Annons:
Etikettvägledning
Läst 490 ggr
Ninatarot
3/17/20, 12:04 AM

Generellt tarot budskap

Här får ni ett budskap från ” Ditt högre jag ” Som vanligt så är det en generell reading så ta till er det som passar in i eran livssituation. Resten kan ni strunta i 😊 Kram!

Annons:
Ninatarot
3/17/20, 12:05 AM
#1

Hög 1 - 🟥 Det känns som något mognat fram och att du på vägen blivit väldigt vältränad , i den benämningen att du har blivit mycket duktig på det du gjort. Jag ser ett stort varmt hjärta och en passion till något som gör att du ständigt drivs framåt. Ser mycket kärlek så det kan ha med kärleks livet att göra. Men det finns så mycket fler möjligheter och det finns chans till att få det du verkligen har strävat efter om du har lite tålamod. Känns som du har valt att nöja dig med något som känns bekvämt men mest för att du inte tror på att något annat skulle funka eller hända dig. Men det har hänt grejer, det har det, och du har kommit långt men något säger att du nöjer dig för lätt. Du kan faktiskt fortsätta och få grepp om det där du har strävat efter men som känns omöjligt. Jag ser dig som att du tittar dig själv i spegeln varje morgon och har en förvrängd syn kring verkligheten och dig själv överlag. Du behöver stå stadigare. Och låt dig inte haka upp dig på vad som är rätt eller fel eller vad folk tycker och tänker. Du ger med dig för lätt ser jag. Du känns som en sån stark person som skulle kunna krossa vad som helst men något stoppar dig och ditt högre jag vill tala om att du behöver en förändring. Ändra synsätt och hitta en balans. Inte vara så mycket antingen eller. Ditt tredje öga står och snurrar och tar emot information som du ej tar in. Känns verkligen som att denna situation handlar om ren bekvämlighet och att du har det rätt bra så du lägger inte in den där extra pushen för att komma i mål. Utan du stannar innan. Försök komma i mål för det syns klart och tydligt att du kommer göra det bara du lägger in en till växel. Hög 2 - 🟩 Det ser ut som en ny idé har väckts eller ett nytt projekt är på rullning. Det har definitivt med andlighet att göra. Du kanske är påväg att anordna något och denna idé är en början på något du inte riktigt tror kommer bli så stort. Jag känner ren eufori här. Firande och glädje. Någon utav er kommer vinna något. Kan vara vad som helst, behöver inte ha med pengar att göra, utav kanske kärlek eller något i arbetet. Men ett glatt sällskap ser jag tydligt. Känns som att många av er är medvetna om detta redan. Ni inväntar något eller har era förväntningar men ni anar inte hur stort detta kommer bli. Och det kommer gå snabbt. Mycket saker kommer hända på samma gång och jag ser en intensiv period med mycket arbete. Känns som gratis arbete men det är det inte. Det är nog bara så att ni som gör detta har ett så stort hjärta och vill så väl att ni kommer ge bort mycket av er själva. Jag ser mycket mod så det har inte varit en dans på rosor att komma hit. Det var inte länge sen saker började expandera för dig. Men den processen har varit lite som att se en blomma växa, man tittar ut genom fönstret och ser en knopp och nästa gång man tittar ut så är det en mogen blomma som växt fram, sen sitter man och undrar vart tiden tog vägen fast samtidigt så har det känts som en evighet. Så det känns som att du har kämpat, som att du alltid kämpar, men med något annat också. Det sitter i kroppen och du känner att det hindrar dig till viss del. Något som stör dig känner jag. Jag får upp skavsår som inte läker. Och är himla irriterande. Men du är inte en sån som gör en höna av en fjäder, utan du klarar dig trots komplikationer. Nu kan detta vara en metafor - för min poäng är att man kan kämpa med mycket i livet som är jobbigt men så har man ett skavsår som nästan känns ännu jobbigare ibland. Ni förstår mig säkert. Allting är relativt. Har svårt att avsluta denna hög för jag ser en lång väg framför mig med en massor av Medaljer och det får mig att vilja fortsätta skriva men nu får det vara stopp. Resten märker ni under tidens gång och erat högre jag säger; fortsätt som ni gör. Hög 3 - 🟪 Här har vi någon som sysslar med praktiska saker och är riktigt duktig. Du är en person som är otroligt driven, Men, kan ligga på latsidan också.. man vet aldrig riktigt här känner jag. Det är som om du berörs väldigt mycket av allting runt omkring dig. Väldigt påverkad av andra. Och det gör att du kanske ibland fastnar lite. Du känns nyfiken och som om inte riktigt fått grepp om saker. En stark vilja och mycket Drömmar. Mycket dagdrömmar också och fantasier. Ser mycket andlighet. Sen dyker det upp att det finns situation som en gång utspelat sig i ditt liv som gjort dig förvirrad och kanske osäker på dina förmågor. Känns som du har blivit styrd på något sätt och inmatad med massor av regler eller information om saker som inte alls är likt verkligheten. Du bör hitta den här orsaken till att du blir så påverkad av allting, för det kan förstöra för dig och dina möjligheter. Men jag tror många sitter och vet orsaken. Vad som hände den där gången eller gångerna. Ja, någon har mixtrat med ditt sinne i många år. Det känns förvrängt och som om du mirakulöst klarat dig i många situationer. Det kan vara vad som helst, med något/ någon som ändrat din sinnesstämning, humör, sätt att se på saker. Eller så har det skett ett trauma som du kanske tagit skada av. Ser att du har upplevt mycket och det ska du dra nytta av för det kommer gynna dig om det redan inte har gjort det. Erfarenheten är en bra grej. Vare sig det är dåligt eller bra så finns det alltid saker man kan dra nytta av och man blir klokare av all form utav erfarenhet. Känns som du ibland ifrågasätter dig själv. Gör inte det. Ditt högre jag försöker tala om att din existens här på jorden är en pusselbit för att allt ska gå ihop. Hitta din grej som du tycker om att göra och för er som redan gjort det, fortsätt med det. Ni är så duktiga. Ni är riktiga envisa krigare.

Jane-Lyzell
3/17/20, 11:39 AM
#2

Tack spännande valde nr 2 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
3/17/20, 6:15 PM
#3

#2 - 😊👍

NiklasTyreso
3/17/20, 11:20 PM
#4

Nr1! Att förverkliga mer i livet! Jag gör ju redan en skriftlig plan för varje kommande år. Vara pappa, utvecklad i mitt jobb, träna, hälsa, andlighet… På vissa områden i livet utvecklas man genom att börja ta några steg och gå frammåt, men i annat kommer utveckling av att ta ett steg tillbaka och kontemplera.

Ninatarot
3/18/20, 7:22 AM
#5

#4- Helt rätt tänkt 😉

Upp till toppen
Annons: