Annons:
Etikettredskap-hjälpmedel
Läst 724 ggr
Christina_46
2019-09-04 19:34

Starta Trollbord

Hejsan 🙂

Jag undrar hur man startar upp ett trollbord? Egentligen så är det en trebent piedestal jag har. Men jag tänkte att det borde också fungera. Jag har renat det med salvia och med en bergskristall och en rosenkvarts och så har jag bett änglarna att rena "bordet" och att göra det i ordning för att användas. 

När vi har försökt starta bordet så har vi först värmt upp det med händerna genom att rotera händerna medsols på bordsskivan. Sen har jag bett bordet att visa sitt ja-ben och sen sitt nej-ben…. Men inget händer. Jo i och för sig så har jag känt starka energier i mig själv då, men det händer inget med bordet. Så jag funderar om det är något mer vi kan göra för att få det att funka?

Annons:
JRSN
2019-09-04 19:49
#1

#0 Hej Christina_46! Jag ser att du har gått många kurser i healing, medialitet och liknande, så du vet väl vad du gör. Men var väldigt försiktig. Trollbord och liknande kan locka fram illasinnade andar och annat otyg som kan vara väldigt svårt att bli av med sen. Du får inte bordet att fungera, men kanske är det dina andliga guider som faktiskt försöker skydda dig? ☝️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Jane-Lyzell
2019-09-04 23:02
#2

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Christina_46
2019-09-05 12:34
#3

Tack så mycket Jane ❤️

JRSN Hej. Jag vet hur jag ska beskydda mig, så det är ingen fara på taket ❤️

Upp till toppen
Annons: