du kan åstadkomma via att arbeta hårt. Du har gjort och gör det, men du kanske är trött och därför ger du upp lite. Som om det där du väntat på aldrig kommer att ske. Men jag ser ett mirakel. Kanske kommer det hända något du aldrig trodde. Jag ser att du har någon i din närhet som du blir påverkad av, på ett ganska negativt sätt. Den här personen ger dig ingenting. Bara dränerar dig på energi. Men nu känns det helt plötsligt som att du är omringad av sådana människor. Ändå känns du inte som en sådan person som låter folk valsa runt dig med dålig energi? Vet inte riktigt vad som händer. Det kanske har hänt något hastigt på senaste som stoppat dig. Stoppat upp dig lite. Har du kanske sårat något? Brutit upp? Sagt något dumt? Du känns envis. Men låt andra ta emot din förlåtelse utan att känna skuld. Du behöver kanske inte ens be om förlåtelse men bara visa att du är tillgänglig för det känns som jag skrev som att någon/något har stoppat dig eller stängt igen dig. Eller så har någon sårat dig och ovanstående är tvärtom. Öppna upp dig igen. Och leta reda på den där bördan du bär på för att göra dig av med den. Ingenting ska ju stoppa dig från dina Drömmar eller mål. Ditt budskap från universum är - Kämpa hårdare och du kommer få se på mirakel!

Lussan20
2020-03-24 15:10
#2

Tog nr 2 och en del passade så bra! Mittstycket. Det om att springa sin väg att känna sig fast. Det handlar nog mer om mina inre förmågor, att vilja men inte kunna pga sjukdom bla. Tack för din uppoffring för oss, av tid och vänlighet…MVh WL🌺

Ninatarot
2020-03-24 19:38
#3

#2 - Tack själv kära du! Och jag gör detta mer än gärna, jag tycker det är kul 😊 ❤️

Jane-Lyzell
2020-03-25 12:23
#4

Tack det blev nr 1 så den får jag klura på 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-25 20:45
#5

#4- hehe 😇

Upp till toppen
Annons: