Annons:
Etikettoff-topic
Läst 584 ggr
Tiktak697
2/23/18, 10:04 AM

Funderingar kring voodoo

Ja jag är inte intresserad av att utöva de men undrarom det finns här i Sverige eller någon som utför och utövar det , jag har lite frågor till er. Är de verkligen på riktigt ? Har ni utövat de och fått resultat och sätt det är de så pass existerande verkligen ? Jag tror på högre makt änglar är lite medial själv men inte alls så utväxlad som jag kunnat vara. Men vioodoo är de verkligen en verklighet vill bara höra finns de här som kan använda sig av det. Och om man goooglar finns de ju enstaka som säljer sina tjänster någons som provat . De känns så powefullt de där . Skulle vara kul stt hörs vad ni vet /kan för att se vad det är

Mvh Tiktak

Annons:
Jane-Lyzell
2/24/18, 11:30 PM
#1

Varför vill du utöva det ? Förnvilket syfte ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tiktak697
2/25/18, 8:16 AM
#2

Jag vill absolut inte utöva det kanske skrivigt klumpigt . Jag vibb bara höra av dem som utövar de är de verkligen sp existerande och riktigt får de effekt när de jobbar har de sätt. Resultat ? Men själv göra något. Ej alldrog inte minn grej jag har mina änglar

Mvh Tiktak

Jane-Lyzell
2/28/18, 12:08 AM
#3

Woodo fungerar bara på dem som tror på det - det är woodo

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tiktak697
2/28/18, 4:34 PM
#4

Jaha är det så? Det är inte vad jag läst om på olika sajter . De värkar inte rimligt de finns ju jätte många sommutövar de på folk i olika syften de kan omöjligt bara fungera på de som trot på det man kanske inte ens vet om man trot på de eller inte om man ej reflekterat kring det

Mvh Tiktak

Upp till toppen
Annons: