Annons:
Etikettvägledning
Läst 362 ggr
Ninatarot
2020-03-08 18:36

Dagens tarot budskap

Hej! Här kommer dagens budskap till er och ämnet är ” Vad ni kan förvänta er av kommande vecka” Ta bara till er det som passar eran livssituation och skippa resten 😊 Man kan även känna sig dragen till att välja flera högar och då finns det sannerligen något budskap till er där också. Obs: Jag skriver i ”Du” form väldigt ofta för att det blir lättast så. Och denna läggning var inte den lättaste. Det var många extra kort jag drog och min intuition och jag var ej bästa vänner när jag gjorde detta. Men jag hoppas att ni ändå kan få ut något av budskapen. Kram och fortsatt trevlig söndag / Nina 💓

Annons:
Ninatarot
2020-03-08 18:36
#1

Hög 1- ⚪️ Här ser jag att någon av er kommer att tysta ner en annan person. Det känns som detta tillfälle har varit efterlängtat och är rättvist. Någon som har pratat för mycket strunt kommer nu att lägga av med detta beteende. Du kommer att kunna leva i nuet mycket lättare och känna en annan form utav glädje. Jag ser att någon kommer att finna en vän. Du är andlig och behöver någon likasinnad. Denna vän kommer vara dig trogen och lojal. Du behöver någon att lita på just nu känns det som. Ditt tredje öga kommer att öppna sig för att det nu är tid för det. Tiden är kommen för nya möjligheter och utmaningar. Jag ser att du kommer stå stadigt och fullmånen kommer göra ett jobb åt dig. Om du har kristaller och stenar hemma, samt andra prylar ( pendlar diverse ) så rekommenderar jag att du renar dom vid nästa fullmåne tillfälle som äger rum nu 9/4. Passa även på att rensa dig själv på onödiga energier du har fått med dig. Skaka av allting och börja om. Jag får en känsla av att det kommer hända något. En stor rätt avgörande grej som kan vara precis vad som helst. Ingenting negativt men kanske kan det vara en upplevelse du ej trodde kunde hända dig. Detta är vad jag får upp i huvudet, alltså det sistnämnde. Och jag vet inte varför men jag känner det så starkt att jag nästan med säkerhet kan säga att ni som väljer denna hög kommer få vara med om något häpnads väckande. Men som sagt inget att ligga sömnlös över eller att vara orolig för. Skulle så gärna vilja ge en hint men jag kan inte känna in en enda energi om denna situation och jag själv blir nyfiken så ni får gärna berätta när veckan har gått vad som hänt. Hög 2- 🔷 Någon kommer att hamna i en familjesituation där du kommer få välja sida. Välj med intuitionen för du kommer inte kunna se vad valen ger för resultat. Ser att du är blind för det just nu. Men bägge delarna kommer bli bra. Detta handlar mycket om din intuition kring saker och jag tror detta vill tala om att väljer för mycket med ditt logiska tänkande överlag och inte går på första känslan. Man kan ju inte alltid gå på första känslan för då skulle man inte klara sig. Men just i denna situation ska du göra det känner jag. Så är blir det ett tillfälle där du kommer i kontakt med en annan person och den till exempel ger dig en möjlighet - ta den. Man kan alltid ångra sig om det inte känns bra. Men kör på. Du har inget att förlora. Och familjesituation jag skrev om i början kan vara/ var nog mest en metafor för att välja vilken sida du står på gällande dig själv och dina val, vilka du väljer att umgås med osv. Jag ser att du möjligtvis är något splittrad i dina tankar kring i princip allting just nu. Då är det svårt att tänka med hjärtat utan man väljer hellre hjärnan och det logiska. Vad som skulle vara bäst, vad andra skulle tänka, vad man själv vågar stå för osv. Men du har en balans i grunden så använd den och ställ dig med bägge fötterna på jorden igen, armarna i kors och trotsa dina hjärnspöken. Känns som någon försöker tränga sig in i din hjärna…någon som har väntat på detta väldigt länge. Oj vad luddigt jag känner att detta blir och jag ber om ursäkt för det. Ska skärpa mig nu. Men som sagt - något/någon försöker sig på att ändra ditt sätt att tänka. Och det känns som det har pågått ett tag och faktiskt inte kommit nu. Det här är inte meningen att vara hos dig så försök få ut det ur ditt liv. Det är bara du som bestämmer vad du ska tänka och göra för val. Ingen annan ska tala om detta för dig så länge du inte väljer att lyssna på det eller har bett om råd. Man kan få vägledning men detta känns som ren och skär manipulation. Välj dina vänner med omsorg och låt ingen glida på dina förmågor. Ledsen för luddigt och hackigt budskap men jag hoppas du förstod något och kunde ta till dig ett par ord iallafall 😆 Hög 3- 🟨 Du kommer få ett erbjudande som är lockande. Det handlar om att ta över något. Ta hand om något för en peng. Men relationer är inblandande här och det kan bli känsligt att handla affärer med personer man känner väl, så tänk efter en extra gång innan du säger ja eller nej till detta. Jag ser att du har möjlighet att hoppa upp några steg när det gäller din andlighet om du väljer att vila så mycket du kan. Om du verkligen vill detta. Gör vad som krävs. Vila, ät det du vill äta, gör det som kroppen talar om för dig att den vill ha och meditera mycket. Även här kommer jag (som jag gjort i andra högar) ta upp att det är fullmåne 9/4 för er som inte redan visste det. Det är då du ska försöka öppna upp dig. Om du verkligen vill detta- vad det än är- så kan det ske, med bara rätt val. Följ flödet och välj med kroppens intuition. Ditt val kommer att bli det rätta och ha mycket positiva effekter på resterande arbetskarriär. Omsorg- välj med omsorg. Två utav dina skyddsänglar kommer hjälpa till. Var inte rädd för något. Släpp loss lite och var ej så allvarlig. Livet ska inte vara så allvarligt jämt. Tänk vad uttråkade alla skulle vara då. Och använd ditt sätt att tänka. Fråga inte ens någon annan om den personens åsikt, utan välj själv. För detta handlar om dig och endast dig. Det är alltså två ”val” som kommer att ske vad jag ser. Det ena är relations relaterat och det andra handlar endast om dig själv och din personliga utveckling.

Lussan20
2020-03-08 19:07
#2

Jag tog hög 1. Det stämmer i stora drag och liksom du är jag nyfiken på resten som ska ske.Tack från WL🌺

Ninatarot
2020-03-08 20:17
#3

#2 Kul! 😊 Det är jag också, eftersom jag inte fick fram något konkret så får du gärna återkoppla vid veckans slut 😃

Jane-Lyzell
2020-03-09 21:43
#4

nr 2 - tja vi får se - tack

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: