Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1477 ggr
Jane-Lyzell
2017-02-20 17:07

Andliga Tecken från Colin Fry

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag äter lunch på en restaurang i Västerås på väg hem i från Stockholm där jag hållit en trans mediumskaps kurs under det jag äter ,sitter jag och tänker på min vän Colin Fry  som jag saknar oerhört mycket, tänker också på hans fina trans mediumskap och tacksam över allt jag fått lära ifrån han och jag saknar och tycker det är synd han inte finns med på denna sidan längre ❤ då rullar en bil in på parkeringen framför fönstret där jag sitter precis i blickfånget med registrerings skylt "Fry" vad är oddsen på det 😉👍 helt fantastisk hälsning 👍😀 så här kan ske då man behöver tecken , ha en fin dag alla ❤

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ghosthunter
2017-02-20 17:15
#1

Oj, snacka om tecken….det var väl härligt?!👍

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Carmarino
2017-02-20 17:16
#2

Härligt att få en hälsning så där. 🙂

Tecknen finns där - men vi kanske inte lägger märke till dem förrän de slår oss i huvudet. (Min favoritscen från Bruce den allsmäktige.) 😃

En annan favorit är den här historien om en korkad man.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jane-Lyzell
2017-02-20 17:21
#3

1. Ja det var härligt 😃

2. Ja det var fantastiskt - kul video 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ghosthunter
2017-02-20 17:27
#4

Haha..give me a sign….så kommer det ett helt flak med skyltar😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Carmarino
2017-02-20 17:33
#5

Ja, det gäller att se tecknen när de närapå ramlar över en, och inte göra som Bruce - försöka att köra om dem. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jane-Lyzell
2017-02-20 18:08
#6

5 exakt - älskar den filmen ❣️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ghosthunter
2017-02-20 18:10
#7

Det blir lite dubbelt vitsigt eftersom trafikskylt heter sign på engelska☺

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Carmarino
2017-02-21 09:57
#8

#7 Ja, det är en av de bästa scenerna i filmen. "Give me a sign" och så kör han bakom en lastbil full av "signs". Snacka om övertydligt.😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jane-Lyzell
2017-02-21 11:27
#9

Jag behövde det då jag många gånger känner mig ensam föra ut den kunskapen Colin och jag delar i Sverige – Den läran som Colin besatt var unik om man jämför med andras läror (nu är jag väl jävig , men en då)  Och ibland känns oket tungt att bära och att få gensvar och gehör för den i Sverige – då övervägande delen är utbildade i Iris eller Terry leden, som fullständigt översållas efter tv programmet det Okända (som de har blivit de ökända)

Colin tog verkligen avstånd ifrån sådana program även fast han själv figurerade som medium på tv i England

Han gjorde endast program som gjorde medium och mediekunskap och framför allt Anden, rättvisa

Han menade på att är det andar (som inte är samma sak som  spöken) i ett hus så ska de visas respekt och de är där av en orsak och den orsaken är mediumets uppgift ta reda på- inget annat trams.

Han blev ombedd när han spelade in serien Det 6.e sinnet – av produktionsbolaget att han skulle ta fram andar från dem som begått självmord , mördade eller traumatiska olyckor – Colin bara skakade på huvudet och sa -det funkar inte så, jag kan inte beställa vilka som kommer fram- de kontaktar oss inte vi dem.

Så produktionsbolaget fick finna sig i dessa regler – men i svenska program verkar mediumen som är med finna sig i vad producenterna vill ha.!?

Tack för ni lyssnar <3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Carmarino
2017-02-21 12:01
#10

Hade faktiskt inte hört talas om Colin innan, men han verkar ha varit ett bra medium med väldigt sund inställning till mediumskapet. Brukar sällan titta på Det Okända, för det är oftast så tillrättalagt och dramatiskt att det blir närmast komiskt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jane-Lyzell
2017-02-21 12:07
#11

10 . vad skönt höra du inte ser på det programmet - ja Colin hade en väldigt sund inställning❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
2017-02-21 14:41
#12

Jag har aldrig blivit van vid att använda ordet "ande", om någon, som lämnat detta planet. Här talas det om personer, som vill något, inte om andar eller spöken. För hur vill man själv bli bemött, om man har något ärende till inkarnerade vänner? Inte vill man väl att de säger: "Jag förnimmer Jane Lyzells ande och den säger si och så…" Där har vi respekten, och insikten om att livet och själen finns på många plan."
Det lilla, som någon här kan förnimma av Sommarlandet från detta planet, ger bara en skuggbild av den dimensionens verklighet. Det går bara att se det som finns där nivåerna nuddar varandra, och det ger en väldigt begränsad bild.

Glittertind

glittertind
2017-02-21 14:58
#13

På tal om tecken….
Colin finns ju nu på andra sidan, och borde ha fått mer koll på hur facit egentligen  ser ut…. Kanske finns det bitar, som han vill komplettera, nu när han vet mer… eller ytterligare förklara något som missförståtts.  Det måste kännas viktigt för honom att nå fram med detta.

Glittertind

Annons:
Jane-Lyzell
2017-02-22 00:31
#14

12 Inte skulle jag vilja min gamla kropp damp tillbaks för att tala - det får nog bli min ande eller själen den är bra mycket vackrare en en gammal köttpaket😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2017-02-22 00:31
#15

13. Absolut -🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

glittertind
2017-02-22 14:11
#16

Då har ordet "person" olika betydelser för oss … En person har för mig inte något med kroppen att göra, utan är för mig identiteten på den energi, som utgör själ och ande. Det är den "någon" som ska inkarnera, eller den "någon" som har inkarnerat. Jag säger ju "min kropp" och då är den ju avskild från mig, som min overall… eller dykardräkt, om man så vill.
Men jag tycker ordet tar bort den där spökkänslan, som vissa får, så fort man talar om sådant här… och det är bra…

Glittertind

Upp till toppen
Annons: