Annons:
Etikettvägledning
Läst 262 ggr
Ninatarot
3/13/20, 8:44 AM

Generellt tarot budskap

Hej på er! Jag brukar inte dra ja eller nej kort men idag tänkte jag göra det ändå. Det kommer vara väldigt korta budskap bara så ni vet😊 Kram!

Annons:
Ninatarot
3/13/20, 8:45 AM
#1

Hög 1 - 🕙 Här kan jag se någon som blir sviken. Först lurad eller bedragen på något sätt och sedan sviken. Det finns en avundsjuk person med i bilden och den här människan är inte vem den utger sig för att vara. Jag ser mycket andlighet och det kan ha med saken att göra. Varför du undrar om kring detta är pga din andlighet och din starka intuition som säger att något är fel. Någon kommer dra nytta av dina kunskaper och kanske till och med dina tillgångar Så jag skulle kort säga nej på denna fråga. Det är inte värt besväret. Hög 2 - 🕓 Här ser jag någon som behöver välja med omsorg och det finns många olika fördelar med ja men också med nej. Kan vara så att du får ett positivt besked som du inte vet hur du ska förhålla dig till. Kanske en förfrågan om jobb, det där jobbet du sökte. Men så känner du att du inte vet om du ska tacka ja eller nej. Det är klurigt för att om du väljer ja så är det en risk att du får folk emot dig, men det innebär inte att det måste bli så. Säger du nej så blir resultatet inte någon konflikt iallafall. Detta beror på hur mycket du är beredd att kämpa men om jag måste svara så säger jag nej i denna hög. Hög 3 - 🕙 Här kan jag se en ängslan över något. Du tvivlar och känner dig kanske rädd. Känns som du har blivit testat många gånger och nu är det liksom tredje gången gillt så nu får det bära eller brista. Men jag ser också en makt position och ett segrande, även en balans och att du kommer drivas framåt. Var försiktig bara så att ingen känner sig utnyttjad. Jag ser att du är mån om andra runt omkring. Och att du gillar djur. Jag skulle kort här också, säga ja på denna fråga. Gör det. Du har inte mycket att förlora på det. Om det inte blir som du tänkt så hamnar du inte i knipa eller kommer bli sårad. Du klarar dig. Så ja blir mitt svar!

Jane-Lyzell
3/13/20, 8:58 AM
#2

tack denna gången tog jag 3 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Christina_46
3/13/20, 1:51 PM
#3

Tack så mycket ✨ Jag tog nr 2

Ninatarot
3/13/20, 4:01 PM
#4

#2/ #3- tack för att ni kommenterar 😊

Maghan70
3/13/20, 11:43 PM
#5

Hög 2. Stämmer mycket bra.  Jag tackade JA.   Men jag sade NEJ först, länge.  Jag har alltid haft människor emot mig av en eller annan konstig anledning.  Så det bryr jag mig inte om.  Folk verkar ibland tro att jag inte är människovänlig bara för att jag inte släpper alla in på livet. Då måste dom prata lite skit om mig för att själva må bättre. Men fråga dom som känner mig väl.. dom kommer säga att  "bättre roligare människa kan man inte träffa" OCH….lojal och alltid ärlig. Man ska inte vara rädd för alla björnar som ser läskiga ut.

Ninatarot
3/13/20, 11:47 PM
#6

#5 Ibland är livet bra underligt men viktigast är att man står stark i alla situationer🙂, kul att det stämde in lite budskap.

Annons:
Upp till toppen
Annons: