Annons:
Etikettmedialitet
Läst 504 ggr
Hephaestus
2019-06-28 19:06

Supernovabilder

Hej
Jag har fått supernovasjälsbilder från en fallen seraf ett antal gånger (nu död i astrala Armageddon och ersatt med en starkare demon). Alltså syn och hörsel man kan se/höra inom en själ som är supernovaljus. Det kommer originellt från en grekisk gud som är mitt främsta parallella liv. Jag var en ljus hund som offrade mig för något viktigt förra livet och fick bli människa genom Hephaestus som bland annat kan ge en människa supernovasjäl. 

Jag tänkte på Jesus när jag såg ett rum av ljus med en dum gitarr av trä i. Lät dum eftersom det är trä. Och en pianoton har ett öga. 

ordet "religiös" måste nästan härstamma från religiöst ljus. Detta är det mest religiösa jag sett. En supernovasäng i min fysiska syn som var lika andligt enkel som en stjärna på natthimlen. Inga "rynkor" i täcket. Man tänker på storheter. Religiösa storheter. 

Jag inser att jag ser mediala astrala visioner.

Teknologi är overkligt. En dataskärm är sönderpixlad med nästan ingen upplösning. Det fungerar endast inom den fysiska världen. Jävla dålig är teknologi men användbar.

Mm…

Annons:
Hephaestus
2019-06-28 19:16
#1

Enbart en medis vet att urgamla demoner som varit med oss sedan Skapelsens början kan vad som helst.

Jane-Lyzell
2019-06-29 08:15
#2

För mig låter detta jätte konstigt och jag tycker du ska ta det du ser med en stor nypa salt - alltså inte tro så mycket på det du tolkar igenom ditt sinne .

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hephaestus
2019-06-29 10:20
#3

Det låter konstigt eftersom du inte är ett medium, eller har sett själsbilder. Bara ett medium kan förstå sånt här.

Det är i ett rum av ljus jag tänkte på Jesus

Hephaestus
2019-06-29 11:12
#4

Supernovabilderna är ju som heroin.

Hephaestus
2019-06-29 19:57
#5

Jag sålde, gjort ett avtal i utbyte mot min själ, 98% av min supernovasjäl för att sjunga änglasång vilket hände i ca 13 minuter. Jag var även 13 år när jag sålde det. En massiv demon gick in i mig och ur min mun kom bollar av electricitet där vibratot var sammansmält i tonen. Det är "stor" sång. Ju bättre och högre sång låter desto enklare är det att framföra det. 

Avtalet var "sång som kan höras över en äng, möjligen skog"

Hephaestus
2019-06-29 19:59
#6

Jag var alltså 13 år när avtalet gjordes. 14 år när jag förlorade 98% av min själ och 19 år när jag sjöng änglasången. Jag har även sjungit sång som känns som att spy (fast en bra känsla) = mellansång. Och "liten" sång då vilket är det enda som finns att höra på inspelningar på jorden.

Annons:
Jane-Lyzell
2019-06-30 02:36
#7

Jag tycker du ska ta kontakt med psykiatrin  blir mitt bästa råd 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hephaestus
2019-06-30 07:14
#8

Så du bara spyr ut dig jordsligheter på ett medium-forum, Jane-Lyzell? Här om psykiatrin som är ett mörkt råttlabb.

Upp till toppen
Annons: