Annons:
Etikettmedialitet
Läst 273 ggr
Ninatarot
3/15/20, 9:11 PM

Ett allmänt budskap utan tarotkort eller högar

Ett budskap till er utan tarotkort eller högar När jag skulle göra en läggning nyss så gick allting åt skogen. Jag var nervös( eller jag var egentligen inte nervös, det kändes mer som om jag hade en nervös närvaro runt mig ) massor av energier som var överallt. Ingenting funkade som det skulle, trots mina vanliga ritualer. Jag kan poängtera att jag är väldigt noga med beskydd. Men något störde mig. Jag tappade första kortleken så att dom flög ner mellan plankorna mot väggen (!!) Fick knappt upp dom. Då bestämde jag mig för att inte ha med den leken idag. Jag blandade den andra leken och la ut dom. Började med hög 1 och såg att dom var upp och ned vända fast jag var helt säker, för jag tittade på att dom, så att dom skulle vara åt rätt håll ( jag tolkar inte upp och ned vända kort med vissa kortlekar av en känsla ) Så jag struntade i den också. Så jag bestämde mig för att ha flera stycken kort från en lek och bara använda mig utav dom. För något sa mig att inte gå och rota bland alla andra i hyllan och välja en ny tarot/orakel lek. Utan bara enkelt använda en enda. Så jag börjar läggningen och tro mig när jag säger att jag är helt säker på att korten var rättvända. Men då var minsann ETT enda kort i en hög felvänt och då sa det stopp. Jag kunde inte tänka klart och min vänstra sida av huvudet började kittla och rysa. Och så hörde jag helt plötsligt ” hördu, det är allvar nu. Gör inte det du tänkt att göra” Så jag gör ingen läggning idag men jag har ett par saker att säga som någon vill att ni ska veta. Det kan bli hur flummigt som helst men då får det vara det för det är menat att ni alla ska få läsa detta idag. Ni ska inte vara rädda. Försök att inte påbörja något bygg projekt på egen hand. Något med en trappa.. Jag ser en gumma som står i köket precis vid diskon och hon sopar golvet jätte snabbt och nästan aggressivt, hon kollar upp på mig och sedan ner igen och fortsätter sopa. Det är en sån där sopborste med hårda strån och den låter högt. I mitten av rummet finns ett långbord av gammalt trä och nere vid den änden till höger finns en dörröppning där det kliver in en man med brunt hår och tittar på den här gumman. Dom säger inget till varandra. Jag tror att hon är döv. Två små blonda pojkar springer omkring och leker. Dom har fräknar och ser ut som tvillingar. Randiga tröjor som är blåa med ljusblåa inslag. Vet inte vad den här situationen vill säga men jag hör ett larm. Väldigt avlägset. ( kan vara mina grannar iof ) Det här budskapet som kan verka helt irrelevant är till någon/några utav er där som har en saknad anhörig. Jag var bara tvungen att skriva detta för det är någon som talar om det för mig. Och jag är inte mentalt sjuk. Jag ville bara berätta det här, dels så ni vet att det kommer riktiga läggningar i veckan och sen till dom personerna som har en anhörig där någonstans som försöker få kontakt. Har ni märkt av något annorlunda så är det den första personen ni tänker på NU som vill prata med er. Kram

Annons:
Jane-Lyzell
3/15/20, 10:51 PM
#1

Lyssna på signalerna dina andliga vänner ger dig - du skulle inte lägga kort

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
3/16/20, 12:32 PM
#2

#1 - tack Jane. Det var precis dom tecken jag fick. Därför gjorde jag inte det. Men någon ville tala om något annat och det var så starkt så jag ville att ni skulle veta det ❣️

Jane-Lyzell
3/16/20, 2:50 PM
#3

ok😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: