Annons:
Etikettevenemang
Läst 576 ggr
Jane-Lyzell
1/19/19, 4:17 PM

Medlems helg - Forum träff 2019

https://www.lyztran.com/produkt/lyztrans-medlemshelg-spiritualism-mediumskap-healing-halsa-andlig-filosofi/

Alla medlemmar på Spiritualism i fokus är hjärtligt välkomna till denna träff - då jag slår ihop det med mina medlemmar på min hemsida.  du bokar in dig i länken ovan ;  

18-19/5 – Lyztrans Medlemshelg inom spiritualism, mediumskap, healing, hälsa och andlig filosofi.

Plats: Nyvägen 2, Kilsmo, Örebro Kommun**
Lärare: Jane Lyzell & Joel Strandberg
Tid:   Lördag 10.00 – 19.00 Söndag 10.00- 15.00  – Se nedan för fullständigt program
Special Medlemspris:  800:-** inkl. alla måltider (frukost, fika, lunch & middag). Anmälningsavgift är samma som totala avgiften och betalas direkt för att säkra din plats. För boende i flerbäddsrum hos oss gäller först till kvarn – boka tidigt för att säkra din plats. Flera andra boendealternativ finns i området också.

Beskrivning

Lyztrans Medlemshelg

Denna helgen är för dig som är medlem hos oss och innehåller workshops och föreläsningar inom spiritualism, mediumskap, healing. hälsa och andlig filosofi.

Läs allt om hur du blir medlem helt gratis här>>

Allt detta innehåller helgen:

Lördag börjar med en vägledd morgon meditation innan frukost.
Vi äter frukost mellan 09.00 – 10.00

…sedan läser vi gemensamt alla förslag på vad ni vill göra som ni har funderat på under lördag morgon.(skicka gärna in dina förslag till oss innan.)  Vi har olika workshops under dagen och på kvällen myser vi och umgås – kanske lite sång och musik. Eventuellt går vi till sjön Sottern och badar om vädret tillåter. Mattiderna är lunch 13.00- 15.00 och middag runt 20.00.

Söndag börjar med morgon- qigong innan frukost runt 8.20- 9.00

Vi äter frukost mellan 09.00 – 10.00
10.00 Föreläsning om Qigong – så ni förstår morgonens rörelser. Joel avslutar med en liten uppvisning av formen Vildgåsen. Efter detta går dagen i olika ”prova på” stationer. Vi kan alla bidra med något för varandra. Vi får se vad ni kan erbjuda beroende på vilka erfarenheter och färdigheter ni har. Det är alltså bra att fundera på detta innan du kommer, vad just du skulle kunna bidra med. Det är dock ingen fara om du känner att du inte har något, det går bra ändå. Helgen avslutas mellan kl 14.00 – 15.00 med lunch och prisutdelning till den som fann ”Den gömda hemliga skatten”.

Först till kvarn får sovplatser hos oss så långt det räcker (räkna med många i varje rum – finns det hjärterum så finns det alltid plats) Vi har inga enskilda rum. Det går bra ta med tält (mindre) eller egen husbil/vagn. Det finns även att hyra in sig i närliggande boenden. Säg till så hjälper vi dig hitta ett.

Vi hoppas du ska känna dig inspirerad att komma och lära känna oss mer och andra medlemmar på Lyztran och vi hoppas denna vistelse ska bli ett kärt minne för dig.

Förslag på workshops eller föreläsningar

Här följer en del förslag på vad vi kan göra ifall du har svårt hitta på något som du vill ha workshop eller föreläsning i:

**Spiritualism
**Vi kan handhålla föreläsningar om ämnet och medium som gjort skillnad.
Prova sitta i spiritualistisk hemcirkel.
Änglar enligt Spiritualismen.

Andlig filosofi
Andliga guider och inspirerare förmedlar andlig filosofi igenom medium.

Från inspirerade tal, skrift eller konst.

Kontakt med Guider och Ledare – tekniker för att förstå vem som är vem.

Medialitet – Vägledningar, se och läsa i auran, tarot, pendel och pekare, söka saker, människor och djur. Känna in plats- minnen.

Mentalt mediumskap – kontakt med andra sidan, nära och kära, sittningar 1 till 1 eller öva på plattformsteknik.

Transmediumskap – Förändrat medvetande övningar. Suggestiv trummeditation. Föreläsning om Transmediumskap. Demonstration transmediumskap genom ett medium.

Fysiskt mediumskap – Föreläsning om fysiskt mediumskap, detta ovanliga mediumskap. Olika övningar, bords fenomen – evp (elektronisk röst fenomen) andevärlden inspelad på band. Sitta i Fysiskt mediumskaps förhållanden och känna på dess energi. Ev transfigurations övningar i rött ljus (anden kan överskugga mediumets ansikte).

Healing – Spiritualistisk healing. Vi kan göra olika övningar för att stärka healingförmågan – ge och få healing. Healing cirkel. Själv healing.

Hälsa/ Qigong – olika meditationer och nyttan av dem .

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
4/26/19, 10:50 AM
#1

Det närmar sig datum 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: