Annons:
Etikettövningar
Läst 999 ggr
Jane-Lyzell
4/30/18, 12:38 PM

Övning - Mediumskap

Ja här kommer en övning för mentalt mediumskap 🙂

Jag vill du hittar ett minne hos mig i min dåtid som är kopplad till någon jag har i andevärlden ?

Ta hjälp av din andliga ledare och din mentala mediumskaps guide- ta god tid på dig – försök känn in vem minnet är relaterad till (relation)

Pst  kom ihåg spegla dem i ditt bibliotek/dator(hjärnan/minnen)  🙂

Lycka till //Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
5/3/18, 7:13 PM
#1

Ingen som vågar prova ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
5/6/18, 5:50 AM
#2

Du som en liten flicka och en äldre kvinna, mormor eller farmor. Tror att det är mormor. I ett kök eller ett annat stort ljust rum.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Totum
5/13/18, 1:26 AM
#3

Ser dig och vad som verkar vara din syster. Banden er mellan ser väldigt stark ut. Verkar vara bara en kort tid innan hon går över till andra sidan. Ni befinner er utomhus och det är sommar.

Jane-Lyzell
5/13/18, 10:55 AM
#4

2. Förstår det du skriver på ett sätt - så bra jobbat

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
5/13/18, 10:56 AM
#5

3. intressant kan du försöka se mer specifika detaljer ?  försök se vad förnågot

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/13/18, 7:50 PM
#6

Tack Jane-Lyzell.

Annons:
[rore]
5/17/18, 10:42 AM
#7

Det första som oförhappandes dyker upp i mig innan jag ens läst klart #0 Är en vacker schäffer som är åt det gyllenbruna hållet. Inte helt långhårig men heller inte helt slät i pälsen.

Sen kom det en bild av en rundlagd människa som tillsammans med hunden står på en stenhäll framför en sjö, älv eller kanske tom hav i skymningen  och ser över till andra sidan där skogen finns och solnedgången är vacker…..

Vad menas med att försöka spegla det i hjärnan i sitt eget minne

Totum
5/17/18, 12:52 PM
#8

#5 förtsätter med det lilla ytterligare jag ser… Ni har ljusa söta klänningar på er. Det är syrener i trädgården, fika och paket. Någon som fyller år kanske?! Men den glada stämningen avbryts av något jobbigt/sorgligt som händer. Ser att någon får ont åt hjärtat… Svårt att se resten för allt blir mörkt, jobbigt och sorgligt. Känner panik!

Jane-Lyzell
5/18/18, 9:30 AM
#9

7. Jag förstår det du beskriver försök få upp relation med mig om du kan med mannen ?  eller hitta namn ?

Att spegla/ Du ber andevärlden spegla liknande händelser i din hjärna/minnen för att få fram mina minnen och de som är i anden.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
5/18/18, 9:32 AM
#10

8. bra jobbat - stämmer bra - men jag vill pressa dig lite till innan jag ger dig feedback - försök se om du får upp någe mer 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/18/18, 7:52 PM
#11

#10 Jaadu, det är så konstigt. Det är precis som om någon försöker förvirra mig. Jag får till mig ena stunden att det är en äldre kvinna som får ont åt hjärtat och sedan dör av det. Din mamma eller din mormor. Nästa sekvens jag ser är att det är din syster som dör den där soliga och fina dagen som började så bra. Hör och ser även bilar som det "smäller" om. Varför ordet smäller kommer till mig vet jag inte. Det är konstigt alltihopa!

Jane-Lyzell
5/18/18, 11:42 PM
#12

11. Du gör ett klassiskt fel du börjar tänka  och din prestation sätter in - känn in inte tänk 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/19/18, 11:14 AM
#13

#12 Å nej, så pass vet jag att jag inte ska sätta in någon prestige i detta. Det jag skrivit är vad jag fått till mig. Kan inte se något mer.

Annons:
Jane-Lyzell
5/19/18, 8:17 PM
#14

13 prestige är en sak prestations nerver en annan 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/19/18, 8:52 PM
#15

Ja, förlåt, jag använde ju fel ord där i brådrasket. Menade prestation. Som det kan bli. Hahaha. 😄

[Svartängel]
5/20/18, 6:36 PM
#16

Det här är en djup och en allvarlig fråga som man vill få komma i kontakt med som person och det finns alltid svagheter som bidrar till frågor som den här.

Jag är häxa och jag arbetar annorlunda än många andra inom traditionell häxkonst så ha överseende med om jag använder ord som ni normalt inte gör inom medium och inom häxkonsten.

Det finns en far som vill komma i kontakt med dig och han berättar om en dans som ni har haft andligt och så även fysiskt.

Här finns starka band och en oerhörd saknad , en önskan om att ni kunde mötas igen och få berätta om era tankar med varandra. men det finns också en förståelse för båda era tankar idag mer än vad det gjorde för bara några år sedan.

Ni dansar runt en eld och elden är liv, ni fick ett möte som är få förunnat och det mötet har etsat sig fast hos dig men det finns också en längtan av att få det mötet bekräftat i ord från en helt okänd människa för det skulle göra dig så gott in i din egen själ.

Förluster finns många som hos alla andra och ingenting alls konstigt med det men en häst framträder oerhört starkt som om den hästen var en själsfrände i ditt liv och hur ni fick avliva hästen fast ni hade hoppats på en helt annan utgång.

Det finns mycket tvivel inom dig en sorg så långt ner som barndomen med mobbning och svårigheter och jag känner också en form av berusning där jag inte riktigt vet vem jag är men jag tog mig ur och jag går starkt mina steg framåt för jag vet mitt kall, jag vet min väg och jag gör mitt absolut bästa  att dela med mig till andra.

Jag vill inte gå in djupare än så och det tror jag du förstår.

Jane-Lyzell
5/21/18, 12:02 PM
#17

16 vad synd svart ängel gått ur iFokus då kan jag ju inte ge feedback 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/22/18, 12:11 AM
#18

Jane-Lyzell. Får jag ingen feedback? 😊

Jane-Lyzell
5/22/18, 9:30 AM
#19

18 , jo då men jag ville pressa dig lite mer först 😉

försök igen se mer om den dagen …..

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sidskogen]
5/22/18, 5:54 PM
#20

Jag blev rädd att jag hade fel så jag vågade inte vara kvar men snälla ge feedback så jag förstår . svartängel

Annons:
Jane-Lyzell
5/23/18, 9:46 AM
#21

20 borta igen - nä här är något skumt - ska man vara med i övningen får man stå för vem man är om man vill få feedback - att gå in göra nya nick och sen försvinna igen  funkar inte för mig , ledsen

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
5/23/18, 10:24 PM
#22

Ja, det är tråkigt när folk gör på det viset. Bättre att stanna kvar och lära sig något nytt. Man behöver ju inte skriva för att vara medlem, det är ju ok att bara läsa också. Fast det är ju roligare om de skriver!🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
5/23/18, 11:18 PM
#23

22. exakt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/27/18, 8:14 PM
#24

#19 Jane-Lyzell. Som jag skrev tidigare får jag inte fram något mer. Av erfarenhet vet jag att det inte går att forsera fram något när man har för mycket annat omkring sig. Och så ser verkligheten ut för mig just nu, så därför avstår jag för det blir bara så tokigt att försöka prestera något under stress. Däremot ser jag att jag glömde skriva att din syster verkar kunna knacka i väggar för att få din uppmärksamhet. Heter din syster på andra sidan Eva?

Jane-Lyzell
5/28/18, 1:28 PM
#25

24 . Se där vist fick du fram mer 😉

Nu ska du få feedback 🌺

Du skriver ; 

Ser dig och vad som verkar vara din syster. Banden er mellan ser väldigt stark ut. Verkar vara bara en kort tid innan hon går över till andra sidan.  Ni befinner er utomhus och det är sommar.

Stämmer jättebra !

_#5 förtsätter med det lilla ytterligare jag ser… 
Ni har ljusa söta klänningar på er. Det är syrener i trädgården, fika och paket. Någon som fyller år kanske?! 
Men den glada stämningen avbryts av något jobbigt/sorgligt som händer. 
Ser att någon får ont åt hjärtat… Svårt att se resten för allt blir mörkt, jobbigt och sorgligt. Känner panik!
_

Vist var vi finklädda min systers bröllopp och festen var hemma på deras tomt på sommaren - hon visste redan då att hon skulle gå över snart, därför giftemålet.- känslan du beskriver är nog min systers att veta hon måste lämna sin familj. Det var hjärtkrossande för henne. 

#10 Jaadu, det är så konstigt.  Det är precis som om någon försöker förvirra mig.  Jag får till mig ena stunden att det är en äldre kvinna som får ont åt hjärtat och sedan dör av det. Din mamma eller din mormor.  Nästa sekvens jag ser är att det är din syster som dör den där soliga och fina dagen som började så bra.  Hör och ser även bilar som det "smäller" om. Varför ordet smäller kommer till mig vet jag inte.  Det är konstigt alltihopa!

Den äldre kvinnan som dog i en hjärtattack var min systers svärmor som dog straxt efter brölloppet. Bilarna som smäller om förstår jag hennes man var bilmeck bla

_19 Jane-Lyzell. Som jag skrev tidigare får jag inte fram något mer. Av erfarenhet vet jag att det inte går att forsera fram något när man har för mycket annat omkring sig. Och så ser verkligheten ut för mig just nu, så därför avstår jag för det blir bara så tokigt att försöka prestera något under stress. 
Däremot ser jag att jag glömde skriva att din syster verkar kunna knacka i väggar för att få din uppmärksamhet. 
Heter din syster på andra sidan Eva?
_

Vist kan min syster knacka i väggarna  och det gör hon 🙂Min syster hette inte eva men däremot svärmodern som dog 

så bra jobbat 🏆

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Totum
5/28/18, 11:07 PM
#26

#Tack 😊

Upp till toppen
Annons: