Annons:
Etikettmeditation
Läst 1189 ggr
ogre79
2017-08-31 16:12

har start att mediterra

vad händer om när du vill blunda ock som normalt allt är svart ock lungt i stället ser  smä stenar som ibland tar skepnad utav kedjor runt omkring mig och ser jag på dem så ser jag saker men omöjligt att meditera i denna tillstånd.

vet någon vad att see kedjor o dörrar eller ett rum mennas.

Annons:
Jane-Lyzell
2017-09-03 17:57
#1

Det låter som du ser som innan ett migränanfall ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
2017-10-13 12:15
#2

lyser kedjorna? 

Om du menar riktiga kedjor, så  brukar de stå för att någonting är fångat, fjättrat, men det beror på hur de beter sig, och i vilket sammanhang de visar sig. Ibland kan man "drömma"  på lite olika sätt, eller så kan en ande komma fram och visa bilder (precis som då vi drömmer) men  i "vaket" tillstånd vill de ha en kommunikation och då kanske anden ville säga dig att det är dags att släppa dig själv fri? Känner du dig fjättrad på något sätt i vissa situationer?  Dörrar kan betyda att du ska öppna något, kanske du ska öppna upp  inför en kommunikation?  Allt beror hur dörren beter sig. 

Och rum- kan vara du- hur ser rummet ut ? eller som jag  anar i ditt fall, att kommunikatören i din meditation, vill att du ska öppna upp så att du kan öppna dörren in till ditt inre rum, där ni kan ha en pratstund. 

Symboler beror ofta på hur de beter sig och de kan mena lite olika , beroende på hur de beter sig och vilka färger de har t ex.

U R us

Upp till toppen
Annons: