Annons:
Etikettvägledning
Läst 283 ggr
Ninatarot
2020-03-10 17:49

Dagens tarot budskap

Hej på er! Idag blir ämnet ” Varför är det såhär ” Jag vet att många budskap kan gå hand i hand, och det kan verka som om jag skriver samma sak flera gånger men det kanske finns en mening med det.. Ta till er det som passar eran livssituation och strunta i resten. Ibland finns det bara ett par ord från en hög som man är menad att se. Ibland hela högen. Ibland finns det ingenting att se som passar och då är det inte menat att just du ska läsa detta. Välj med intuitionen 😊🙏 Kram!

Annons:
Ninatarot
2020-03-10 17:50
#1

Hög 1 - ⚖️ Ditt tredje öga står vidöppet och jag ser att du är överallt och ingenstans på samma gång. Men mycket produktiv och det ger dig självförtroende på grund av kraften det ger dig. Du blir bekräftad men verkar ändå lite bekymrad. Som om du tänker att detta bara är en period i livet och att det snart har sitt slut. Jag får känslan av att din situation just nu är rakt upp och ner och därför känner du dig otålig, för att du varken vet ut eller in. Du väntar på något du vet ska komma. Men du vill inte kompromissa i den här situationen. Överlag kan det vara svårt för dig när du inte får din vilja igenom helt och hållet. Du kanske bör släppa lite på det, ha mer tålamod och se att det faktiskt ”är såhär” - för du vet ju vad du gör och vad som väntar dig,en belöning, som kan vara precis vad som helst. Vissa av er kan vara gravida. Då tappar man lätt tålamodet, under en graviditet. Och den eviga längtan. För er andra väntar ett äventyr och jag ser att ni är spända på livet. Ser en viss öppenhet och det måste ha mycket med ditt tredje öga att göra. Du vet kanske inte att du är så mottaglig just nu? Därför kan du känna dig förvirrad och som jag skrev i början överallt och ingenstans på samma gång. Men kompromissa och ha tålamod känner jag är viktigt här. Annars kan det bli knepigt. Alla tänker tyvärr inte som du och jag känner en viss dominans som du kanske bör släppa lite på. Vara mer öppen för nya idéer, även om det verkar hel knäppt till en början. Det känns som att du som läser detta är väldigt mån om dig själv för övrigt, på ett sätt som kan verka överdrivet för andra. En del blir avundsjuka. En del som inte har bättre för sig än att störa sig på andra människor, som har svårt att se dig för den du är bara för att dom kan vara trångsynta till en viss del. Men jag tror inte du bryr dig eller tänker så mycket på det vilket är lika bra så slipper du ödsla energi på sådant. Så varför du känner som du gör nu kan vara på grund av din dominans. Det behöver ju inte vara dåligt. Jag vet inte vad ni undrar, på vilket sätt ”varför” men det kan handla om jobb, relationer, din fysiska kropp, ekonomi. Allt. Tänk efter lite om du vill. Så kanske något budskap här passar dig. Hög 2 - 🧲 Pågrund av fullmånen, skrek någon nästan i mitt huvud. Du är nog en person som blir otroligt påverkad av fullmånen och diverse astrologiska ting. Jag ser att du är super kreativ ( super kanske är att ta i, men mer än vanligt ) och mycket medgörlig. Lyckokänslor får jag. Lite eufori liksom. Som om du är med på nästan allting just nu. Jag ser att någon har fyllt år precis. ( självklart beroende på hur många ni är som läser så har någon fyllt år, men detta är inte ett vanligt kalas för någon som fyllt år, utan en riktigt stor fest ) Ni firar något annat också. Några av er har börjat träffa gamla vänner igen och hittat tillbaka till varandra. Vissa har hittat tillbaka till eran partner. Vän. Mamma. Pappa. Listan kan göras lång, men jag ser förening och sammanstrålning. Detta är för att du är i ditt bästa jag just nu. Visst, alla kan ha dåliga dagar och kanske har du det idag när du läser detta och tänker ” vad är det här för nonsens ” men tänk på hur resterande tid har varit och är. Kanske har du mått lite bättre på senaste? Ser en mer lekfull sida hos dig som även är kärleksfull. Du vill glittra och visa upp dig. Det känns som du har blommat upp och nu är du en stor vacker ros som alla vill ha. Ditt inre visar sig på ditt yttre. Släpp din blyghet kommer upp. Släpp på det där sista så kommer du flyga fram som en pulka med 10 barn i på en äng av snö. Och bara skratta. Lyckos dig känner jag. Och blir varm inombords. Om det är så att du inte känner detta så kommer du att göra det inom kort. Hög 3 - 🔑 Oj, här känner jag på en gång lite sorg över något. Känner en viss begränsning och vemodighet. Som att du är rädd att inte kunna komma loss men samtidigt måste du loss. Loss från något iallafall. Destruktiva mönster. Ibland är inte saker som man tänkt sig och hör hos dig i detta fall verkar det vara så. Det känns som att du har blivit lurad. Något sitter med på dina förmögenheter. Eller så sitter någon och håller på dina känslor och du kan inte göra något åt det så det blir nästan en panik situation. Jag känner hjärtklappning, att det stiger i huvudet. Som huvudvärk fast mer tryckande. Något har pågått alldeles för länge nu känns det som. Jag hör bråk, alltså en man och en kvinna som bråkar. Och så ser jag en sten. Som om någon här håller på att tappa fattningen på grund utav orättvis behandling. Inte att någon skulle börja slåss och leva rövare, utan mer en metafor- av ilska. Det har skett en förändring som gått väldigt snabbt. En tornado åker omkring och river sönder allting. Här känner jag att känslorna är utanpå kroppen och att någon eventuellt har promenerat på dina nerver alldeles för lång tid. Men jag ser också ett ljus i denna härva. Du kommer komma loss men tyvärr inte segrande. Så svälj din stolthet, för du vet själv om vad du är för människa och att du har gjort gott för dig. Personen eller situationen som är inblandad här är alldeles för stark för dig. Så släpp taget. Du klarar det. Även om det nu så handlar om att gå utanför dörren när det känns tungt och så är man förbannad för det finns inga ”vårkläder” hemma - så känns det lika starkt. Men släpp det och bara gå. Du ska inte vara kvar där du är nu känner jag. Det är inte bra för dig. Men, jag poängterar, att jag ej fattar några beslut åt er. Jag talar endast om vad jag ser i NUläget. Och jag vill inte att du ska vara ledsen. Ingen ska behöva gå runt och må dåligt. Önskar inte ens min värsta fiende att ha ångest, känna sig lämnad, ynklig. Så släpp det och dra ifrån dina känslor. Dina känslor äger inte dig.

Christina_46
2020-03-10 19:54
#2

Tack så mycket ❤️

Ninatarot
2020-03-10 19:58
#3

#2 Så lite så, tack för att du läser 😊🧚

Jane-Lyzell
2020-03-10 22:57
#4

Tackar 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-11 09:24
#5

#4 - Tack själv 😊

Upp till toppen
Annons: