Annons:
Etikettandlighet
Läst 3954 ggr
årsbokslut
2/16/18, 8:12 PM

32. Hör du vibrationer i öronen/Likt tinnitus ?

Jag provade att göra ett test jag hittade på den här sidan och då dök det upp två intressanta frågor. Den ena var om man hör röster innan man somnar och den andra var den i rubriken, om man hör vibrationer i öronen, likt tinnitus. Själv har jag inte förrän nyligen börjat tänka att de grejerna kanske hör ihop med andlighet på något sätt. Framför allt när jag insåg att det jag tänkt på som tinnitus ökar när jag mediterar och framför allt när jag ger healing och strax efteråt. Så jag blir nyfiken, hör det ihop? Vad är det egentligen?

Annons:
[Smulan_88]
2/16/18, 11:51 PM
#1

Komiskt det du skriver…. ibland kan jag komma på mig själv när jag ska somna att jag ligger och diskuterar typ med mig själv…. dock är det nog mestadels hjärn rens för att kunna somna :*D

årsbokslut
2/17/18, 8:27 AM
#2

Det är väl inte så dumt med lite rensning innan sömnen ;)

Jane-Lyzell
2/17/18, 12:04 PM
#3

32 Kul du gjort testet - jo vist hänger vibrationer i öronen och högre frekvenser ihop - men tyvärr kan det även vara ett virus i innerörat som orsakar det - men om du hör mer vibrationer när du mediterar o healing så är det troligen dina andliga vänners vibration du hör då de vibrerar i en hög frekvens

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
2/19/18, 11:59 AM
#4

Det känns lite som att man har en humla som "brummar" i örat då andevärlden vill säga något, sedan blir det nästan som en orkan i örat, en gång hörde jag min mor ropa mitt namn genom "orkanen". Vid senare tillfällen har jag bara erfarit "bruset" utan att höra någons röst.

U R us

Jane-Lyzell
2/19/18, 12:24 PM
#5

4 exakt så kan det va - spännande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

årsbokslut
2/22/18, 9:31 AM
#6

Virus är det troligen inte, jag har haft det i väldigt många år. Tidigare har jag tänkt att det var tinnitus, men sen är det just det att det blir starkare vid meditation, healing och när jag "har kontakt" med andevärlden. När jag höll på att utvecklas som mest inom healing, för drygt ett år sedan, var ljudnivån jobbigt hög och jag letade förklaringar överallt, men sedan lugnade det ner sig och så var då jag började koppla ihop det med healingen i sig.

Annons:
Jane-Lyzell
2/22/18, 11:25 AM
#7

EBV - virus ligger i många år i kroppen

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mörkaögon
2/24/18, 1:01 AM
#8

#3 Var hittar man testet?

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Jane-Lyzell
2/24/18, 11:29 PM
#9

Titta under fliken ” kluringar ”

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: