Annons:
Etikettmedialitet
Läst 840 ggr
blåbärspajen
2019-01-03 01:16

Behöver lite råd

Hej

Jag har en förmåga att veta att saker har hänt fast ingen sagt det, t.e.x för ett tag  sedan började jag stor gråta, jag grät konstant i ett dygn. Jag hade ingen aning om varför jag grät men det kändes som att det hade hänt en vän något men jag visste inte vem. Sen när jag kollade ut i hallen tyckte jag att jag såg en skugga som gick förbi..

För några dagar sedan fick jag reda på att en väldigt nära vän gått bort exakt den dagen jag grät…

Detta har hänt många gånger innan. Har även varit med om att jag skrikit stanna bilen när jag åkt med någon och när vi stannat så springer det över en älg. Men det känns inte som att det är jag som skriker, eller jag förstår inte varför jag gör det..

Vad är detta? Hur kan jag veta saker fast ingen sagt det till mig?

Sen har jag även testat att hålla i en slag ruta och jag hittade vatten direkt..

Annons:
Jane-Lyzell
2019-01-03 11:02
#1

Det är varsel som du får en medial förmåga  även hitta vatten är en medial förmåga - föreslår du lär dig mer om ämnet 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NiklasTyreso
2019-01-05 15:49
#2

En hednisk tolkning är att du kan ha en stark fylgia med dig som varnar och att du är/kan bli klok och få kunskap om det osynliga. Varsel och att känna när något inte står rätt till är en del av det. Spiritister talar ibland om att de har hjälpare på andra sidan, som förfäders andar eller änglar.

blåbärspajen
2019-01-17 15:11
#3

#1 ok ska börja läsa lite om det :)

blåbärspajen
2019-01-17 15:17
#4

#2 ok det lät ju intressant :)

Jag hade konstigt nog en dröm i natt, eller jag drömde bara om ett namn och när jag kollade upp det så håller den här personen på med kristall healing..  ingen aning om vad det är..

Upp till toppen
Annons: