Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1002 ggr
Kyllan56
2017-04-03 11:08

Drömmer om anhöriga!

De senaste tio nätterna har jag varje natt drömt om döda anhöriga. Min farmor och farfar, min mamma, min pappa och bror. 

Inte sammanlagt på de senaste fyrtio åren har jag drömt så mycket om dem, som de senaste nätterna. 

Inatt drömde jag för andra gången om min bror. Jag var på en seans, vi var fem personer runt ett bord. De andra behövde en sak för att seansledare skulle säga något om dem. Men det räckte att han tog tag i mitt finger så hör jag min bror säga. Du ska inte säga att du är rädd om…?" Eller "Var inte rädd!". 

I drömmen blev jag mycket imponerad av att jag kunde höra hans röst och alla runt bordet hörde den.

Har någon någon idé om vad det kan betyda?

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Jane-Lyzell
2017-04-03 12:08
#1

Spännande Kyllan56  - våra nära och kära kan ju nå oss i drömmarnas land - och då har vi ju reella möten - kanske du i livet behöver dem extra nära just nu - eller så har de lärt sig hur de ska nå dig. 

Kanske din bror kommer att tala hos dig i  clairoudient/ klart hörande och han vill då inte du ska vara rädd 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
2017-04-03 12:15
#2

Tack Jane! ❤️Så är det nog!

I drömmen blev jag inte rädd, men skulle jag höra honom när jag är vaken hade det nog pirrat till.😉

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
2017-04-03 14:43
#3

😉 du ser …..

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: