Annons:
Etikettvägledning
Läst 2907 ggr
Cattii
1/13/17, 7:53 PM

Kan Jag utveckla medial förmåga?

Jag känner ett kraftigt kall, en enorm dragning till att hjälpa andra genom mediala tjänster. Jag vill hjälpa till med kommunikation mellan andar och människor, skänka tröst o frid till både levande och vilsna andar. Denna dragning är så stark, som att jag hittat min livsuppgift, som att det är därför jag är här på jorden. Känner ett väldigt lugn och glädje när jag accepterar att det är min uppgift. MEN jag har aldrig direkt sett el hört el känt ngt. Visst har jag känt mig påverkad ibland och ibland känt kyla o ngn beröring..men det kan lika gärna varit tillfälligheter. När jag tittar på program på tv m medium så känns det som att jag öppnar mig och som att jag får någon slags påverkan från något.. jag får ofta som ett tryck el ngt press över bröstet, svalget..men inget obehagligt utan mer som att det känns som att jag vill sträcka på mig o öppna munnen o släppa ut ngt, sjunga ut… men sen händer inget mer. Kanske är det bara jag som inbillar mig. Det är dock väldigt jobbigt att känna så stark dragning till ngt utan att veta om jag ens har vad som krävs.. kan jag bli medial, är jag medial? Och om jag är det..var börjar jag för att utvecklas? Det är svårt att famla i mörker o testa lite här o där m olika metoder när jag inte vet om jag ens har någon medial förmåga? Hade jag vetat att jag i grunden har förmågan så är det så mkt lättare att hitta vägar och arbeta för att komma vidare. Hur vet jag om jag har "det"? Om jag är medial och har förmågan som gör att jag kan utvecklas? (Hoppas jag lägger detta i rätt tråd nu)

Annons:
Jane-Lyzell
1/13/17, 10:52 PM
#1

Hej catti - du får testa dig fram med likasinnade på kurser eller cirklar för att se om du har det - alla människor är mediala mer eller mindre , så vist är du också det och medialitet går att utveckla - här inne finns massor med övningar du kan göra - lycka till. 

rekommenderar dig att söka din Andliga ledare , du kan testa denna : http://spiritualism.ifokus.se/discussions/567fd668ce12c44ad7000c91-kontakt-med-andlig-ledare?4d7123efb9cb462141044a93-1

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cattii
1/13/17, 11:18 PM
#2

TACK 💖💖💖 Så svårt att veta hur man ska börja och om man har det som krävs o hur man går tillväga, så guld värt m ditt svar 💖

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/14/17, 12:58 AM
#4

Tog bort ditt inlägg då det inte är fel på länken - här får du den igen

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cattii
1/14/17, 8:22 AM
#5

TACK! 💖 Nu fungerar det 🖒 Hittade videon genom din sida igår och följde den. 😊 Vet ju inte riktigt "hur det ska kännas" och förstår att det säkerligen kan upplevas väldigt olika beroende på vem man är. Det lila ljuset får jag inte in än.. och ingen egentlig dörr o ingen bild av anden . Men i tanken tränger jag ändå in genom något/någon "portal" och "ser" ngt ljust fladdra förbi vagt o blir glad. När jag ber om en gåva så är det som ett ljus/kraft (inget jag ser utan bara får känslan av) berör/fyller mig från nackbasen och sprider sig över skulder partiet och upp genom nacken och skallbenet. Detta gör att jag rätar upp mig och känner en energi o styrka och mildhet o värme och som att all belastning i detta område försvinner. När jag ska tillbaka i kroppen (en kropp som jag inte riktigt klarat av att frigöra mig ifrån och varit medveten om hela tiden) så har jag svårt att börja röra mig och får kämpa en del för att få kontroll och kraft igen.. och svårast är att komma in i huvudet igen och den där lätta känslan ligger kvar i skallbasen/bakhuvudet, en bommulslik känsla som om bakhuvudet bestod av svamp/bommul och jag måste ta med händerna o massera skallbasen för att helt "komma tillbaka" Känns detta som ngt som har m det andliga att göra el är det bara fysisk avslappning?

Jane-Lyzell
1/14/17, 10:55 AM
#6

Det funkar bra för dig - gör kontemplationen några gånger så ska duse du upplever mer :-)

Alla olika former av vägledda meditationer eller kontemplationer är endast en teknik för att få dig till rätt förändrat medvetande så dina andliga vänner kan nå dig 🙂 så inget absolut måste att uppleva allt som jag säger- lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Cattii
1/14/17, 11:25 AM
#7

TACK snälla du för all hjälp!! 💖 Ska fortsätta att följa denna video och se hur det utvecklas 💖😊

Jane-Lyzell
1/15/17, 12:26 PM
#8

7. kul skriv gärna i tråden om din utveckling - lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: