Annons:
Etikettnätverkande
Läst 1197 ggr
Jane-Lyzell
2017-10-26 17:02

Ny sajt Sköldkörteln ifokus

https://skoldkorteln.ifokus.se Välkommen in 🌺

Den dolda sjukdomen - som känns inuti men inte alltid syns utanpå alla har rätt till ett bra hälsosamt liv - eller ?

Om Sköldkörteln iFokus Vi är många som lever med en rubbning i våran sköldkörtel - Många faktiskt miljoner människor världen över lider av det i dag - det har blivit en folksjukdom som inte syns utanpå men känns desto mer inombords.

Problemet behöver uppmärksammas och vi som har besvären behöver stötta varandra - för många gånger går vi igenom ett rent helvete i våran sjukdomsbild och behandling av läkare.  Jag tänker att här kan vi hjälpa varandra och tillsammans är vi starka och kan peppa varandra med egna tips och med mänskligt stöd! 

Jag är en av alla miljoner drabbade och det är därför jag startar denna sida och hoppas på att ni alla ska trivas här och dela med er av er själva och eran resa. - så spännande lära av varandra och få lite hopp när det känns tungt - men även ge hopp då man själv mår lite bättre . 

Blev själv sjuk 1995 men det tog 2 år innan de hittade vad det var - är medicinerad sedan 1997 - men är fortfarande inte ok. Berättar mer om mig under just kategorin "Min Berättelse"  Jag har en sk underfunktion i köldskörteln

Jag hoppas sidan ska bli det stöd vi alla söker - med Vänlig Hälsning 

Jane Lyzell

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2017-11-02 01:00
#1

Välkomna in 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Smulan_88]
2017-11-03 18:17
#2

Här är en till -hypotyreos + rubbning av bisköldskörteln.

Jane-Lyzell
2017-11-03 18:48
#3

2 ja tyvärr är det jätte vanligt välkommen in på vår nya sajt 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2018-01-02 17:32
#4

🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: