Annons:
Etikettvägledning
Läst 277 ggr
Ninatarot
2020-03-20 09:23

Generellt tarot budskap

Hej på er fina! Tänkte passa på att tala om att ni gärna får önska er vad jag ska ha för tema på läggningarna. Om det är någon som tänkt på något speciellt. Innan jag publicerar inlägget så röstar jag själv ( bara för att man måste för att kunna lägga upp själva svars-alternativen ) och då klickar jag bara hejvilt på vilken hög som helst så ni vet. Men idag är temat - ” Vem är det som kommer komma in i ditt liv inom snar framtid ? ” Sen spelar det ingen roll när ni läser läggningarna, för dom är tidlösa och ni läser dom när er tid är inne. Och ta till er det som ni känner passar in på er och strunta i resten 😊 Kram!

Annons:
Ninatarot
2020-03-20 09:24
#1

Hög 1 - 🐎 Här ser jag en väldigt vis man med ett stort intellekt som kommer vara viktig för dig. Ser ut som han kommer från tomma intet - inte alls förberett på något sätt. Får en känsla av att har med en arbetskollega att göra, men kan likaväl vara från annat håll. Det kan bli en god vän eller en annan typ av relation mellan er. Han kommer vara lojal, en vän eller själsfrände för livet. Någon som är med dig och värmer dig när du behöver det som mest, någon som vaktar och ser till att inget ont kommer hända dig. Du kommer att bli inspirerad av detta och eventuellt sätta igång med något, skulle vilja säga projekt, men det är inte rätt ord. Utan kanske en resa eller en färd, antingen i ditt inre eller en fysisk resa i världen. Tillväxt hör jag. Ok, du behöver healas och detta är pga alla energier du tar in nu när du, vad jag tror när du aktivt har försökt öppna ditt tredje öga. Jag ser att du vet vad du sysslar med, du vet att du är andlig och varför du försökt öppna upp dig igen kan jag inte se men det är av en viss anledning, för det har varit igenbommat där ett tag. Också av en anledning. Känns som du tycker att det saknas något i ditt liv. Och söker svar. Ser att du måste möta din rädsla och något i ditt liv är inte som du tänkt att det skulle bli och för att fixa till den situationen bör du vara modig och följa ditt hjärta. Så det känns som att den här mannen som ser utklädd ut, likagärna kan vara en kvinna men det känns ej så, kommer kliva in i ditt liv när du är mottaglig för det. Och du kan inte tvinga fram det. Det kan även handla om att du redan är i en relation och att du vill att ni ska hitta tillbaka till varandra och då är det ju inte från tomma intet, men inget du har förväntat dig, och båda måste erkänna den nakna sanningen som kan svida en aning. Se saker i sin helhet - du behöver detta i ditt liv och det är ödet att denna person ska vara en del av ditt liv - du kanske redan vet om det eller du har du föraningar. Men försök se dig själv utifrån för att lättare få perspektiv på allting. Rensa bort negativa människor ur ditt liv. Umgås med djur. Du kommer snart åka båt haha. Låter konstigt men jag ser en grupp ( inte på något kort ) som åker båt tillsammans. Sammanfattningsvis skulle jag vilja säga att healing är A och O här - öppna dig - se sanningen för vad den egentligen är - lita på att allting kommer att kännas lyckosamt en dag. Och denna person som kommer inträda i ditt liv - det är menat att ni ska mötas. Hög 2 - 🐢 Här ser jag att du ska stå stadigt trots motgångar och att du har gjort det under en längre period, eller senaste tiden. Det känns inte som någon fysisk person kommer komma in i ditt liv just nu utan mer att du kommer närma dig dina egna känslor och möta ditt inre. Du dömmer dig själv för hårt helt i onödan. Och jag ser ett visst behov att bekräftelse och prestationsångest. Du jämför dig själv med andra utan att veta om det. ( det gör väl alla mer eller mindre, men det känns som detta är på en ohälsosam nivå som skadar dig ) Jag ser framför mig att du är väldigt vacker och och skönhetens gåva, om man får säga så. Men du ser inte det heller. Känns som du skulle vara fångad i någon slags bubbla där du inte tror på dig själv. Detta är tillfälligt och har skett pga en längre tid av ett tryck från något håll. Skulle nästan säga att någon annan skapat dessa tankar hos dig. Sedan långt tillbaka. Men som jag skrev i början så står du ändå stadigt på något vis. Du har gjort det hittills iallafall och jag ser att det som komma skall är att om du övar på att lyssna till din intuition så kommer mängder av möjligheter inträda i ditt liv. En ny skyddsängel kommer till dig och hjälper dig. Nu känner jag mig nästan tårögd för det känns så synd att det blivit såhär men samtidigt ser jag en utväg ur denna fälla. Den fälla som är kan vara vad som helst. En relation som inte är bra, ett mönster som måste brytas, en dålig vana, ett missbruk av något slag ( missförstå mig rätt ) Men det är inte du själv som satt dig här och du kommer få hjälp att komma ur den. Ärkeängel Uriel kommer hjälpa dig också. Det känns som du har förlorat något. Att en bit av ditt hjärta är borta. Tyvärr förlorar vi alla någon eller något i livet men detta känns som det gör riktigt ont på ett sätt som när det riktigt knyter sig i magen. ( ha i åtanke att detta inte behöver vara en person ) Känns som någon av er har fått avliva ett kört djur pga sjukdom. Ett djur som funnits med i många, många år. Det blir pannkaka på pannkaka och nu har det runnit över. Det är för mycket pannkakor helt enkelt och det är dags att städa upp nu. Men som jag ältar om - du kommer få hjälp och det är det som kommer kliva in i livet hos dig. En ängel som låter sig ta all din smärta och sorg, som hjälper till att läka dina sår så gott det går. Som får dig att sluta tänka negativt om dig själv. Du kanske inte känner igen dig i att tänka negativt, men tänker man aldrig positiva saker och ger sig själv en klapp på axeln så blir det automatiskt att hjärnan reagerar negativt. För du behöver pushar i livet för att få bekräftelse på att det du gör är rätt och ok. Och att allt ordnar sig på ett eller annat sätt. Jag brukar säga som min mamma ” det finns en lösning på allt i livet- förutom döden, men den får vi lära oss att leva med ” Hög 3 - 🦉 Det här känns väldigt förvirrande. Först ett äktenskap, sen barn, sen en man ( eller kvinna ) som trånat efter dig länge. Ja - så det gäller väl alla nämnda då antar jag. Som kan komma att kliva in i ditt liv. Eller i någon av dina anhörigas liv, så kan det nog vara. Men det finns mycket kärlek här och du har en beundrare… på detta forum eller på nätet. Och jag tror att du vet det innerst inne. Du väntar på något och jag ser en form av planering och fantasier. Du väger för och nackdelar men något i detta handlar om din hälsa och tillstånd.. det känns som du skyddar dig mot något. Det hänger inte ihop, jag vet, men det är det jag ser. Du känns som en förvirrad person och en sån där som jag beskrivit tidigare läggningar, du är överallt och ingenstans på samma gång. Ibland fattar du tycke för någon men så helt plötsligt är det inte intressant längre. Du ändrar dig väldigt snabbt. Jag tror att det som är påväg att komma kan vara en kärlek. Om jag måste säga något så är det en kärlek. Du kommer att träffa en själsfrände som du levt med tidigare. Men tålamod som inte är din bästa vän, det måste du ha för detta kommer inträffa inom loppet av några månader. Till sen sommaren kanske. Och detta är en beundrare. Som inte riktigt är redo ännu fast än hon/han vill. Men trots att hen ej är redo så är det påfluget på något sätt. Jag ser hourus ögat som står för beskydd. Du har ett starkt beskydd runt dig, starkare andra har känns det som. Vet inte varför. Det känns som du har förlorat många.. eller inte förlorat men kanske valt en väg där du tappat dig själv på vägen och därmed andra också. Jag ser att du är lite fåfäng och kluven. Men att du försöker med något hela tiden, något som inte vill gå som du vill. Nu svamlar jag bara känns det som men det var super svårt att få grepp om denna hög, helt motsatsen från dom två första. Jag tolkar det som att du/ni är väldigt svårtillgängliga människor som inte under några som helst omständigheter skulle släppa in en person bara sådär i ditt liv, och även att jag för tillfället inte kan det här med spådomar just nu hehe. Men jag drar ett kort så får jag se om något klarnar. Förutom kärleken då som jag redan sett här. Ok, den här mannen/kvinnan är väldigt påflugen av sig och nästintill besatt av dig ser jag nu. Och oemotståndlig och snygg. ( får man säga så här 🤔 ) Men jag ser det. Du kan ha aningar om vem detta är. Jobba på din egen spegelbild och försök tänka att du är värd allting här i världen, för det är du såklart. Rannsaka dig själv och fundera på hur du vill ha det. Känns som du är en stark karaktär men något instängd. Kanske ska öppna upp dig mer? Det får du avgöra själv, om du känner dig träffad av det. Annars önskar jag dig ett stort lycka till och lite avundsjuk måste jag säga att jag blir för detta förhållande är något mer passionerat än andras.

Lussan20
2020-03-20 09:29
#2

Tack!

Jag väntar! Klokskap kan man inte få för mycket av. Tack för dina läsningar! ja helande behövs för vi är inne på 14 dagar nu av sjukdomen. Vi kämpar maken och jag. Ha en bra dag du vänliga själ! Mvh/WL🌺

Jane-Lyzell
2020-03-20 09:38
#3

Tackar blev nr 2 igen . 

Tycker du gör det bra som det är gå på din intuition vad ämnena ska handla om 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tant Grön
2020-03-20 10:47
#4

Valde hög 3

Ninatarot
2020-03-20 11:17
#5

#2-  Tack själv och krya på er ☀️🙂

Ninatarot
2020-03-20 11:18
#6

#3- Tack så mycket 🙂

Annons:
Ninatarot
2020-03-20 11:19
#7

#4- Vi får hoppas på kärleken ❤️🙂

Tant Grön
2020-03-20 11:31
#8

#7 Jo 🙂❤️

NiklasTyreso
2020-03-21 23:39
#9

NinaTarot, du är duktig att skriva texter som man kan känna igen sig i. Jag valde hög 3. Ja, det behövs nog någon som är både trevlig, tilltalande yttre och påstridig för att jag ska välja bort mitt härliga liv i en-personshushåll. I onsdags berättade jag för min präst att om jag hade varit rättroende hade jag verkligen aspirerat för ett liv som munk. Dottern närmar sig vuxenhet, så… Han svarade, "du kanske du Är munk".

Jane-Lyzell
2020-03-22 01:02
#10

9.😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-22 07:02
#11

#9 - Tackar 🙏 Hehe 😄

Upp till toppen
Annons: