Annons:
Etikettmedialitet
Läst 606 ggr
Ninatarot
1/19/20, 5:33 PM

Gratis tarotläggning

Hej! Jag har precis blivit medlem här och ej hunnit/är för ivrig för att lägga upp bild och diverse info om mig själv, men ska fixa det så småningom. Nu är saken att jag spår i tarot. Har sedan barnsben varit klarsynt och upplevt såkallade dejavuer där jag även får en känsla av vad som kommer hända- och - det har ALLTID stämt överens. Jag har en sån stark intuition att jag ibland blir rädd. Jag undrar om någon vill bli gratis spådd av mig, jag har massor av kortlekar jag använder mig av men även tolkar jag via bilder och intuitivt. Är 28 år gammal och hållit på med detta ett bra tag, men jag behöver öva på mer än bara vänner och familj. Skriv gärna förnamn och ev mailadress om du vill så kan jag skicka readingen direkt dit eller alt om du vill ha den offentlig här på forumet. Jag spår ej i sjukdomar, död eller plötsligt obehagliga händelser men ni kommer få den vägledning som behövs för att bli säkra på er själva och beslut. Jag har olika läggningar som kan vara både längre och kortare. Svarar inte på direkta ja eller nej frågor men formulera gärna annorlunda så får ni ett mer konkret ” ja eller nej ” svar iallafall. Mvh Nina :)

Annons:
andres
1/19/20, 5:51 PM
#1

Hej Nina Du får så gärna göra det det om mig Peter

Ninatarot
1/19/20, 6:15 PM
#2

Vad kul! Vilken slags läggning vill du ha? Eller någon specifik fråga? Jag annars använda mig av ett budskap som kan vara allt från 5 till 10 kort beroende på vad korten säger. Eller alternativt 1. Vart befinner jag mig nu? 2. Vad får mig att vara kvar? 3. Hur kan jag ändra/komma loss? Eller en vanlig , dåtid, nutid och framtida läggning Alt en besluts fråga; 1. Fördelarna med det första valet 2. Fördelarna med det andra valet 3. läxan i det första valet 4. Läxan i det andra valet 5. Resultatet av det första valet 6. Resultatet av det andra valet Som sagt, upp till dig. Skriv vad du vill ha svar på så lämnar jag en reading här senast imorgon bitti :)

Hjemdahl
1/21/20, 6:48 PM
#3

Jag önskar en tarot läggning om du kan och har tid. Skickar pm 😊

Önskar er alla kärlek & lycka <3

storlappen
1/22/20, 8:09 PM
#4

Jag önskar tarotläggning

Jane-Lyzell
1/23/20, 9:11 AM
#5

Du får gärna öva på mig 😀

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
1/23/20, 9:14 AM
#6

Det går bra lägga ut här i tråden - gör en allmän läggning dåtid- nutid o framtid

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
1/23/20, 9:14 AM
#7

Det går bra lägga ut här i tråden - gör en allmän läggning dåtid- nutid o framtid

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2/3/20, 10:53 AM
#8

Tack så jätte mycket för din taro läggning - du är duktig och jag kan varmt rekommendera dig 🌺 Tack

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2/3/20, 5:31 PM
#9

Jane- Tack snälla du 😊❤️🙏

Hjemdahl
2/3/20, 7:47 PM
#10

Underbar människa med en stor gåva ❤️

Önskar er alla kärlek & lycka <3

Ninatarot
2/3/20, 10:26 PM
#11

Hjemdahl - ❤️❤️😊

Freja8
2/6/20, 2:29 PM
#12

Hej Nina! Lägg gärna kort om du har tid för vägledning, allmänt nutid och framtid 😀 skicka mig privat. Mvh C

Ninatarot
2/8/20, 7:51 PM
#13

Hej! Absolut, jag gör det så fort jag hinner. 

Skickar pm till dig när det är klart 🙂

Annons:
raraavis
2/11/20, 4:34 PM
#14

Hej Nina, du får gärna lägga kort på mig med! Första gången jag ber någon göra det 😇 Mitt namn är Micaela Och min mail är: micaelalopez.lql@gmail.com

Christina_46
2/12/20, 4:28 PM
#15

Hej Nina 🙂

Du får jättegärna lägga tarot för mig också om du känner för det. I så fall undrar jag hur min andliga/mediala utveckling ser ut här framöver.

❤️

Ninatarot
2/12/20, 7:46 PM
#16

Hej alla som har bett om en läggning 🙂 

Jag gör dom i tur och ordning och det kan ta ett par dagar men jag skickar pm till er när dom är klara ❤️ 

Kram Nina

Upp till toppen
Annons: