Annons:
Etikettifokus-saiter
Läst 1887 ggr
Torparkärring
2017-02-27 19:08

Portaler

Hoppas att det här inlägget är ok annars får admin ta bort det.

Har väldigt mycket andlig aktivitet i huset (ett gammalt torp) där jag bor.

Vid ett tillfälle sa ett medium att jag har så många här att det skulle ta en vecka att gå igenom dem.

Jag undrar om jag kan ha en andlig portal i huset (kan inte se sådant) och hur man i så fall ska göra för att stänga den.

  • Redigerat 2022-03-23 15:22 av Jane-Lyzell
Annons:
Jane-Lyzell
2017-02-28 10:16
#1

Hej Torparkärring

Om det är andar som kommer på besök - så respektera dem (troligen de som bott innan dig som hälsar på- eller så är de släktingar till dig ) Det är kärleken till dig eller platsen som drar dem dit - så de vill inget illa.

Prata med dem som du pratar med vem som hälst , tycker du de stör så gör en dile med dem att de får komma ibland men inte påverka dig och att du förstår de älskar torpet lika mycket som du - men du är nu den fysiska människan som bor där och det måste de respektera.  Men visa dem din respekt.

Det troliga du och mediumet känner är platsminnen och minnesenergier från dem som levt där förut - de är inga andar utan endast energi  minnen.  Pröva fyll torpet med ditt ljus/energi (be om att bara din energi ska finnas där)

Annars brukar renovering vara bra, måla väggar och tak .

Tycker det var otroligt dumt uttalande av det medium du säger som varit där - det har endast skapat rädslor hos dig och inte hjälp dig - ett mediums uppgift är att hjälpa inte stjälpa.

Lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: