Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1261 ggr
[postmortum91]
1/29/17, 1:27 AM

Dö som 27?

När jag var 17 körde jag ouijabräde med 2 kompisar ofta. En gång frågade vi när vi skulle dö (jag vet, idiotiskt), det blev 27 för mig. Nu är jag snart 26 och mamma till en 1 åring och kan inte sluta tänka på det. Stämmer det? Jag frågade vem jag skulle få barn med och brädet sa "D". Vilket stämde. Om det stämmer, kan jag påverka det?

Annons:
greenseng
1/29/17, 1:47 AM
#1

  Det finns ingenting att påverka här. Och anledningen är det att det inte stämmer. Vilket du själv kommer att märka.

   Meditationen tar dig varsamt fram... fram mot ett uppvaknande.

Jane-Lyzell
1/29/17, 12:12 PM
#2

Tyvärr kommer din rädsla för det inte gå över fören du är 28- då inser du hur dumt det var att tro på det och du kan släppa det - detta är baksidan fråga om sådant

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NiklasTyreso
1/30/17, 9:14 PM
#3

För att leva livet fullt ut tror jag att man måste leva som om man har en fri vilja att välja sin väg i livet. Då kan man välja det man finner gott och välja bort det man inte vill ha i sitt liv. Svaret från ouijabrädet har du fått, det är historia. Historiska händelser kan man inte ändra på, men du kan styra över ditt liv och hur du lever så du (oftast) får ett gott liv. Har du fokus på att leva klokt, meningsfullt och kärleksfullt då har du goda chanser att leva lååångt efter 28 årsdagen.

Upp till toppen
Annons: