Annons:
Etikettövningar
Läst 555 ggr
Jane-Lyzell
2020-03-20 08:44

När kommer Corona viruset försvinna ?

När kommer Corona viruset försvinna ? När kan vi leva normalt igen - vad säger din intuition ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2020-03-20 08:45
#1

själv tror jag 1 månad möjligen 2 - jag hoppas det iallafall 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tant Grön
2020-03-20 08:52
#2

Valde tre månader eller fler, men försvinner helt gör det väl inte.

Maria
2020-03-20 08:53
#3

Det lär nog dröja. Frågan är väl bara när "toppen" kommer och när det planar ut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Magi-cat
2020-03-20 08:55
#4

Önskar det funnits ett alternativ "vet ej", för jag vet verkligen inte och det verkar inte vara som om någon annan gör det heller säkert.

Vi får ta en dag i taget och göra det bästa möjliga.

Kram till er!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fridaaaa
2020-03-20 08:57
#5

Jag tror det kommer avta till sommaren, så samhället börjar fungera mer normalt igen

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jane-Lyzell
2020-03-20 09:09
#6

4 det är ju därför du ska använda din intuition och gå på din känsla det är ju en övning 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Lussan20
2020-03-20 09:35
#7

Tog 4 månader, det känns rimligt med tanke på allt! Mvh/WL🌺

Stallmima
2020-03-20 09:42
#8

Europa ligger ju 2-3 månader efter ursprungskällan och där börjar det ju gå tillbaka. Nu när åtgärder är tagna så tror jag det inte blir så snabb spridning, men viruset kommer vara kvar i någon form i framtiden.

Magi-cat
2020-03-20 09:46
#9

#6 Ok, glömde. 🙂 Fast min känsla har nog rykt all världens väg redan. Jag kunde aldrig tro det skulle bli så här ens …😐


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Sindri
2020-03-20 09:46
#10

När viruset "försvinner", beror helt på hur många som blir smittade och blir immuna. Jag tror det kommer att komma tillbaka ända tills vi fått en stor immunitet i världen. Men inte bli ett lika stort hot då.
Men verkningarna av corona kommer att dröja kvar länge, länge på grund av att många samhällen stänger ner helt. Jag tror inte regeringarna fattar vad de gör (påeldade av media såklart), förutom Sydkorea då, som har bemästrat smittan på ett helt annat sätt.  USA:s stora problem är deras  sjukvårdssystem, där kan det verkligen gå överstyr.
Jag är rädd för att många otrevliga saker och företeelser kan dyka upp i den här nedstängningens spår. Hörde nyss om att nationalistiska krafter vädrar morgonluft….

Jag hör aldrig talas om att ens göra några speciella åtgärder när den årliga influensan drabbar oss, den dödade över tusen personer i Sverige för två år sedan.

Ninatarot
2020-03-20 11:21
#11

Jag tror 2 månader ☀️

Jane-Lyzell
2020-03-20 11:50
#12

10 ja det är just det Om…

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
2020-03-20 23:45
#13

Ingen aning, jag valde 1 år men hoppas att det inte blir längre än max 2 månader.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
NiklasTyreso
2020-03-21 23:02
#14

1 år. Det tar ett år innan de flesta smittats och utvecklat immunitet. Det riskerar bli regeringsskifte inom 3 månader om inte ekonomin tillåts komma igång igen. Behövs: Isolering av riskgrupperna och snabb utbyggnad av vårdplatser, fältsjukhus och baracker. Hotel kan ställas om till vårdsängar, men ekonomin, arbetslöshet, konkurser etc tvingar fram en uppstart av ekonomin långt innan folkhälsomyndigheten är nöjd.

Jane-Lyzell
2020-03-22 01:01
#15

14 troligen så

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: