Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1872 ggr
[Smulan_88]
2017-12-19 19:20

Inbillning eller på riktigt?

Jag har en fråga till er andra som upplever saker… för att börja i rätt ände, det är nämligen så atr jag bor i ett ”extremt lugnt” hus där det inte har hänt något speciellt sedan vi flyttade in -14. Men nu sista tiden har jag börjat märka av oftare och oftare aktivitet. Så min fråga… jag kan tydligt (ibland) se att det för sig i ögonvrån. Från början så trodde jag att det va familjemedlemmar jag såg, men hajade till när de inte var där utan befann sig någon annan stans eller inte alls var hemma… så min fråga.. Kan det vara andar eller minnesfragment jag ser eller inbillar jag mig? Det är ingen ”otäck” känsla utan det känns som om det möjligtvis skulle kunna vara något som ”är oss nära”. Vi har aktivitet runt våran trapp och jag tycker mig skymta (typ har fått för mig) en katt i glasdörren som går in till bastun i vårat badrum. Sen idag så tyckte jag mig se en liten pojk i köket, först trodde jag att det va min 2,5 åriga son. Men det är det alltså inte, gestalten har jag sett flera gånger under dagen, vid typ samma ställe…

Annons:
[Smulan_88]
2017-12-19 19:23
#1

Det är en manlig skugga runt trappen som endast syns på eftermiddagar och kvällar. Ser ut som en skugga men lever ”sitt eget liv”, dvs går runt. Pojken i köket syns mer som vanligt, ingen skugga/mörker utan i färg. Tror det va därför jag trodde det va min egen son först.. men inga ljud bara närvaro och rörelse.

Jane-Lyzell
2017-12-19 22:31
#2

Kan vara både och av det du nämner och kanske för att du ska förstå din egen medialitet 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: