Annons:
Etikettkurser
Läst 1529 ggr
Lotten242
7/16/17, 1:47 PM

The Arthur Findlay College

Är det någon här inne som varit eller ska åka till The Arthur Findlay College? Tänker främst på svenskveckan men även andra kurser såklart 😀

Annons:
Jane-Lyzell
7/16/17, 11:00 PM
#1

Hogworth🤦‍♂️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
7/17/17, 10:37 AM
#2

skämt och sido finns många som åker dit och tycker det är bra - själv känner jag ingen dragning dit eller deras lärare som även kommer till Sverige ibland - men jag har en helt annan inställning troligen en andra - hoppas du får en bra tid där - men svälj inte allt som sanningar 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vandrar med Wolf]
7/17/17, 6:03 PM
#3

Jag har besökt AFC  några gånger men jag har inte gått kurs så dom kan jag inte yttra mig om men jag vet att det finns bra och duktiga lärare som verkligen kan sin sak och jag känner ett par stycken som jag verkligen vet gör sitt absolut bästa för att träna medium.

Nu är jag inte alls spiritualist så jag skulle inte ens platsa in där☺️ och mina åsikter om det här med kurser är att vi alla har förmågan och vi kan alla lära oss av våra andliga guider helt utan kurser och fysiska lärare i jordisk form ❤️

Men Jane då 😂 HogworthYrar

Förlåt att jag skrattar 😂men vad f, ha ha ha 😂

Jane-Lyzell
7/17/17, 9:24 PM
#4

3.😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

jojjana
7/27/17, 12:29 AM
#5

Jag har varit på AFC många gånger på flera olika kurser.  De flesta fantastiskt bra och utvecklande.  De som går svensk veckan brukar vara nöjda var jag har hört. Maria Ottosson är en mycket bra lärare <3.  Hon har jättebra övningar som gör att du utvecklas bra.  Innan var hon bara översättare men jag tror att hon numera håller i en del av utbildningen.  Jag har själv aldrig gått svenskveckan då jag är ganska ok på engelska. De har ju 70 olika kurser att välja på.  :-) Lycka till!!

[Vandrar med Wolf]
7/27/17, 4:54 PM
#6

# 5 Mia är verkligen toppen och har utvecklat ett sånt fantastiskt bra sätt att hjälpa medium att utvecklas. Nu var det många många år sedan jag gick för henne men har vart på sittningar för några år sedan och hon kan verkligen sin sak 👍 och den gåvan är få förunnat och trevlig glad och lättsam på alla vis  där hon bemöter alla lika och gör inte skillnad på folk 😎

Hon brukar vara här på orten hos en bekant och hålla kurser och jag har för mig att hon nu är lärare på AFC  samt på De Zwanenhof Holland.och dom som gått och går för henne är helnöjda så även på Svenskveckan på AFC 😎

Annons:
Jane-Lyzell
7/29/17, 8:22 PM
#7

Kan ju tycka om man går för svenska lä'rare enklare gå i Sverige 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lotten242
8/9/17, 10:29 AM
#8

Tack alla för era svar. Att jag valt svensk veckan som första kurs hos dem är pga att jag vill fokusera på allt nytt och att jag ska känna in miljön etc utan att hänga upp mig språkmässigt. 
Av olika anledningar så känner jag låsning när jag inte förstår språket fullt ut och därför väljer jag att testa detta första gången. Trivs jag och vill tillbaka så är det inte omöjligt att jag väljer någon av det andra kurserna sen som är på Engelska.

[Vandrar med Wolf]
8/9/17, 12:15 PM
#9

# 8 Önskar dig all lycka till och hoppas du får en kanonvistelse på AFC 😎

Upp till toppen
Annons: