Annons:
Etikettövningar
Läst 248 ggr
Ninatarot
2020-03-07 21:28

Dagens tarot budskap

Hej! Här kommer dagens budskap som är lite kortare än vanligt. Ämnet är ” Det är menat att du ska veta detta” Ta till er det som passar eran livssituation och strunta i resten 😊 och välj med intuitionen! Kram Nina

Annons:
Ninatarot
2020-03-07 21:29
#1

Hög 1 - 🦋 En nystart i kärleksrelationen ser ut att vara aktuell. Kan även vankas dop eller bröllop. För några av er kan ni känna en känsla av att vara fast i en relation ni som ej är önskvärd. Men det finns möjlighet till en förändring om man ökar på intensiteten lite. Det ser ut som om du har en möjlighet men väljer den bekväma vägen och stannar i något du ej vill. Kan handla om att du behöver mogna i dina beslut men för mig ser ser ut att ha mognat klart. Nästan övermognat. Så det är hög tid att ta tag i det du behöver göra, vilket inte nödvändigtvis behöver vara relations relaterat men ser ut att vara någon form utav band mellan personer eller saker. Kanske bryta ett mönster som varat alldeles för länge och surnat till ordentligt. Denna hög vill tala om att din andliga guide talar om för dig att det är dags nu. Hög 2 - 🦉 Här handlar det om en investering och kompromisser kring det. En affär. Kan vara ett arv där två parter ej är överens och det är en del som står på spel. En situation som drabbar hela familjen. Det finns även två djur med i bilden, två hundar som ser ut att precis ha blivit köpta ( säger man så ?) Någon affär där djuren bytt ägare iallafall. Och en helt ny främmande start där jag ser att du står med bägge fötterna på jorden trots motgångar. Du har ett litet redskap med dig men det är allt. Och du ser ut att längta efter utmaningarna som kommer komma. Som om det äntligen är din tur att visa vad du går för. Ser en enorm kraft och styrka här. Du har släppt taget om mycket och det har inte varit lätt men du har levt efter livets gång. Knoppar blir blommor och blomstrar tills dom ej orkar mer och då är deras tid ute. Men du kan ta det. Du är stark och medveten. Den här högen säger att du är på rätt väg i livet. Hög 3 - 🐓 Denna hög visar mig en driven person som är väldigt ödmjuk och delar med sig men har satt ner foten och förstått sitt värde, därav en resa framåt. Mot nya äventyr. Denna tanke har slagit dig tidigare men nu har det äntligen börjat bli något utav din plan. Tanken att lämna och byta spår är nu på g. Jag ser en strid framför mig, men detta vet du redan ska komma. Och du vet också att du har folk vid din sida. Man behöver inte stå själv i allting, det är ok att ta hjälp. Ser en vinnarskalle och en överlevare som klarar precis allt. Någon har projicerat sin egen irritation på dig eller över huvudtaget använt dig som sopkorg under en lång tid. Och nu är det ändring på det. Du har mognat i dina beslut och är inte ett litet barn längre eller omyndigförklarad, vilket denna person har svårt att ta. Denna hög talar om för dig att du är en kämpe och att alla inte klarar det du klarar av just nu.

Jane-Lyzell
2020-03-07 22:25
#2

Tackar 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-07 22:50
#3

🙏😊

Upp till toppen
Annons: