Annons:
Etiketterkluringarartikel
Läst 418 ggr
Ninatarot
2020-03-05 20:50

Dagens tarot budskap till er fina

Här kommer dagens budskap och ämnet är ” Vilka energier finns runt er just nu” Ta åt er det som passar eran livssituation och strunta i resten. Ha en bra dag 😊 Kram Nina

  • Redigerat 2020-09-10 11:56 av Niklas
Annons:
Ninatarot
2020-03-05 20:51
#1

Hög 1- Svart Här finns det någon som lurar i vassen och kanske inte har så jätte trevliga avsikter. Men bry dig inte om det för det handlar om att avundsjuka. Du har blivit belönad av någon och så finns det olyckligtvis en person som inte uppskattar det och kan glädjas åt det. Den här personen dyker upp lite titt som tätt i andra sammanhang också. Mest när den vill ha något. En envis person. En kvinna tror jag. Medelålders. Jag känner en massa kraft i denna läggning och en form av öppenhet. Några av er ska öppna er till andra frekvenser och släppa in en ny ängel i livet. Någon ny ängel/anhörig/kraftdjur vill träda in och hjälpa till. För det kommer behövas framöver. Du kommer ställas inför utmaningar där belöningen är stor och det vet du, men vägen dit känns lång och tuff. Därför bör du ta 10 min per dag och fråga din/ dina nuvarande skyddsänglar vem och varför du ska släppa in denne. Blotta dig och låt ljuset falla runt omkring. För du är omringad av något starkt. Du kanske har känt lite extra trött och vilsen, förvirrad och klumpig. Det är pga denna närvaro som försöker tränga sig på och faktiskt är lite oförskämd för den förstår inte att den behöver tillåtelse av dig. Men inga onda avsikter där, utan snarare tvärtom. Lite på livets gång hör jag. Lita på att det blir bra. Lita på dina instinkter. Tro och hoppas av hela ditt hjärta så kommer allting healas. Hög 2 -Vit Här är det en förändring på g där du kommer behöva offra en del energi. Men det kommer vara värt det. För mig känns det här som ett lyckat projekt där vägen är lång även i denna hög. Andligheten är stark här. Mycket stark. Du är en person som drar åt dig väldigt mycket energier och därför ska du göra detta för dig själv och i tystnad. Planera och strukturera. Strunta i dom läskiga hindren på vägen. För du har ett driv som heter duga och passion så det räcker och blir över. Förlåt någon ser jag, du bör förlåta någon. Det är energin du har runt dig som surrar i dina öron. För den personen ber om förlåtelse. Det kan hända att denne inte är vid liv och långt borta. Men så fort du tänker på den så är den helt plötsligt vid din kind. Jag tror den här energin sysslar/sysslat med konst av någon slag. En kreativ varelse. Om du förlåter denne så kommer denna förändring som jag skrev om först, ändra riktning till något bättre och större. Denna läggning känns luddig och jag blir lite darrig. Får en känsla av rädsla. Du kanske är rädd. Eller förtvivlad över en situation. Men va inte det kära du, för allting kommer ordna sig. Du behöver bara förlåta. Kanske förlåta dig själv- din egen energi och inte vara så hård kring dig själv. Låt det bara flöda. Precis som denna text har flödas och det känns som jag bara sluddrat. Men hoppas ni kan få ihop det till något vettigt. Ibland blir det såhär och det finns en mening med det. Var inte rädd. Upp med hakan - ställ dig ”längst fram i kön” och visa vad du går för. Du kommer förvåna och känna glädje. Hög 3- Ljusgrå Här ser jag en person som sparkat ner allting bakom sig och är rätt arg över ett beslut du har tagit. Kan vara så att någon bara är besviken men det handlar om en relation där denne och kanske du hade sett en framtid ihop men så har det inte riktigt blivit som planerat. Jag känner mycket fantasi. Mycket ” jag vill, jag måste, det måste bli såhär” Detta kan även vara arbetsrelaterade situationer där någon är besviken. Du har ett kraftdjur som ser ut som en grävling nästan. Kan inte urskilja riktigt. Men denna ”grävling” är på dig och puffar just nu. Du kan känna dig lätt irriterad och känna att ”låt mig bara vara för t*san” Att du känner en känsla av att du inte får bestämma själv, över dina beslut. Utan att du blir påverkad av andra som har åsikter kring dina val och handlingar. Men du drömmer fortfarande om det du tänker och kommer åstadkomma. Ser det som att du springer och kollar posten varje dag. Ifall du har fått besked. Kanske besked gällande arbete. Kanske ett sms från en viss person. Ett Mail. Någon form utav väntan. Stark väntan. Ser att du är kreativ och det är ditt kraftdjur också, och väldigt driven i sin åsikt. Denne försöker tala om för dig att ha tålamod men att inte låta andra trampa på dig för att du har vissa Drömmar som andra inte förstår. En viss andlighet här med som håller på att utvecklas. Och grott ett tag. Du kikar även här kring andligheten varje dag. Checkar av vad som händer. Även här i denna hög , helt ärligt nu, så känner jag att du måste. Eller inte måste. Du bör ska jag säga, du bör lita på dig själv och din egen förmåga. Du kommer fixa detta. Med eller utan hjälp så fixar du allting. I slutändan så kommer du stå där och skåda ditt livs verk. Men inte nöja dig 😉 för en sån person är du inte. Du vill ha ut allt av livet och det är en bra egenskap om man lär sig sätta gränser. Så jag skulle säga att du har en del energier runt dig som vill tala om; tålamod, var stark, stå stadigt och resten sköter naturen åt dig. Men var mån om dina relationer.

Jane-Lyzell
2020-03-05 23:56
#2

Tackar 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-06 11:07
#3

🙏😇

Christina_46
2020-03-07 11:09
#4

Tack så mycket 🤗❤️

Ninatarot
2020-03-07 13:33
#5

😊❤️

Upp till toppen
Annons: