Annons:
Etikettspiritualism
Läst 339 ggr
Ninatarot
2020-02-28 14:03

Någon slags generell tarotläsning till er ?

Hej allihopa! Jag fick en idé här om dagen och började fundera på hur jag skulle göra om jag gjorde generella läggningar till er alla här på tråden. Att man tex får välja mellan 3 st kortsamlingar av blandade tarotkort med sin intuition och dagen efter så lägger jag ut generella svar för varje hög? Så kan ni se om ni valt rätt hög och kanske finns det något där för er att tänka extra på eller där ni blir uppmuntrade etc. Om vi säger att jag tex skriver dagens budskap som ämne och här i tråden så skriver jag Hög 1; Djungel Hög 2 ; Baknig Hög 3 ; Hus/lägenhet Sen så väljer ni hög för er själva och dagen efter lägger jag upp ett kortare budskap för varje hög ( har fått inspiration av en viss person där jag själv uppskattar dessa läggningar eftersom man ibland behöver lite extra vägledning eller så är det bara en rolig grej alla kan ta nytta av ) Vad säger ni? Det är helt frivilligt och jag pekar inte pinne och man behöver inte tala om vilken hög man valt 😃 Kram Nina

Annons:
Christina_46
2020-02-28 15:58
#1

Det låter jättebra 👍❤️

Ninatarot
2020-02-28 20:00
#2

Vad kul att du tycker det 😊 Isåfall skulle jag köra Hög 1 Hög 2 Hög 3 Det skulle vara intressant och veta om det är fler som tycker det är en bra idé. Ni kan väl slänga iväg en kommentar så att jag vet. Isåfall börjar jag på måndag och så blir det några st läggningar i veckan 😊❤️

Jane-Lyzell
2020-02-28 23:26
#3

Låter skoj- prova gärna det 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-02-29 06:29
#4

Då börjar jag på måndag 😊🙏

Jane-Lyzell
2020-02-29 14:53
#5

4 Kul - gör det 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-01 18:24
#6

Jag kommer göra så imorgon ( måndag ) att jag gör en generell läggning på tråden. I samma inlägg där jag skriver hög 1 , hög 2, hög 3 så får ni välja med er intuition vilken hög ni vill välja och sedan scrolla ner ( tjuvkika inte innan 😉 ) och där har ni budskap för diverse högar. Tänkte först lägga upp ”högarna” och sedan på kvällen lägga upp budskapen men då blir det ju fel i intuitionen när man väljer, tänker jag iallafall. Jag hoppas det blir uppskattat. Budskapen kommer ej vara lika långa som när jag gör allmänna privata läggningar för det skulle inte fungera hehe, men varje gång jag gör detta så finns det ett aktuellt ämne, tex ”vad du bör tänka på just nu ” Så ni får gärna kommentera vad ni vill ha för ämnen så ska jag göra så gott jag kan för att ni alla ska bli glada och få ut något positivt utav detta! 😃

Annons:
Jane-Lyzell
2020-03-02 08:12
#7

6- kul gör det som vi gör när vi lägger upp intuitionsövningarna - då kan man inte tjuvkika fören man röstat /valt den hög man vill ha - sen lägger du svaren i tråden 😃 När du skriver inlägget bockar du i "skapa undersökning"

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-02 14:27
#8

Oj nej nej nej, jag försökte men det blev helt åt skogen. Fattar inte vad jag gjorde för fel men det ser helt galet ut nu och allt blev fel. Hur gör jag om jag vill lägga in Hög 1 Hög 2 Hög 3 Och vart lägger jag in svaren? 😩

Ninatarot
2020-03-02 14:30
#9

För nu blev liksom svaret på hög 1 som flera olika alternativ haha. Fast det ska ju vara en text och bara en bubbla innan. Typiskt mig 😂

Jane-Lyzell
2020-03-02 20:52
#10

9 ja blev lite tokigt - svaret på högarna lägger du sen efter röstningen 

Du skriver bara 

hög 1

hög 2

hög 3 

så kommer det bli tre svars alternativ

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: