Annons:
Etikettvägledning
Läst 373 ggr
Ninatarot
2020-03-12 16:24

Generellt tarot budskap

Hej! Idag blir dagens generella budskap ”Vad tycker personen/folk om dig egentligen”? Ta till er det som passar eran livssituation och strunta i resten. Det är en generell reading och ibland kanske det bara finns en ynka mening som är menad att du ska läsa 😃 Kram på er!

Annons:
Ninatarot
2020-03-12 16:25
#1

Hög 1- 🌺 Jag tror denna person tycker att du är en väldigt bra vän, kollega eller partner. Vem det nu kan vara. Kan vara svärmor eller farfar osv. Det vet ni ju själva vad ni frågat efter. Men du är en bra person att växla ord med. Ibland lite disträ men mer åt det hållet att du uppfattas som väldigt lugn. Kreativ kärlek får jag upp och jag tolkar det jag ser som att du är en problemlösare och gärna hjälper andra vilket uppskattas, du är kärleksfull och personer ser dig som en behaglig och resonabel människa. Det känns som du är en healer i mångas ögon. Nu börjar jag tala i ”dom” form men jag menar just denna person. Personen ser dig som en healer och kan anförtro sig till dig. Jag uppfattar det som om den han/hon ser igenom dig. Och du har inte haft det lättaste livet hittills. Jag tror personen du tänker på är äldre än dig men ser dig själv mentalt som yngre i ditt sällskap pga din visdom. Du är klok, smart, snabbtänkt trots lite långsam i beteende. Den egenskapen du har att du delar med dig uppskattar den här personen. Men jag ser överlag här att du kanske måste ge mer till dig själv. Ger du bort allting? Gör inte det. Du måste hålla igen lite så att gnistan inte försvinner. Många människor behöver sådana som du i sitt liv. Hög 2- 🌸 Den här personen ser dig som en andlig mästare och nästan lite kunglig. I dennes ögon är du kreativ, har balans men bär på en hemlighet. Som den undrar över. Men säger ingenting. Personen känner alltså att det finns något den bör veta men vet inte hur han/hon ska uttrycka sig på bästa sätt för att fråga om det. Enligt dennes ögon är du omhändertagande och skyddar dina nära. Du är kanske lite gammalmodig får jag för mig. Och lite som en hönsmamma. Jag tror det kan ligga en viss avundsjuka här som inte är menad och som personen försöker hålla tillbaka. Du har många sidor och kan mycket. En naturbegåvning skulle jag säga. Det känns lite som om ni har känt varandra väldigt länge, den du undrar efter. Och till och med växt upp ihop till en viss del. Personens anhörige kommer ofta till dig och är nyfiken på ditt liv. ( låter konstigt i mina öron också men jag ser det ) jag tror du uppfattas väldigt mycket som en person med högt uppsatt roll men att denne vill ta ner dig från pedistalen ibland. Men det är inte du som gör att du sitter där utan det bara är så. Du är nog en person man vill vara,i allas ögon, men för vissa kan det bli jobbigt. Du är en ledarskaps människa. Även om du sitter hemma arbetslös eller vad som helst just nu och tänker att du inte alls är någon form utav ledare så kan jag tala om att - joho du, det är du visst. Du måste bara ta fram det och du har aldrig haft chansen att göra det tidigare. Att vara en ledare innebär inte automatiskt att man måste vara bra på att ta initiativ i ALLA situationer. Kanske är man bara det ibland. När man sitter på sin pedistal 😉 Hög 3- 🌼 Här ser jag att du är en person som folk kan uppfatta som totalt fast i dina hobbys, arbete eller vad det nu kan vara. Man kanske kan bli frustrerad över det och vilja dra loss dig från kontorsbänken men det kanske också vara känslomässigt på ett lite annat sätt. Personen vill att du ska vakna upp och förstå vissa saker. Återigen kommer det upp här, förståelse, du kanske blir missförstådd ofta. Varför då undrar jag… det ser ut som om du gömmer dig i någon slags klädsel och har dina grejer för dig som du inte vill att någon annan ska lägga sig i. Men ändå är den här personen viktig för dig och du försöker visa det på ditt sätt. Ja jag ser här helt klart att du är lite udda, på ett bra sätt givetvis, ingen är udda på ett dåligt sätt. Men att personen försöker få kontakt men du är så inne i dig själv och din tro, dina idéer och filosofier kring saker att det nästan blir som om du är självupptagen fast du i själva verket inte alls är det. Du är en drömmare. Folk får försöka hålla fast dig lite för att få tag i dig och det kan vara svårt att resonera kring vissa saker. Den här högen nr 3, var den svåraste, måste jag bara poängtera. För helt plötsligt bestämde jag mig för att skriva i ”dom” form istället för just person. Men jag tror det är ok för er. Hoppas det, annars ber jag om ursäkt. Som sagt, du är lite som en ål som halkar runt här och var. Kanske har du också svårt för relationer generellt sätt. Bestämdhet ser jag. En otrolig bestämdhet som andra kan uppfatta som himla irriterande ibland. Eftersom du kan ha svårt att ge med dig. Folk bara ropar att ”hallå förstår du inte, lyssnar du inte ” men du liksom.. trippar vidare som om ingenting. En riktig drömmare fast men hjärtat på rätt ställe ser jag. Det har du verkligen och det är därför folk älskar dig så mycket. För att hjärtat sitter där det ska och du använder det på rätt sätt. Har du som läser detta en svärmor som har svårt med dig eller du har svårt med denne. Så kan det bero på att hon känner att hon inte har någon kontroll över vissa situationer där du är med. Hon förstår sig inget på dig riktigt. Detta behöver inte vara en svärmor men det är någon äldre än dig iallafall.

Jane-Lyzell
2020-03-12 17:49
#2

Tack det blev 1 för mig 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-12 20:38
#3

#2 😇🙏

Upp till toppen
Annons: