Annons:
Etikettmedialitet
Läst 741 ggr
PAH
2019-04-02 06:56

Utveckla medialitet

Hej alla !

Jag funderar kring det här med medialitet, personligen tror jag att jag har något men att det hålls tillbaka. Jag ser ofta skuggor i ögonvrån på personer som rör sig men sedan när jag vänder mig emot dom så finns det inget där. Känner av aktivitet på energier som vill pocka på min uppmärksamhet vilket jag inte alltid accepterar utan jag stänger av,men dom fortsätter tills jag känner av vilka dom är och då blir det lugnt.Kan höra portar och dörrar öppnas men ingen kommer in.På mitt arbete har jag upplevt en del saker, bl a har jag känt att någon har hållit i min tröja men det fanns ingen bakom mig. Men det som jag mest tyckte var mest framträdande var när jag jobbade på natten,vid kl 3 så skulle jag äta,och jag visste att jag var själv i hela lokalen så hör jag någon prata och då går jag och tittar men det finns ingen där så då går jag tillbaka och då ser jag en svart skugga gå rakt igenom rummet och in i väggen.

Och senast på jobbet så flyttade vi ut en maskin som ska bytas ut,och då blev det en massa aktivitet då ``det sprang´´ en massa här,men jag vet inte om de blev upprörda eller om de var nyfikna,det kunde jag inte känna.

När energier finns i närheten så brukar mina händer börja pulsera och när jag blundar och känner in så får jag upp bilder i mitt huvud.

Vad tror ni om det här,är det något som jag kan utveckla ? Eller inbillar man sig allt ?

Hur går man vidare med det här?

Annons:
Jane-Lyzell
2019-04-02 10:20
#1

PAH - det låter ju som du är medial/mediumistisk  då du kan både se och höra andar en del saker du nämner är troligen  minnesenergier som dörrar som öppnas etc .

Vist tycker jag du ska utveckla det du har för att förstå bättre

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

PAH
2019-04-02 12:05
#2

Hej

Det låter spännande 🙂

Hur ska man gå till väga för att utveckla det ? Ska man gå någon kurs hos ett medium för att ta itu med det?Och finns det något man göra själv?Något hjälpmedel?

Jane-Lyzell
2019-04-02 23:31
#3

2 alltid bra träffa likasinnade  på en kurs eller cirkel hos någon mer erfaren lärare /Medium då får du hjälpmedel att förstå mer…

finns mycket läsa här inne med om att utveckla sig - så botanisera i våra inlägg och artiklar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: