Annons:
Etikettspiritualism
Läst 643 ggr
Ambrosia40
2018-12-30 22:17

Hjälp

Jag orkar snart inte längre. Har hört telepati hela tiden i 3 år och lite mer. Hör hur själar pratar med mig hela tiden. Eller vad det är. De säger hela tiden de lever. Kan man åka vart man vill via medvetandet om man lever. Via ut ur kroppen upplevelser? Eller tror ni alla som pratar med mig verkligen är själar. Hur orkar man när det aldrig aldrig är tyst?

Annons:
Lona
2018-12-30 22:50
#1

Inte riktigt det du frågar om men jag tror definitivt att det finns…själar?…andar?…som tror att de fortfarande lever "som vanligt i en vanlig kropp" fast de (eller åtminstone kroppen) egentligen är vad vi vanligtvis kallar döda.
Min pappa återvände ett antal gånger och försökte få kontakt med flera av sina anhöriga men det var bara jag som hörde honom. Han hade på något sätt fastnat mellan den här världen och vart han nu skulle, utan att riktigt förstå att han faktiskt var död. Jag kan tänka mig att en sådan själ kan irra omkring en hel del och "störa" de som inte riktigt förmår att hjälpa dem men ändå är såpass mediala att de kan höra dem.🌺

Lite flummigt förklarat kanske, jag är inte så bra på att uttrycka mig om sånt här då i princip ingen jag känner tror på det för fem öre.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Ambrosia40
2018-12-30 22:58
#2

Tack för ditt svar. 💕kan du höra mer själar än din far?

Jane-Lyzell
2019-01-01 19:29
#3

Ambrosia40

Du bestämmer om andar får prata med dig eller inte - vill du inte höra så säg NEJ.

De måste lyda din vilja.

Sen är frågan vad det är för röster du hör och vad dom vill - är de snälla röster eller domderande  ?  När hör du och på vilket sätt ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: