Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1040 ggr
Jane-Lyzell
2018-07-13 11:03

Fredag den 13.e

Är du skrockfull ? 

Berätta gärna hur 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2018-07-13 11:05
#1

själv kan jag vara det ibland - vill inte gärna lägga nycklar eller skor på bordet t ex

sen sitter  fredagen den 13.e där i sen gammalt - fast nr 13 är annars ett tur nr för mig

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

papa-bear
2018-07-13 11:50
#2

det skrock man fått till sig är ju från den äldre generationen, och det enda som jag håller på med nu är att nämna att om någon gör något, så säger jag att enligt gammalt skrock så skall man inte göra så, och då tittar de på mig, så om inte skrocket berättas för nästkommande generation, så kommer det att försvinna, lite som sagor och annat som återberättades mellan generationer då de inte hade tillgång till skrivmaterial.

Jane-Lyzell
2018-07-13 13:16
#3

2 sant

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
2018-07-14 03:31
#4

Tänker väl någon gång på olika skrock men kan inte komma på något jag inte gör. 🤔
Lever med en svart katt.
Ingen anledning att lägga nycklar på bordet, då de alltid sitter i dörren som dessutom alltid är låst.
Skor på bordet? Vem 17 sätter skor på bordet?
Går inte under stegar eller byggnadsställningar, sunda förnuftet säger ju att det kan ramla ner saker.
Gatubrunnar trampar jag på.
13 ser jag som ett lyckonummer.
Sönderslagna speglar, självklart farligt då man kan skada sig på det. Men 7 års olycka…..🤪

Kommer inte ihåg något mera skrock just nu!🤫😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

moln50
2018-07-14 12:24
#5

Jag har lägger nycklarna på bordet inga problem med det😛ser man en svart katt  som korsar gatan det betyder otur😮

Jane-Lyzell
2018-07-15 22:37
#6

😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: